Lenebeb dagbok!

Det er tungt å ha bekkenløsning når man må gå på snø og/ eller glatt underlag. Vet veldig godt hvordan du har det. Håper du har fått henvisning til fysio. Anbefaler også bassengtrening :)

Det er tungt å ha bekkenløsning når man må gå på snø og/ eller glatt underlag. Vet veldig godt hvordan du har det. Håper du har fått henvisning til fysio. Anbefaler også bassengtrening :)
Hadde fysio forrige svangerskap, så husker hva jeg skal gjøre og ikke. Så tror jeg må komme i gang med basseng trening, noe jeg kan gjøre på egenhånd ;)

Ja veldig vondt og sitter her med smerter enda og kynnere så det holder :( men går bakover bare jeg får hvilt litt mer.

OK :) Da vet du alt du trenger å vite ja.

Huff! Kynnere er ikke bra. Bra du tar det med ro og hviler deg. Høres ut som det kan bli litt tøft for deg å jobbe igjen...

OK :) Da vet du alt du trenger å vite ja.

Huff! Kynnere er ikke bra. Bra du tar det med ro og hviler deg. Høres ut som det kan bli litt tøft for deg å jobbe igjen...
Ja gjør det vettu :) slipper det styret igjen :)

Ja det er ekstremt slitsomt og har hatt kynnere i hele dag. Ja vi får de hvordan det går. Savner å jobbe, så vil hvertfall prøve og med litt tilrettelegging ordner det seg sikkert ;)

Ja gjør det vettu :) slipper det styret igjen :)

Ja det er ekstremt slitsomt og har hatt kynnere i hele dag. Ja vi får de hvordan det går. Savner å jobbe, så vil hvertfall prøve og med litt tilrettelegging ordner det seg sikkert ;)
Enig med at jobb ikke sikkert er lurt. Jeg hadde glatt sykemeldt deg ;) Bare ikke press deg og gjør noe du vil angre på.

Enig med at jobb ikke sikkert er lurt. Jeg hadde glatt sykemeldt deg ;) Bare ikke press deg og gjør noe du vil angre på.
Takk for det ;) jeg skal absolutt ikke presse meg til noe som ikke funker. For babyen og jeg kommer først før jobb. Men om jeg prøver en uke å se så er det hvertfall noe. Men skal da jobbe kun 30 prosent, ikke noe mer. Jeg har en ekstremt belastende jobb også.

19+0: jaaaa! 8 dager til halvveis :) blir virkelig en fryd! :)

Forresten fått sykemelding til 07.02, hvor jeg nå skal prøve meg på 30 prosent jobbing. Blir både godt og rart. Men det som er det beste i det hele er at legger samme lønn, selvom jeg ikke skal være en leder frem til permisjon. Sjefen mene det var det beste for bedriften og selvfølgelig for meg! For en lettelse! Ingen stress og ta alt i mitt tempo blir en fryd! Som jeg sa det blir godt å være en ressurs som trengs nå fremover uansett :) nå kan jeg bare nyte jobben og ta det i mitt tempo, da klarer jeg nok å jobbe lengre enn påtenkt. Tre dager med fire timer jobb blir kjekt :)

Nav har fått alle nødvendige papirer og alt er i boks der heldigvis :)

jeg faktisk i strålende humør! :)

Ellers så er det ikke så mye som skjer på denne fronten foreløpig, venter forevig på oul! Herremin som jeg gleder meg!!! Vil shoppe om det blir en gutt og super klar for å bestille ny vogn snart :) åååh bare gleder meg til forberedelser :) som å ta fram vugge, innkjøp av klær, sengetøy, vogn og småtteri vi trenger da :)

19+0: jaaaa! 8 dager til halvveis :) blir virkelig en fryd! :)

Forresten fått sykemelding til 07.02, hvor jeg nå skal prøve meg på 30 prosent jobbing. Blir både godt og rart. Men det som er det beste i det hele er at legger samme lønn, selvom jeg ikke skal være en leder frem til permisjon. Sjefen mene det var det beste for bedriften og selvfølgelig for meg! For en lettelse! Ingen stress og ta alt i mitt tempo blir en fryd! Som jeg sa det blir godt å være en ressurs som trengs nå fremover uansett :) nå kan jeg bare nyte jobben og ta det i mitt tempo, da klarer jeg nok å jobbe lengre enn påtenkt. Tre dager med fire timer jobb blir kjekt :)

Nav har fått alle nødvendige papirer og alt er i boks der heldigvis :)

jeg faktisk i strålende humør! :)

Ellers så er det ikke så mye som skjer på denne fronten foreløpig, venter forevig på oul! Herremin som jeg gleder meg!!! Vil shoppe om det blir en gutt og super klar for å bestille ny vogn snart :) åååh bare gleder meg til forberedelser :) som å ta fram vugge, innkjøp av klær, sengetøy, vogn og småtteri vi trenger da :)

Så fint at det ordner seg med jobb! 30% høres bra ut. Håper å gå noe rundt der framover jeg også.

Tenk at du snart er halvveis! Syns tiden flyyyr! Ihvertfall på andres vegne :D

Så fint at det ordner seg med jobb! 30% høres bra ut. Håper å gå noe rundt der framover jeg også.

Tenk at du snart er halvveis! Syns tiden flyyyr! Ihvertfall på andres vegne :D
Ja blir godt å jobbe litt hvertfall :) 12 timer i uka er nok for meg å starte med hvertfall. :)

Ja er et mål å begynne med det for deg også senere kanskje :) dumt å starte opp med for nye jobbing.

Ja syns tiden flyr avgårde jeg! Nesten litt trist at det går så fort. For dette blir mitt siste svangerskap og vil nyte mage, spark og hele sjarmen med å gå gravid til det fulle :)

19+2: første jobbdag på nesten to mnd! Herremin har litt sommerfugler i magen :) aner ikke hvorfor egentlig. Kanskje en kombinasjon av usikkerhet om jeg klarer det, glede over å slippe å surre hjemme hele tiden og ikke ha full kontroll hjemme til enhver tid haha! :D mest spent på å jobbe kveld å tråkke i fire timer på hardt gulv. Heldigvis skal jeg ha en halv time pause midt i det hele, så blir på jobb i 4,5 timer.

Ellers så er den lille i magen mye roligere enn mine to andre jenter. Kjenner spark i ny og ne, men var mye mer futt i jentene mine. Så håpe jeg får en litt rolig gutt nå ;) de to andre hadde kolikk som er temmelig tøft, men verdt det uansett! :) men midt oppi det hele er det viktigst for meg med sunne og friske barn! Krysser aller mest for det av alt. Føler meg super heldig å ha to som er friske. :) og som enhver mor burde føle er at de er det beste som har hendt meg og er evig takknemmelig daglig :)

Tar ofte på magen og dytter litt for å se om han vil bevege seg litt for meg, så da kommer noen gode bevegelser som gir meg ro at alt er bra :) trives nok godt inni magehuset ❤️

Om bare få mnd ligger et nytt herlig nurk i armene mine. Som kommer til verden for å bli elsket av både mor, far og sine to søsken ❤️ ja jeg er ekkel lykkelig ;)

Unner alle dere som har prøvd altfor lenge dette! Og det som er så godt å vite er at de aller fleste lykkes til slutt ❤️❤️❤️ det er en stoooor trøst i all prøving, tårer, slit og hormoner. :)

19+3: to jobbe dager har gått greit. Men har ekstremt mye kynnere etter bare fire timer jobbing per dag ( går hele tiden) og heldigvis en halv time pause mellom der. Nå skal det bli godt med fri imorgen. Trenger en dag hvile. Så jobbe fire timer torsdag :) så fri :) så vi får se om jeg takler noe mer jobbing, det tviler jeg sterkt for å si det slik. 30 prosent er mer enn nok for denne kroppen.

Nå gleder jeg meg bare til å hente jentene fra SFO og barnehage :)

Nå som lønn har kommet så klør det i fingrene å kjøpe litt til den lille i magen ❤️usikkert på hva jeg trenger siden jeg er vant med høstbarn. Men en ting er sikkert at tynn ull er gull verdt både sommer og vinter ;) så blir nok noe ull også. Sikler fælt på et Turkis sett fra Nøstebarn. Men bestiller ikke før jeg helt sikkert vet det blir en gutt :)

Merker psyken er ekstremt klar for gutt nå, så da håper jeg det. I utgangspunktet trodde jeg bare kom til å få jenter og tenkte at slik skulle det bare være. Men nå som jeg har fått høre at det er 80 prosent sjans for gutt, så blir man ekstremt innstilt for en prins :) mannen drømmer seg bort ;)

19+6: Igår kjente mannen lille sparke ordentlig for første gang ❤️ han syns det var så stas. :) Tok oss god tid, for ønsket han skulle få kjenne. To store dult kjente han i håndflaten :) og ja jeg blir lett rørt fortiden.

Idag tar jeg det skikkelig med ro og slapper av foran tven. Vært helt utslitt etter jobbing og hatt veldig vondt i bekkenet.

Fikk tlf igår som påvist spor av protein i urinen, så må tilbake ganske kjapt. Bestiller time til lege idag. Har hatt svangerskapsforgiftning med min første, så håper dette bare er en start på uvi. Greit å følge opp blodtrykk også. Har slitt en del med hodepine og vekta har økt 3 kg på kort tid... Så tar det litt alvorlig. Vet hva jeg skal se etter heldigvis.

20+3: vi har vært på oul idag og vi får en perfekt liten gutt som har vokst godt :) allerede 370 gram antok hun :) alt stod ypperste til med han og ser frisk og fin ut :) for et hyggelig besøk på sykehuset må jeg si. Brukte god tid og forklarte hver minste detalj. Glad jeg valgte Ullevål igjen, for de er dyktige og stresser aldri når jeg er inne med dem. Skal også få ekstra oppfølging som sist, som betyr ekstra titt på lille prinsen i magen ❤️

Ellers så kjenner jeg så herlige spark daglig. Mannen min kjenner også det og vi storkoser oss.

Jeg gråter av glede for å ha en ære å bli mamma til nr 3! Tenk at jeg skulle få den æren! To jenter og en gutt som er friske. Livet kunne ikke blitt bedre akkurat nå ❤️ alt er helt perfekt! Ja jeg er kvalmende lykkelig og med god grunn ❤️

Gratulerer med frisk gutt på vei! ♥ :)

Gratulerer så mye :D

Gratulerer! Alltid godt med gode nyheter :D

Gratulerer! Alltid godt med gode nyheter :D
Enig med deg :) ❤️ viktigste er frisk baby og bare bonus at det ble gutt :) tenk at vi to skal få gutter! Rett på shopping idag og kjøpe gutteklær :)

Gratulerer med vel overstått OUL! Herlig å få bekreftet at alt er fint med gutten din ❤️
Jeg syns de er fantastiske på Ullevål! Bra du føler deg i varetatt :-)

Back
Topp