Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he he. Tror ikke det skal være noe mål nei, men vi kan jo skravle fordet.Hvor mye er klokka borte hos deg nå kattemamma? Kvelden?
Mange timer? Blir sikkert godt å komme hjem når en har vært borte så lenge. Australia, ikke sant? Mannen din er derfra?1615, så skal hjem fra jobb om en timeBare et par dager igjen nå før vi setter ut på hjemreisen! Gleder meg til å komme hjem, men ikke noe særlig til reisa
![]()
Vi er oppe i 741 poster daDet går jo oppover hvertfall
spesielt om alle som er innom kommenterer hver gang
![]()
Mange timer? Blir sikkert godt å komme hjem når en har vært borte så lenge. Australia, ikke sant? Mannen din er derfra?
Vi kan bruke den som en genrell skravletråd istedenfor å opprette nye tråder hele tiden. Da flyter skravlingen litt mer.![]()
Vi kan bruke den som en genrell skravletråd istedenfor å opprette nye tråder hele tiden. Da flyter skravlingen litt mer.![]()
Støtter den
Regner med jeg blir fraværende i dag, må handle litt nå på formiddagen og så får jeg et ekstra barn i hus kl 14 som blir til imorgen, regner med det blir nok å henge fingrene i her da..
Det var lang reisetid ja. :O Og barn i tillegg. Skjønner at du gruer deg.
Wehee, slipper å handle, eksen tar det for meg
Guri så kjekt at vi fortsatt er gode venner etter bruddet.
Fantastisk! Så deilig![]()
Ja det er veldig kjekt, da får jeg litt lenger tid på meg til å forberede meg og huset på et ekstra barn hehe.
Du får "kose" deg med besøk. Blir nok liv i huset![]()
Jo tviler ikke på at det blir livat med fire unger i hus hehe.
Æsj så kjedelig. Er de litt som oss nordmenn.Men gøy for ungene med besøk også. Gleder meg til å komme hjem til litt sosialt liv igjen. Australierne her er ihvertfall ikke så lette å bli kjent med!
Æsj så kjedelig. Er de litt som oss nordmenn.Tilbakeholdne. Flyturen går sikkert over all forventning. Hun burde vel sove en del av de timene iallefall.
![]()
Men gøy for ungene med besøk også. Gleder meg til å komme hjem til litt sosialt liv igjen. Australierne her er ihvertfall ikke så lette å bli kjent med!
Javisst er det kjekt
Jeg har unngått overnattingsbesøk i det lengste, men ble overtalt denne gangen hehe.
Kjedelig at det ikke er så greit å bli kjent med folk da![]()