Lenebeb dagbok!

Hurraaaaa!!! Sa ikke jeg at du hadde en hyggelig livmor, kanskje!? :)) Klart du er gravid! :D
Jaaaa jeg har visst det!!!!!!! Herremin at det går an å bli så heldig!!!! Overlykkelig! Hehe ja jeg er faktisk det ;)

12 dpo og jeg må innse at jeg faktisk har fått en postitiv test!!!! Wææææææ lyst til å skrike ut i glede, men får jo ikke det når vi er på hyttetur med noen i familien!!!

Symptomer er nesten Nada!
Eneste er at jeg merker litt små uggen når jeg gikk en liten tur med hunden i stad. Litt støl i magen og løs mage.

Ellers så er Hehe vel kronisk trøtt, men det har jeg vært siden jeg begynt med crinone

Herlig Lene :D Gratulerer så mye. Nå ligger spenningen i hvor mange som skjuler seg inni der<3

Herlig Lene :D Gratulerer så mye. Nå ligger spenningen i hvor mange som skjuler seg inni der<3
Hehe ja det var det da ;) regner med det er en skatt der :) takk :)

Du er så gravid du!! :D

Husker du når de åpner for å ta blodprøve?
Ja jeg er visst det ;)

Jeg prøver å komme senest 09:00 hvertfall :) de åpner vel 07:30 eller noe?

13 dpo (11dp2dt) : idsg har jeg ikke testet,en kommer til å ta en imorgen tidlig for håp om at den skal bli sterkere :)

Symptomer:
Kjempe sulten (kjæresten til broren til
mannen lurte på om jeg var! ;) )
Små kvalm ( kom rett etter en liten gåtur)
Murrer godt i magen
Begynte igår kveld med å få ømme bryster.

Ellers fint lite :)

Tja ikke så mye å oppdatere med før jeg har tatt en digital test og fått tatt blodprøven. Er jo så utrolig spent på blodprøven. Merker det knyter seg godt i magen... For håper den viser positiv og god stigning.

Tankene surrer fælt må jeg si og en nye epoke med bekymringer starter. Første etappe etter blodprøve er fram til tidlig ul man får på riksen. Så etter dette om alt står bra til så er det å komme av helt til uke 12, hvor ønsket mitt er å ta en ultralyd privat :) måååå vite at alt står bra til :)

Wææææ jeg ser brunt blandet inn med crinone :( håper ikke fjellturen gjorde noe med nurkene mine eller nurket!!! Bekymret over at eg har mistet allerede :( dumme tester jeg har og derfor gleder meg til å komme hjem å ta en digital!

Wææææ jeg ser brunt blandet inn med crinone :( håper ikke fjellturen gjorde noe med nurkene mine eller nurket!!! Bekymret over at eg har mistet allerede :( dumme tester jeg har og derfor gleder meg til å komme hjem å ta en digital!

Nei vennen, det er bare gammelt blod. Husk at jeg har blødd annahver dag og fikk jo pos test! :D Har lest at det er supervanlig å blø litt.

Når skal du ta digital?

Jeg tar digital mandag morgen. Er på hytta med svigers nå og tok ikke med testen hit :p

Nei vennen, det er bare gammelt blod. Husk at jeg har blødd annahver dag og fikk jo pos test! :D Har lest at det er supervanlig å blø litt.

Når skal du ta digital?

Jeg tar digital mandag morgen. Er på hytta med svigers nå og tok ikke med testen hit :p
Takk for at du roer meg! Bare skikkelig bekymret! Var helt på gråten her og mannen prøvde å roe meg med at dette går veien osv. Snille mannen ❤️

Jeg får se om jeg sparer opp til å ta en test på kvelden imorgen eller om jeg avventer til mandag :) nei tok ikke med jeg heller vettu.

14 dpo: Dumme tester!!! Svakere test idag enn igår kveld. Hater de one step testene. Nå vet jeg det at jeg aldri skal kjøpe de mer!!!! Stoler jo søren ikke på dem. Tar en evighet før det kommer en strek frem, typ nesten fem min. Dumme dumme testene! Lager mer bekymringer enn nødvendig syns jeg.

Syns det er på tide streken skal begynne å bli skikkelig sterk, men ikke snev av det enda og håper det er fordi det er one step....

Bekymret og gleder meg til å få svar på blodprøve og ta digital imorgen.

Takk for at du roer meg! Bare skikkelig bekymret! Var helt på gråten her og mannen prøvde å roe meg med at dette går veien osv. Snille mannen ❤️

Jeg får se om jeg sparer opp til å ta en test på kvelden imorgen eller om jeg avventer til mandag :) nei tok ikke med jeg heller vettu.
Vent til mandag morgen :)
Kveldstesting er bare tull hvertfall..

Godt vi har disse mennene <3 Min prøver å få meg ned på jorda igjen ;)

Last edited:
For noen dumme tester.. Trenger ikke sånne bekymringer nå nei! Krysser fingrene for positiv digital i morgen og fint utslag på blodprøven!

Vent til mandag morgen :)
Kveldstesting er bare tull hvertfall..

Godt vi har disse mennene <3 Min prøver å få meg ned på jorda igjen ;)
Kveldstestene mine er alltid sterkere enn morgen :) så jeg blir mer glad når seg ser den enn morgen testene!

ImageUploadedByBV Forum1443940922.306634.jpg
nederste er fra idag tidlig!!! Og den øverste fra igår kveld... Mister jeg nå så hyler jeg rett it :(

Da skjønner jeg :)

WHAT?!?! :o
Hvorfor er de sånn? Må jo være noe galt med testene!! :(
Ja jeg håper det at det er noe feil :( kjempe lei meg akkurat nå!!! Skulle aldri vært på den fjellturen hvor jeg slet meg ut og bærte Elvira for mye :( :(

Ja jeg håper det at det er noe feil :( kjempe lei meg akkurat nå!!! Skulle aldri vært på den fjellturen hvor jeg slet meg ut og bærte Elvira for mye :( :(
En fjelltur skal vel ikke ha så mye å si :(
Hvis det skjer noe, så er det IKKE din feil!
Men ikke ta sorgene på forskudd. Vi får se hva blodprøven sier i morgen. Kanskje de dustetestene bare er skikkelig rævva!!

Det er sikkert bare forskjellig kvalitet på testene. Det hender de har litt forskjellig fargestoff i de. Jeg så ikke økning på mine daglig, men når jeg testet annenhver dag så kunne man se stigning. Jeg f.eks hadde også sterkere på ettermiddagen, for jeg drakk for mye væske på kvelden, så morgenurinen var veldig lys. Det går bra dette her:) Bare litt midlertidig thriller :)

Back
Topp