Lenebeb dagbok!

Gratulerer med 12 uker! ❤❤

Gratulerer med 12 uker:-)

Hurra for 12 uker!! :)

12+5: allerede snart 13 uker på vei! Herremin nå syns jeg faktisk tiden går veldig fort. Godt er det! Fredag skal vi på ultralyd til Martin Lundring. Så håper han kan fortelle meg at skatten i magen har det supert og er frisk og fin ❤️ grue gleder meg en del :)

Ellers koser jeg meg hjemme, og er sykemeldt. Blødningene har avtatt betydelig, så tydelig at det hjelper å slappe av.

Lillemor har vært mye syk siden barnehagestart, men godt å vite jeg er hjemme uansett da. Hun får korte dager når hun er frisk, ellers masse hjemmekos med meg når hun ikke er i form eller har feber. Jeg har muligheten å ha henne mer, så hvorfor ha lange barnehagedager. :)

Nå syns jeg magen faktisk begynner å vokse litt, og merker at den blåste seg fortere ut denne gangen pga etter forrige svangerskap. Tror jeg har lagt på meg ca 2 kg som er en kilo mer enn med Elvira. Jeg spiser oftere og mer denne gangen siden det hjelper mot kvalmen. Heldigvis begynner kvalmen å roe seg litt så lenge jeg spiser jevnlig. :)

Ble satt to dager tilbake, men kan nok stemme med de norske sidene :) så jeg er idag 12+6 og termin 14 juni :) var på ultralyd idag og så ingen tegn til hvorfor jeg blør inni mellom ❤️

Men det viktigste av alt så var babyen i topp form og hadde det supert inni magehuset. Lykke!!!! Ikke bare det men mest trolig blir det en GUTT!!! Han sa at det var 80 prosent sjans, så ville avventet med innkjøp :) så utrolig spennende!!!! Jeg som var sikker på at det ble bare jenter her i hus! :) viss det blir gutt har storesøster hatt rett med Elvira og babyen i magen! ;)

Jeg er sykemeldt ut neste uke også, så får vi se hva som skjer fremover. ❤️❤️❤️ vil egentlig ikke jobbe i disse stressende tider, men men får se hva det blir til.

ImageUploadedByBV Forum1449236137.541986.jpg

Ble satt to dager tilbake, men kan nok stemme med de norske sidene :) så jeg er idag 12+6 og termin 14 juni :) var på ultralyd idag og så ingen tegn til hvorfor jeg blør inni mellom ❤️

Men det viktigste av alt så var babyen i topp form og hadde det supert inni magehuset. Lykke!!!! Ikke bare det men mest trolig blir det en GUTT!!! Han sa at det var 80 prosent sjans, så ville avventet med innkjøp :) så utrolig spennende!!!! Jeg som var sikker på at det ble bare jenter her i hus! :) viss det blir gutt har storesøster hatt rett med Elvira og babyen i magen! ;)

Jeg er sykemeldt ut neste uke også, så får vi se hva som skjer fremover. ❤️❤️❤️ vil egentlig ikke jobbe i disse stressende tider, men men får se hva det blir til.

Vis vedlegget 149361
Så bra at alt står bra til med lille! Jeg har hatt guttefølelse for deg hele veien, du kan virkelig glede deg:-)

Så gøy! Skikkelig gutteboom i det siste:D

Last edited:
Så bra at alt står bra til med lille! Jeg har hatt guttefølelse for deg hele veien, du kan virkelig glede deg:-)
Åh så gøy! Ja det blir nok super stas! Jeg er født i oktober og begge jentene min, mannen min i juni og denne gutten blir født da :) så bare meningen dette :)

13+2: jeg er sykemeldt ut uka og håper jeg får fortsette å være det til etter jul ❤️ utslitt, dårlig magen pga crohns, og lillemor er konstant syk ❤️ ingen søvn nesten i en uke tar på. Men idag sendte jeg hebne i barnehagen, for hun hoster litt mindre og ingen feber. Utslitt mor er lik en utålmodig mor. Så da er det godt for alle at jeg kan få sove noen timer idag og bli et nytt menneske. Hun får søevfølgelig kort dag og startet ikke før 09:30.

Virker som mannen forstår mer at vi skal ha en til nå og koser en del på magen. Tanken på å få en gutt er litt rart siden jeg alltid har sett for meg kun jenter. Men koselig å kunne få ære å bli mamma til en prins også ❤️❤️❤️ men alt i alt er det viktigste for meg at babyen er frisk.

Tror jeg kjente litt små spark... Men såpass tidlig enda, så kan være bobler i systemet også ;) gleder meg til strutende og stor mage og ikke minst herlige spark ❤️ kjente i uke 15 sist, så da nærmer det seg ;)

Hun var da nesten 11 mnd, så blir vel ca 20 mnd mellom dem ;)
Hvordan går det så langt å gå gravid mens hun er så liten? Hvis vi får det til på første forsøk så vil minste vår være rundt akkurat 1 år når jeg blir gravid. Spent på hvordan det blir.

Hvordan går det så langt å gå gravid mens hun er så liten? Hvis vi får det til på første forsøk så vil minste vår være rundt akkurat 1 år når jeg blir gravid. Spent på hvordan det blir.
Må innrømme det er tøft, spesielt med kvalme og slikt som følger med. Og midt oppi det hele har Elvira vært veldig mye syk siden oppstart i barnehagen. Men alt går og jeg kunne ikke vært foruten:) føler meg super heldig som får to så tette og de får nok veldig mye glede av hverandre :) sikkert tøft i perioder, men det overlever jeg fint. Har ei på seks år som syns det er gøy å dulle med små :)

13+6: idag så har jeg fått kjenne tydelige spark flere ganger! Vet det var lille skatten i magen ❤️ alltid på venstre side av magen hvor jeg har en slags bulk som tyter opp. Ligger jeg på ryggen i sofaen så ser jeg at den er opphøyd på venstre side :)

Kjente spark for under en uke siden også, men idag var det skikkelig tydelig ❤️ gleder meg til mannen og største storesøster får kjenne også :)

Ellers så har jeg endelig fått ryddet oppi masse bilder av Elvira og videosnutter. Gråt et par tårer for syns hun har vokst altfor fort! Men å se dette gjorde bare at jeg gledet meg ekstra ekstra ekstra mye til en liten skatt som jeg skal passe på ❤️ for hver fase har sin sjarm ❤️

Ellers så sover jeg veldig dårlig allerede, urolig bein og må tisse femti ganger om natta :) men jeg har mulighet til å sove på dagtid i ukedagene, så da får jeg sørge for å være flinkere med det. :)

Ser frem til å kjenne mer spark, voksende og flott nage og ikke minst se lille prinsen på oul :)

Ble så nervøs da jeg startet å lese for noen sider tilbake :O men så godt å se at du nå er 14 uker på vei men en mulig prins :D

Ble så nervøs da jeg startet å lese for noen sider tilbake :O men så godt å se at du nå er 14 uker på vei men en mulig prins :D
ja det var en veldig nervepirrende tid :( sikker på at jeg hadde mistet! Men heldigvis er det fortsatt en liten inni magen ❤️ ja helt herlig faktisk :)

14+6: idag har jeg vært på første jordmor time :) så hyggelig dame og er super fornøyd med at jeg har fått henne. Jeg gikk igjennom mine svangerskap, sykdommer og andre utfordringer. Hun syns jeg virket i balanse og tok ting rolig. Syns også jeg er fornuftig med å være sykemeldt tanke på diverse grunner, noe som var godt å få bekreftet :) alt i alt er super bra time :)

Kunne ikke dy meg igår med å gå til innkjøp av et par ting... Så får krysse for at det er en gutt nå ;) eller så får jeg spare det til noen andre jeg kjenner får gutt :)

Jeg super happy for tiden og har det godt med meg selv. :) Stressnivået er betydelig redusert tanke på jeg er sykemeldt. :) godt er det!

ImageUploadedByBV Forum1450354933.130152.jpg

Back
Topp