Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde fysio forrige svangerskap, så husker hva jeg skal gjøre og ikke. Så tror jeg må komme i gang med basseng trening, noe jeg kan gjøre på egenhåndDet er tungt å ha bekkenløsning når man må gå på snø og/ eller glatt underlag. Vet veldig godt hvordan du har det. Håper du har fått henvisning til fysio. Anbefaler også bassengtrening![]()
Ja gjør det vettuOKDa vet du alt du trenger å vite ja.
Huff! Kynnere er ikke bra. Bra du tar det med ro og hviler deg. Høres ut som det kan bli litt tøft for deg å jobbe igjen...
Enig med at jobb ikke sikkert er lurt. Jeg hadde glatt sykemeldt degJa gjør det vettuslipper det styret igjen
Ja det er ekstremt slitsomt og har hatt kynnere i hele dag. Ja vi får de hvordan det går. Savner å jobbe, så vil hvertfall prøve og med litt tilrettelegging ordner det seg sikkert![]()
Takk for detEnig med at jobb ikke sikkert er lurt. Jeg hadde glatt sykemeldt degBare ikke press deg og gjør noe du vil angre på.
19+0: jaaaa! 8 dager til halvveisblir virkelig en fryd!
Forresten fått sykemelding til 07.02, hvor jeg nå skal prøve meg på 30 prosent jobbing. Blir både godt og rart. Men det som er det beste i det hele er at legger samme lønn, selvom jeg ikke skal være en leder frem til permisjon. Sjefen mene det var det beste for bedriften og selvfølgelig for meg! For en lettelse! Ingen stress og ta alt i mitt tempo blir en fryd! Som jeg sa det blir godt å være en ressurs som trengs nå fremover uansettnå kan jeg bare nyte jobben og ta det i mitt tempo, da klarer jeg nok å jobbe lengre enn påtenkt. Tre dager med fire timer jobb blir kjekt
Nav har fått alle nødvendige papirer og alt er i boks der heldigvis
jeg faktisk i strålende humør!
Ellers så er det ikke så mye som skjer på denne fronten foreløpig, venter forevig på oul! Herremin som jeg gleder meg!!! Vil shoppe om det blir en gutt og super klar for å bestille ny vogn snartåååh bare gleder meg til forberedelser
som å ta fram vugge, innkjøp av klær, sengetøy, vogn og småtteri vi trenger da
![]()
Ja blir godt å jobbe litt hvertfallSå fint at det ordner seg med jobb! 30% høres bra ut. Håper å gå noe rundt der framover jeg også.
Tenk at du snart er halvveis! Syns tiden flyyyr! Ihvertfall på andres vegne![]()
TakkGratulerer med frisk gutt på vei! ♥![]()
TakkGratulerer så mye![]()
Enig med degGratulerer! Alltid godt med gode nyheter❤