Leser du dette

Vi er oppe i 741 poster da :) Det går jo oppover hvertfall :) spesielt om alle som er innom kommenterer hver gang :)

He he he. Tror ikke det skal være noe mål nei, men vi kan jo skravle fordet. ;) Hvor mye er klokka borte hos deg nå kattemamma? Kvelden?

1615, så skal hjem fra jobb om en time :-) Bare et par dager igjen nå før vi setter ut på hjemreisen! Gleder meg til å komme hjem, men ikke noe særlig til reisa :confused:

1615, så skal hjem fra jobb om en time :) Bare et par dager igjen nå før vi setter ut på hjemreisen! Gleder meg til å komme hjem, men ikke noe særlig til reisa :confused:
Mange timer? Blir sikkert godt å komme hjem når en har vært borte så lenge. Australia, ikke sant? Mannen din er derfra?

Vi er oppe i 741 poster da :) Det går jo oppover hvertfall :) spesielt om alle som er innom kommenterer hver gang :)

Vi kan bruke den som en genrell skravletråd istedenfor å opprette nye tråder hele tiden. Da flyter skravlingen litt mer. ;)

Mange timer? Blir sikkert godt å komme hjem når en har vært borte så lenge. Australia, ikke sant? Mannen din er derfra?

Australia ja, men mannen er fra England! Dro til Australia så jeg kunne forske litt ved universitetet i Newcastle :) Og mannen hadde kjempelyst til å dra dit (men har nok blitt litt negativt overraska over hvordan livet er her). Reisetid er ca 24 timer fra Sydney til Oslo, i tillegg kommer reisetid fra Newcastle til Sydney og Gardermoen hjem. Så blir fort i overkant av 30 timer fra dør til dør :confused:

Vi kan bruke den som en genrell skravletråd istedenfor å opprette nye tråder hele tiden. Da flyter skravlingen litt mer. ;)

God ide :)

Det var lang reisetid ja. :O Og barn i tillegg. Skjønner at du gruer deg.

Støtter den :)

Regner med jeg blir fraværende i dag, må handle litt nå på formiddagen og så får jeg et ekstra barn i hus kl 14 som blir til imorgen, regner med det blir nok å henge fingrene i her da..

Støtter den :)

Regner med jeg blir fraværende i dag, må handle litt nå på formiddagen og så får jeg et ekstra barn i hus kl 14 som blir til imorgen, regner med det blir nok å henge fingrene i her da..

Du får ha en fin dag med barna. :) Her ligger både pappa og lillegutt og sover. :) De skal i pirbadet i dag, så blir masse alenetid på mamma. Jeg skal sette meg å søke jobber. Synes gjerne det kan skje noe igjen nå. Vært litt stille. :( Begynner å bli litt redd for at det skal ta lang tid med å få jobb. :( Er så vanskelig jobbmarked her i Trondheim-

Nå har du sikkert svart på det tidligere, men hva kan du tenke deg å jobbe innenfor?
Er saksbehandler hos bv noe du kikker på eller er det noe du styrer langt unna?

Det var lang reisetid ja. :O Og barn i tillegg. Skjønner at du gruer deg.

Oh yeah! Tror faktisk det skal gå bra med lillebror, er ho på 3.5 jeg er mest bekymra for... Men ho gleder seg ihvertfall til å fly aeroplane og prøver å forberede ho på at det blir en laaaang tur ;)

Wehee, slipper å handle, eksen tar det for meg :D
Guri så kjekt at vi fortsatt er gode venner etter bruddet.

Men gøy for ungene med besøk også. Gleder meg til å komme hjem til litt sosialt liv igjen. Australierne her er ihvertfall ikke så lette å bli kjent med!
Æsj så kjedelig. Er de litt som oss nordmenn. :P Tilbakeholdne. Flyturen går sikkert over all forventning. Hun burde vel sove en del av de timene iallefall. ;)

Æsj så kjedelig. Er de litt som oss nordmenn. :P Tilbakeholdne. Flyturen går sikkert over all forventning. Hun burde vel sove en del av de timene iallefall. ;)

Tror det er mest pga vi er i en "liten" by og derfor vanskelig å få kontakt. Hadde nok vært bedre i Sydney eller annen storby. Og flere internasjonale også der i lignende situasjon. Og fy søren så rasistiske de er!!! Liker ingen andre enn australiere noe jeg synes er rart siden de jo alle er innflyttere... Og uhøflige og frekke er mange også, helt ekstremt egentlig. Selvfølgelig er ikke alle slik men generelt mange flere enn noen andre land jeg har besøkt...

Men gøy for ungene med besøk også. Gleder meg til å komme hjem til litt sosialt liv igjen. Australierne her er ihvertfall ikke så lette å bli kjent med!

Javisst er det kjekt :)

Jeg har unngått overnattingsbesøk i det lengste, men ble overtalt denne gangen hehe.

Kjedelig at det ikke er så greit å bli kjent med folk da :(

Javisst er det kjekt :)

Jeg har unngått overnattingsbesøk i det lengste, men ble overtalt denne gangen hehe.

Kjedelig at det ikke er så greit å bli kjent med folk da :(

Ja litt kjedelig. Men så har vi ikke vært her såååå lenge da så går greit :)

Bra det går bra :)

Nei, nå satser jeg på at minsten enten sovner eller blir i betraktelig mye bedre humør så jeg får satt gjæreigen til jentene som skal bake sammen i ettermiddag.

Back
Topp