Lenebeb dagbok!

Gratulerer så mye :-) Så herlig <3

Ahhh, så herlig! Gratulerer så mye

Åååå :) Gratulerer så mye! Du skal bli 3-barnsmor!
Jaaaa! Tenk at JEG skulle få den æren å bli tre barnsmor ❤️❤️❤️ det trodde jeg aldri! Jeg er i lykkerus :)

Så herlig at det stod bra til ❤❤❤

8+5: igår var jeg på ultralyd og det var en utrolig herlig følelse! Nurket i magen har det bra og hjertet slo i sine perfekte 168 slag i minuttet. Det som toppet hele opplevelsen i ekstra gledes tårer var at største storesøster ble så utrolig glad! " da får du tre barn mamma!" Jaaaaa! Jeg gjør jo det da ❤️❤️❤️ det gledes blikket hun ga meg fikk meg til å gråte av glede tvert. Godt å se at barna er like glade som deg at det kommer en skatt til :) uforglemmelig dag!

Idag starter jeg på jobb og er skikkelig dårlig. Nippet til å kaste opp flere ganger på vei til jobb, så spent på om jeg klarer å jobbe :( jeg føler jeg bare må prøve hvertfall. Får så dårlig samvittighet siden jeg allerede bare har første uka etter permisjon... Vet jo at svangerskap ikke er lett for min kropp, men er så verdt det at jeg bryr meg ikke om det. Jobbe skal jeg gjøre resten av livet og dette er jo ikke noe man opplever hvert år. ❤️❤️❤️ men samvittigheten ligger der...

Ellers er jeg i strålende humør og det merkes godt i heimen :) når a mor er blid er resten av gjengen i godt humør.

9+1: Vært noen harde dager med minstemor som har kastet opp, hostet og har feber. Pluss storesøster hoster og har streptokokker. Jeg er utslitt etter nesten ingen søvn i tre netter. Midt oppi det hele er jeg kronisk trøtt og ekstremt kvalm. Klarte ikke å jobbe igår, så sa ifra at jeg ikke kom. Får sykt dårlig samvittighet, men skjønner ikke hvordan jeg skulle ha klart en jobbkveld!

Formen idag er enda verre, men jeg gjør alt i min makt å dra på jobb. Sitter på toget kvalm som fy og vil bare legge meg i en seng. Jeg må bare overleve en stund siden jeg har akkurat startet opp i jobb. Vet at formen blir bedre etterhvert. Men da kommer det sikkert noe med bekkenet.

Ellers så gleder jeg meg kjempe masse til 4 desember for å se skatten i magen ❤️❤️❤️ Jeg skal på privat ul hos Martin Lundring som er super dyktig og hyggelig :) min mor skal for første gang være med på ultralyd og gleder seg som bare det. Ønsker å dele gleden min litt ekstra med henne også :)

Gått opp to kilo allerede... Så jeg må skjerpe meg med dårlig kosthold! Gikk ikke opp noe særlig med de to andre, så da vil jeg gjerne fortsette den trenden denne gangen også.

Håper formen din blir bedre snart :)
Gleder meg også til å høre hvordan det går på ultralyden din 4 desember! Følger liksom litt ekstra med på deg selvom jeg ikke kommenterer så mye :) Blir nok en fantastisk følelse å få se lille baby i magen igjen.

Jeg skal prøve å følge deg hakk i hel med forhåpentligvis innsett i slutten av november. Håper så inderlig egget/eggene klarer å klore seg fast ordentlig denne gangen <3

Håper formen din blir bedre snart :)
Gleder meg også til å høre hvordan det går på ultralyden din 4 desember! Følger liksom litt ekstra med på deg selvom jeg ikke kommenterer så mye :) Blir nok en fantastisk følelse å få se lille baby i magen igjen.

Jeg skal prøve å følge deg hakk i hel med forhåpentligvis innsett i slutten av november. Håper så inderlig egget/eggene klarer å klore seg fast ordentlig denne gangen <3
Takk:) hyggelig at du følger litt med :) ja gleder meg masse! Skjønner det liksom ikke helt enda jeg har fått sett nurket ❤️ hver gang er like uvirkelig og herlig ❤️

Jaaa! Herremin som jeg heier på deg ❤️ håper nå virkelig kroppen din vil samarbeide å få til et forsøk nå inovember. For en julegave det blir da ;) Den beste :) gravid kan du bli hvertfall, så nå må spiren sitte hele veien neste gang :)

10+6: tiden nå har heldigvis gått veldig fort og neste uke er jeg 12 uker :) så da får man tro at alt er bra ❤️❤️❤️ men usikkerheten ligger der frem til jeg ser nurket 4 desember ❤️

Jeg har vært ekstremt sliten, kvalm og svimmel og gjør det ikke noe særlig bedre med ti timer per dag med jobb. Overtid og stress! Får se hvor lenge jeg takler å jobbe... :( prøver så godt jeg kan hvertfall.

Lillemor har begynt i barnehage ( som er litt sårt) og merker pendling er ekstremt stress når jeg skal levere eller hente i SFO og barnehage. Vil virkelig ha jobb nærmere hjem.

Midt i det hele er jeg overlykkelig over å ha en liten en som svømmer inni magehuset mitt. Så glad jeg merker kvalme som er tegn på at det er liv ❤️får man hvertfall tro :) gidder ikke å være pessimist og heller glede meg over nurket.

Eldste datteren min tror det blir gutt :) hun hadde rett med lillesøster som hun trodde ble jente ❤️ så da får vi se om hun har rett igjen :)

11+1: jaaaaa! Bare seks dager til de magiske tolv!!! Håper kvalmen snart kan avta litt, men får bare holde ut så lenge jeg vet min lille baby er i magen ❤️

Har tenkt langt og lenge at jeg kommer til å sykemelde med fa neste uke. Er utslitt, vil bare sove, nesten ikke ork til barna mine ( og det er dem sin feil at mamma har baby i magen) nok er nok! Jobbe skal jeg gjøre hele livet og dette blir min absolutt siste graviditet. Så får ta vare på kroppen min, babyen og familien ❤️de som betyr noe for meg. Og med å stresse og holde ut uten å få noe tilbake er ikke vits. Så mandag sykemelding! Kroppen har sagt stopp egentlig fra idag, men har så dårlig samvittighet pga jobbhelg. Får prøve å holde ut i to dager.

Teller ned dager til ul! Herremin som jeg gleder meg!!!

Jeg fant ut noe uhyggelig igår om jobben. Vi har telt lageret vårt og sjefen visste ikke om rapporten før etterpå, selvom hun ikke stolte på at alt var bra. Er visst mugg, råte og sopp i hele kjelleren vår som jeg stod i åtte timer i!!! Gravid! Hun fikk jo så dårlig samvittighet og visste ikke sitt Arme råd! Ringte sikkerhet på jobb tvert! Dette må fikses. Bare håper ikke lille i magehuset kan bli syk av dette :(

11+1: jaaaaa! Bare seks dager til de magiske tolv!!! Håper kvalmen snart kan avta litt, men får bare holde ut så lenge jeg vet min lille baby er i magen ❤️

Har tenkt langt og lenge at jeg kommer til å sykemelde med fa neste uke. Er utslitt, vil bare sove, nesten ikke ork til barna mine ( og det er dem sin feil at mamma har baby i magen) nok er nok! Jobbe skal jeg gjøre hele livet og dette blir min absolutt siste graviditet. Så får ta vare på kroppen min, babyen og familien ❤️de som betyr noe for meg. Og med å stresse og holde ut uten å få noe tilbake er ikke vits. Så mandag sykemelding! Kroppen har sagt stopp egentlig fra idag, men har så dårlig samvittighet pga jobbhelg. Får prøve å holde ut i to dager.

Teller ned dager til ul! Herremin som jeg gleder meg!!!

Jeg fant ut noe uhyggelig igår om jobben. Vi har telt lageret vårt og sjefen visste ikke om rapporten før etterpå, selvom hun ikke stolte på at alt var bra. Er visst mugg, råte og sopp i hele kjelleren vår som jeg stod i åtte timer i!!! Gravid! Hun fikk jo så dårlig samvittighet og visste ikke sitt Arme råd! Ringte sikkerhet på jobb tvert! Dette må fikses. Bare håper ikke lille i magehuset kan bli syk av dette :(
Huff, du må ta signalene på alvor. Håper du føler deg bedre snart :-)

Blod på papiret :( dumme jobben! Garantert pga jeg stresser! Aldri opplevd med mine to andre svangerskap så sent uti... Ikke går jeg på crinone. Det sluttet jeg med 17 november som riksen sa jeg skulle. Så kan ikke bruke det som unnskydning.

Jobb imorgen må jeg siden jeg åpner butikken.., så blir det å sykemelde seg :( livredd for å miste nå :(

Blod på papiret :( dumme jobben! Garantert pga jeg stresser! Aldri opplevd med mine to andre svangerskap så sent uti... Ikke går jeg på crinone. Det sluttet jeg med 17 november som riksen sa jeg skulle. Så kan ikke bruke det som unnskydning.

Jobb imorgen må jeg siden jeg åpner butikken.., så blir det å sykemelde seg :( livredd for å miste nå :(
Det er sikkert bare en liten blodåre som ble litt stressa og sprakk:) Dette kommer til å gå fint:) Men bra at du sykemelder deg. Kroppen sier ifra at nå må du roe ned tempoet litt:)

Det er sikkert bare en liten blodåre som ble litt stressa og sprakk:) Dette kommer til å gå fint:) Men bra at du sykemelder deg. Kroppen sier ifra at nå må du roe ned tempoet litt:)
Ja er sikkert det, men ble bare enda mer redd for ikke sett så mye før. Altså ikkje mye, men mer enn hva jeg er vant ned. Itilegg var jeg ikke kvalm, noe jeg alltid er før jeg legger meg.

Nå er det sykemelding og jeg tviler ikke et sekund! Jobb er jobb! Babyen i magen er mye viktigere for meg ❤️
Går ikke å roe tempo på jobb...så ds er det kun er alternativ :)

Kvalmen kom igjen idag og jeg kastet opp på veien til jobb ;)

Uff❤️ Det er virkelig det verste å se! Jeg har blødd litt flere ganger i begge mine svangerskap og gråter hver gang om det så er tjuende gangen jeg ser blod. Men kommer det ikke mer så er det sikkert ikke noe. Og du har jo sett at alt er bra på UL! Da er sjansene store for at alt går bra :) Men ja, sykemeld deg! Graviditeten og helsa foran alt❤️

Back
Topp