Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at alt står bra til med lille! Jeg har hatt guttefølelse for deg hele veien, du kan virkelig glede degBle satt to dager tilbake, men kan nok stemme med de norske sideneså jeg er idag 12+6 og termin 14 juni
var på ultralyd idag og så ingen tegn til hvorfor jeg blør inni mellom
Men det viktigste av alt så var babyen i topp form og hadde det supert inni magehuset. Lykke!!!! Ikke bare det men mest trolig blir det en GUTT!!! Han sa at det var 80 prosent sjans, så ville avventet med innkjøpså utrolig spennende!!!! Jeg som var sikker på at det ble bare jenter her i hus!
viss det blir gutt har storesøster hatt rett med Elvira og babyen i magen!
Jeg er sykemeldt ut neste uke også, så får vi se hva som skjer fremover.vil egentlig ikke jobbe i disse stressende tider, men men får se hva det blir til.
Vis vedlegget 149361
Åh så gøy! Ja det blir nok super stas! Jeg er født i oktober og begge jentene min, mannen min i juni og denne gutten blir født daSå bra at alt står bra til med lille! Jeg har hatt guttefølelse for deg hele veien, du kan virkelig glede deg![]()
Veldig spennende! Han er utrolig dyktig og jeg har truaSå moro med en gutt da(hvis legen har rett).
Hun var da nesten 11 mnd, så blir vel ca 20 mnd mellom demHvor gammel var minstejenta da du ble gravid nå?![]()
Hvordan går det så langt å gå gravid mens hun er så liten? Hvis vi får det til på første forsøk så vil minste vår være rundt akkurat 1 år når jeg blir gravid. Spent på hvordan det blir.Hun var da nesten 11 mnd, så blir vel ca 20 mnd mellom dem![]()
Må innrømme det er tøft, spesielt med kvalme og slikt som følger med. Og midt oppi det hele har Elvira vært veldig mye syk siden oppstart i barnehagen. Men alt går og jeg kunne ikke vært forutenHvordan går det så langt å gå gravid mens hun er så liten? Hvis vi får det til på første forsøk så vil minste vår være rundt akkurat 1 år når jeg blir gravid. Spent på hvordan det blir.
ja det var en veldig nervepirrende tidBle så nervøs da jeg startet å lese for noen sider tilbake :O men så godt å se at du nå er 14 uker på vei men en mulig prins❤