Lenebeb dagbok!

7+3: idag har jeg desverre en skikkelig dårlig magefølelse på at nurket i magen ikke lever lenger. Begynte med litt blodslim inni der og nå merket jeg at det inni har forandret seg som tilbake før jeg ble gravid... Pleier på en måte å være trangere inni der hver gang jeg er gravid :( dårlig dårlig magefølelse!!!! Isj dette kommer jeg til å takle skikkelig dårlig on jeg har rett :(

Syns også symptomene ikke er så ille lenger, noe som skremmer meg! I mine to svangerskap har jeg alltid vært kjempe dårlig fra uke 6-16... Nå er jeg bare små kvalm i perioder... Nei nå må mandagen komme fort nok.....
Uff, ikke noe hyggelig med sånn dårlig magefølelse... Håper du tar feil og at alt er i skjønneste orden! Kanskje du venter en gutt denne gangen og at det er derfor svangerskapet er litt annerledes enn før? Det går nok bra skal du se❤️

Håper det bare er en dårlig magefølelse du har og ikke noe annet:( Husk at alle svangerskap er forskjellige og det kan være symptomfritt sånn som meg:) Jeg har fortsatt troa på at alt er bra:) Her skal det bli baby i juni!!! :D ❤ Og blodslimet er sikkert bare en blodåre som har sprukket når du har romstert oppi der :) Gled deg heller til å få se nurket på mandag! :D

Uff, ikke noe hyggelig med sånn dårlig magefølelse... Håper du tar feil og at alt er i skjønneste orden! Kanskje du venter en gutt denne gangen og at det er derfor svangerskapet er litt annerledes enn før? Det går nok bra skal du se❤️
Ikek noe hyggelig når jeg begynte å glede meg så veldig! Ja det kan jo hende ;) har tenkt tanken om det er liv inni magehuset ❤️ det er ganske annerledes enn med de to andre barna, derfor skremmer det meg. takk for optimisme :)

Håper det bare er en dårlig magefølelse du har og ikke noe annet:( Husk at alle svangerskap er forskjellige og det kan være symptomfritt sånn som meg:) Jeg har fortsatt troa på at alt er bra:) Her skal det bli baby i juni!!! :D ❤ Og blodslimet er sikkert bare en blodåre som har sprukket når du har romstert oppi der :) Gled deg heller til å få se nurket på mandag! :D
Uff blir helt fra meg at ting er annerledes. ❤️ får bare krysse at gullet i magen har det godt tross alt lite kvalme symptomer. Takk for trøstende ord :) jeg krysser virkelig!

Uff! Skummelt med blod, men som de andre skriver her så kan det godt være helt ufarlig. Er det mandag du skal til ul? Forstår godt bekymringen, men prøv å være optimist :) Klem!

Uff! Skummelt med blod, men som de andre skriver her så kan det godt være helt ufarlig. Er det mandag du skal til ul? Forstår godt bekymringen, men prøv å være optimist :) Klem!
Det er veldig skummelt! Ja jeg må prøve... Orker ikke gå å grue med til ul. :( Ja mandag ja :) Herremin å nervepirrende! Timen er 13:20 så blir en laaaang dag.

Last edited:
Skjønner redselen, men kan gjerne være helt uskyldig! Håper du klarer å slappe litt av før ul på mandag. Krysser fingre for at alt er bra!

Ååå så morro at det klaffet på første innsett ♡♡ håper at det er en fin opplevelse på mandag og du ikke trenger bekymre deg :) :)

Skjønner redselen, men kan gjerne være helt uskyldig! Håper du klarer å slappe litt av før ul på mandag. Krysser fingre for at alt er bra!
Ja håpe det :( men mer blod idag... Ikke mye men ferskt! Slik har jeg aldri hatt med mine to svangerskap... :(

Ååå så morro at det klaffet på første innsett ♡♡ håper at det er en fin opplevelse på mandag og du ikke trenger bekymre deg :) :)
Ja veldig moro! Veldig og evig takknemmelig ❤️❤️❤️Ja håpe jeg slipper, men ikke vant med å se blod i mine to svangerskap, så har desverre litt dårlig magefølelse at det er noe som ikke er riktig :(

Ja håpe det :( men mer blod idag... Ikke mye men ferskt! Slik har jeg aldri hatt med mine to svangerskap... :(
Bruker du crinone? Slimhinnene blir veldig ømfintlige av progesteronen, det kan godt være noen blodkar som har sprukket bare. Skjønner du blir urolig, men jeg heier videre og tror det går bra!

Jeg vet dette er noe du sikkert ikke vil høre, men mange av de som har fått satt inn 2 kan få sånne blødninger om den ene tvillingen går til grunne. Jeg håper selvsagt begge er der inne og er friske og raske. Krysser alt jeg har. Alt håp er definitivt ikke ute!! ❤❤

Jeg vet dette er noe du sikkert ikke vil høre, men mange av de som har fått satt inn 2 kan få sånne blødninger om den ene tvillingen går til grunne. Jeg håper selvsagt begge er der inne og er friske og raske. Krysser alt jeg har. Alt håp er definitivt ikke ute!! ❤❤
Ja syns det er fælt om den ene har gått til grunne om jeg har vært heldig at begge satte seg... Men i det minste håper jeg da at en er igjen ❤️❤️❤ takk! Mandagen kan ikke komme fort nok merker jeg. Mannen min orker ikke å tenke slik, men prøver å være støttende med meg. Men er nok sant som han sier vi får håpe på det beste og ikke ta sorgene på forskudd.

Spørs om jeg begynner å jobbe igjen da.... Risikerer ikke stresset på jobb om det skulle vise seg at alt er greit tross litt blødning. Tenker blødninger blir verre med stress...

Bruker du crinone? Slimhinnene blir veldig ømfintlige av progesteronen, det kan godt være noen blodkar som har sprukket bare. Skjønner du blir urolig, men jeg heier videre og tror det går bra!
Bruker crinone. Brukte det med min skatt på 1 år også, men aldri en eneste blødning, takk! Godt å høre noen som har trua :)

Bruker crinone. Brukte det med min skatt på 1 år også, men aldri en eneste blødning, takk! Godt å høre noen som har trua :)
Det skal ikke så mye til for å skrape litt opp i slimhinnen med den tuben. Tror og håper! Klem!

Hei :)
Jeg har ikke skrevet her inne før, men var inne og leste litt nå og føler jeg må legge igjen en kommentar. ;)
Jeg har brukt crinone i mitt andre og tredje svangerskap. Med andremann kan jeg ikke huske at jeg hadde en eneste blødning, men med tredje blødde jeg mye! Det begynte med spotting ca uke 6-7, fortsatte med spotting og småblødninger helt til uke 16-17. :rolleyes: Hadde også en stor styrtblødning i uke 12.
Var hos flere gyn og de mente alle at blødningene skyldtes såre og irriterte slimhinner pga crinonen.

Skjønner godt at du er engstelig, jeg selv var helt nervevrak, men jeg håper og tror at du kan senke skuldrene etter å ha vært på ul! Masse lykke til! :):)

Lykke til på ul i morgen! :D ❤️

Masse lykke til imorgen :)

Lykke til i morgen:-)

Back
Topp