Gratulerer så mye
Så herlig <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa! Tenk at JEG skulle få den æren å bli tre barnsmorÅåååGratulerer så mye! Du skal bli 3-barnsmor!
TakkHåper formen din blir bedre snart
Gleder meg også til å høre hvordan det går på ultralyden din 4 desember! Følger liksom litt ekstra med på deg selvom jeg ikke kommenterer så myeBlir nok en fantastisk følelse å få se lille baby i magen igjen.
Jeg skal prøve å følge deg hakk i hel med forhåpentligvis innsett i slutten av november. Håper så inderlig egget/eggene klarer å klore seg fast ordentlig denne gangen <3
Huff, du må ta signalene på alvor. Håper du føler deg bedre snart11+1: jaaaaa! Bare seks dager til de magiske tolv!!! Håper kvalmen snart kan avta litt, men får bare holde ut så lenge jeg vet min lille baby er i magen
Har tenkt langt og lenge at jeg kommer til å sykemelde med fa neste uke. Er utslitt, vil bare sove, nesten ikke ork til barna mine ( og det er dem sin feil at mamma har baby i magen) nok er nok! Jobbe skal jeg gjøre hele livet og dette blir min absolutt siste graviditet. Så får ta vare på kroppen min, babyen og familiende som betyr noe for meg. Og med å stresse og holde ut uten å få noe tilbake er ikke vits. Så mandag sykemelding! Kroppen har sagt stopp egentlig fra idag, men har så dårlig samvittighet pga jobbhelg. Får prøve å holde ut i to dager.
Teller ned dager til ul! Herremin som jeg gleder meg!!!
Jeg fant ut noe uhyggelig igår om jobben. Vi har telt lageret vårt og sjefen visste ikke om rapporten før etterpå, selvom hun ikke stolte på at alt var bra. Er visst mugg, råte og sopp i hele kjelleren vår som jeg stod i åtte timer i!!! Gravid! Hun fikk jo så dårlig samvittighet og visste ikke sitt Arme råd! Ringte sikkerhet på jobb tvert! Dette må fikses. Bare håper ikke lille i magehuset kan bli syk av dette![]()
Ja gjør det nåHuff, du må ta signalene på alvor. Håper du føler deg bedre snart![]()
Det er sikkert bare en liten blodåre som ble litt stressa og sprakkBlod på papiretdumme jobben! Garantert pga jeg stresser! Aldri opplevd med mine to andre svangerskap så sent uti... Ikke går jeg på crinone. Det sluttet jeg med 17 november som riksen sa jeg skulle. Så kan ikke bruke det som unnskydning.
Jobb imorgen må jeg siden jeg åpner butikken.., så blir det å sykemelde seglivredd for å miste nå
![]()
Ja er sikkert det, men ble bare enda mer redd for ikke sett så mye før. Altså ikkje mye, men mer enn hva jeg er vant ned. Itilegg var jeg ikke kvalm, noe jeg alltid er før jeg legger meg.Det er sikkert bare en liten blodåre som ble litt stressa og sprakkDette kommer til å gå fint
Men bra at du sykemelder deg. Kroppen sier ifra at nå må du roe ned tempoet litt
![]()
Ja det skal jeg gjøre fra nå avHuff, ikke noen god følelse! Men det kommer til å gå fintTa vare på deg selv!