Lenebeb dagbok!

Gråter!!!!! Masse blod på papiret og redd for det har gått galt!!! Skal til privat ul klokken 12:00. Orker ikke styre med legevakta. For de ville ikke ta ul på meg. Kun blodprøve idag og om to dager! Duster!!!!

Jeg skulle aldri ha jobbet!!! Nå kommer jeg til å hate meg selv, for dette er kun min feil:( lille babyen i magen er jeg redd er død ❤️ stri gråter!!!

Dro fra jobb med en etasje tom for ansatt! Men de jeg snakket med forstod og skulle hjelpe til så det var nok folk ❤️

Nei og nei, ikke noe hyggelig med blod:-( Godt du tar ultralyd privat for legevakta er ikke gode på ul(snakker av erfaring etter exu). Krysser alt for uskyldig blødning.

Gråter!!!!! Masse blod på papiret og redd for det har gått galt!!! Skal til privat ul klokken 12:00. Orker ikke styre med legevakta. For de ville ikke ta ul på meg. Kun blodprøve idag og om to dager! Duster!!!!

Jeg skulle aldri ha jobbet!!! Nå kommer jeg til å hate meg selv, for dette er kun min feil:( lille babyen i magen er jeg redd er død ❤️ stri gråter!!!

Dro fra jobb med en etasje tom for ansatt! Men de jeg snakket med forstod og skulle hjelpe til så det var nok folk ❤️
Ånei ånei!!! Jeg er evig optimist og tenker at dette kun er rester fra egg nr. 2 som bare har vært litt tregt med å komme ut. Krysser alt jeg har for deg nå, og sender en gigantisk klem. Dette SKAL gå bra!!! ❤❤❤

Nei, stakkars deg ❤️ det er helt sikkert uskyldig, og er det noe galt(som jeg ikke tror det er) så er det uansett ikke din skyld kjære deg ❤️

Tenker på deg og sender deg en klem ❤️

Nei og nei, ikke noe hyggelig med blod:-( Godt du tar ultralyd privat for legevakta er ikke gode på ul(snakker av erfaring etter exu). Krysser alt for uskyldig blødning.
Ånei ånei!!! Jeg er evig optimist og tenker at dette kun er rester fra egg nr. 2 som bare har vært litt tregt med å komme ut. Krysser alt jeg har for deg nå, og sender en gigantisk klem. Dette SKAL gå bra!!! ❤❤❤
Nei, stakkars deg ❤️ det er helt sikkert uskyldig, og er det noe galt(som jeg ikke tror det er) så er det uansett ikke din skyld kjære deg ❤️

Tenker på deg og sender deg en klem ❤️
Takk jenter! Har verdens beste venninne som ble med meg som bor i Oslo ❤️ mannen har begge barna og vil ikke utsette dem for noe om det skulle ikke være noe mer liv.

Fikk god info om at babyen er i livet! Så nurket på ul selv og hjertet dunker. Jeg er lettet ❤️❤️ for en dag! Blødningene kommer og går og legen mente det var ikke noe å gjøre med. Men satte meg tilbake nesten en uke!!! Men det vet jeg er feil. Insisterte på at han måler feil. Jeg mene jeg er 11+2 idsg og han mente 10+1 før jeg fikk han til å måle mer og da kom han frem til 10+4. Men jeg vet det er feil også. Så gidder ikke å bekymre meg over det.

Fa nå av er det sykemelding!!!! Min baby skal ikke utsettes for mer stress nå ❤️❤️❤️

Jeg gråter av glede!!!! ❤️❤️❤️

ÅÅÅÅH NÅ BLE JEG GLAAAAAD! Så glad at jeg gråter med deg faktisk! Takk gud for at det ikke var noe annet. Men da er det bare å roe ned pulsen så godt det går greit legge seg og hvile:D ❤ ❤

ÅÅÅÅH NÅ BLE JEG GLAAAAAD! Så glad at jeg gråter med deg faktisk! Takk gud for at det ikke var noe annet. Men da er det bare å roe ned pulsen så godt det går greit legge seg og hvile:D ❤ ❤
Ååååh herlige deg!!! ❤️ nå gråt jeg igjen takket være deg ;) Følsomme når man er gravid ja!

Ja nå skal jeg ta vare på meg selv og ikke minst babyen i magen ❤️❤️❤️

Takk jenter! Har verdens beste venninne som ble med meg som bor i Oslo ❤️ mannen har begge barna og vil ikke utsette dem for noe om det skulle ikke være noe mer liv.

Fikk god info om at babyen er i livet! Så nurket på ul selv og hjertet dunker. Jeg er lettet ❤️❤️ for en dag! Blødningene kommer og går og legen mente det var ikke noe å gjøre med. Men satte meg tilbake nesten en uke!!! Men det vet jeg er feil. Insisterte på at han måler feil. Jeg mene jeg er 11+2 idsg og han mente 10+1 før jeg fikk han til å måle mer og da kom han frem til 10+4. Men jeg vet det er feil også. Så gidder ikke å bekymre meg over det.

Fa nå av er det sykemelding!!!! Min baby skal ikke utsettes for mer stress nå ❤️❤️❤️

Jeg gråter av glede!!!! ❤️❤️❤️
For en lettelse! Shit, jeg fikk hjertet i halsen når jeg leste nedover de siste innleggene dine!!
Hjertet dunker og lille har det bra, det er det viktigste.
Jeg vet like godt som deg når lille ble til, vi satte inn med en dags forskjell. Så målingene til han legen må være feil. Går jo ikke ann å sette tilbake en hel uke?
Uansett så er jeg utrolig glad for at lille har det bra. Og nå skal du sykemeldes og bare slappe av. Klem!!

Å så godt at du fikk sjekket og så at lille baby har det fint! ❤️

Kan ikke forestille meg hvor forferdelig dag dette har vært! Stor klem til deg!

Så bra alt var fint tross blødning. Ikke bry deg om målingene. I følge retningslinjer skal du ikke flyttes noe som helst uansett hva de måler. Det er dagen for innsett som teller. Ved UL uke 12 med sistemann mente legen jeg var i uke 14 ut fra mål. Neste gang var det fint. De vokser litt i rykk og napp.

For en thriller! Godt å se at det er liv og at alt er bra ❤️
Ta vare på deg selv nå!

For en lettelse! Shit, jeg fikk hjertet i halsen når jeg leste nedover de siste innleggene dine!!
Hjertet dunker og lille har det bra, det er det viktigste.
Jeg vet like godt som deg når lille ble til, vi satte inn med en dags forskjell. Så målingene til han legen må være feil. Går jo ikke ann å sette tilbake en hel uke?
Uansett så er jeg utrolig glad for at lille har det bra. Og nå skal du sykemeldes og bare slappe av. Klem!!
Å så godt at du fikk sjekket og så at lille baby har det fint! ❤️

Kan ikke forestille meg hvor forferdelig dag dette har vært! Stor klem til deg!
Så bra alt var fint tross blødning. Ikke bry deg om målingene. I følge retningslinjer skal du ikke flyttes noe som helst uansett hva de måler. Det er dagen for innsett som teller. Ved UL uke 12 med sistemann mente legen jeg var i uke 14 ut fra mål. Neste gang var det fint. De vokser litt i rykk og napp.
For en thriller! Godt å se at det er liv og at alt er bra ❤️
Ta vare på deg selv nå!
Dette har vært noen utrolige tøffe døgn. Blødningene kommer og går og skremmer vanne av meg enda. Og skremmer meg veldig å ha rie lignende tak foran og i korsryggen.

Dro til lege idag og fikk beskjed om at eneste som fungerer er å være ro, så ble sykemeldt hele denne uka. Om jeg fortsatt skulle blø så sender jeg han melding om videre sykemelding. Herlige fastlegen gir meg sitt private nummer ❤️❤️ uansett måtte jeg gi han info om hvordan det gikk med meg :) fikk da høre en flott hjertelyd hos legen også ❤️❤️❤️

Vet heldigvis at legen på privat ul har feil, så ingenting å bry meg om :)

Her er skatten min etter lørdagens ultralyd ❤️❤️❤️
ImageUploadedByBV Forum1448270691.461051.jpg

11+5: to dager til jeg er ved de magiske 12 ukene!!! Herremin det skal bli så godt ❤️❤️❤️

Kvalmen er intens og munntørrhet daglig. Gleder meg til at dette forsvinner :)

Hadde legetime hos fastlegen igår som forstår meg så godt. Sykemelde meg en uke i første omgang for at jeg skal ta med ro tanke på blødningene. Men må innrømme at jeg tørr ikke å jobbe... Så da blir det nok ny sykemelding. Redselen for å en slik ny blødning skremmer meg! Tydelig tegn på stress og bære for tungt.

Blødningene har begynt å avta, men merker når jeg stresser litt mer kommer dem.

Jeg og mannen har blitt enig om at vi skal ta den ul den 4 desember også selvom vi gikk til privat på lørdagen som var. Jeg er urolig av meg og vil være sikker på at alt er bra. Koste hva det koste vil! Vet også at Lundring er mye flinkere om det skulle være noe galt. Jeg vil forberede meg om det skulle bli slik ❤️

Gleder meg mer og mer til å få kjenne liv og få flott og stor mage :) føler meg så utrolig vakker da ❤️

Lillemor er litt syk, så da har jeg henne hjemme med meg idag. Koser oss inne i det dårlige været. Jeg orker stort sett ikke annet uansett. Så vi gjør det beste ut av det :)

Så godt å høre at du fikk sykemelding og at du tar det med ro. Nei, ikke lurt å presse kroppen, så jeg ville også gjort som deg og bedt om mer sykemelding. Det er det som er så dumt når man har en jobb der man må løfte ting. Er jo nesten håpløst å måtte be noen andre gjøre det hele tiden...
Ååh, det har gått så fort! 12 uker snart allerede! Shit altså!! LYKKE!! :D

Så godt å høre at du fikk sykemelding og at du tar det med ro. Nei, ikke lurt å presse kroppen, så jeg ville også gjort som deg og bedt om mer sykemelding. Det er det som er så dumt når man har en jobb der man må løfte ting. Er jo nesten håpløst å måtte be noen andre gjøre det hele tiden...
Ååh, det har gått så fort! 12 uker snart allerede! Shit altså!! LYKKE!! :D
Prøver så godt jeg kan å ta det med ro :) jeg er jo ei frøken som har mark deluxe. Og siden mannen pusser opp det siste vi mangler på stua, så blir det at jeg gjør andre ting. Men jeg har roet ned med ti hakk da ;)

Men ja jeg kommer til å be om videre sykemelding. Denne kroppen trenger hvile ❤️

Jaaa plutselig gikk tiden veeeeldig fort ;)

Gratulerer så mye :D Hei hvor det går! Og helt til termin :D

Back
Topp