Lenebeb dagbok!

Ser strek!!' :D
Herreminhatt!! Jeg tror du er gravid jeg ;)
Jeg tror ikke det enda før streken blir sterkere og kommer tidlig frem før de fem min har gått! :)

Du er i alle fall gravid nå. Det er ingen tvil med de strekene der :D Jeg hvisker gratulerer! ♡ Så herlig! Kroppen din er jo en skikkelig prøverørskropp! Knis. :P

Du er i alle fall gravid nå. Det er ingen tvil med de strekene der :D Jeg hvisker gratulerer! ♡ Så herlig! Kroppen din er jo en skikkelig prøverørskropp! Knis. :P
Åh nei tørr ikke å takke enda! Men skjønner det bare ikke, for kan jeg være sååååå heldig? For gravid på egenhånd går ikke, men IVF er tydeligvis noe for meg om det går igjen? Nei jeg må se sterkere strek før jeg tror det! :)

Åh nei tørr ikke å takke enda! Men skjønner det bare ikke, for kan jeg være sååååå heldig? For gravid på egenhånd går ikke, men IVF er tydeligvis noe for meg om det går igjen? Nei jeg må se sterkere strek før jeg tror det! :)
Jeg tror du er så heldig, jeg. Nå må den/de bare klamre seg fast :D Man får jo ikke sånne streker uten HCG. Men det er fortsatt tidlig, så jeg forstår du er avventende. Krysser fingrene!!

Jeg tror du er så heldig, jeg. Nå må den/de bare klamre seg fast :D Man får jo ikke sånne streker uten HCG. Men det er fortsatt tidlig, så jeg forstår du er avventende. Krysser fingrene!!
Hyggelig å høre du har trua ;) kanskje? Hehe takk!! Krysser selv ;)

Nå fikk jeg hvertfall et håp!!! Nå må den bli sterkere!!! Tenk om jeg er!!! Da skal jeg hoppe i taket av glede ;)
Det er bare å snøre på seg joggeskoa!! Gleder meg til å se de neste testene dine!! :D

Ser ikke noe særlig på morgen testen innen fem min :( nei vet ikke helt om det er noe der jeg :( håpe de andre ikke var falske :( :( :( lei meg!!!! Dumme test! Virker som jeg får bedre tester på kvelden.... Why? Gir den et par dager til, så får jeg bare hååååpe!

Ser ikke lovende ut på 11 dpo nei! Jeg ser en strek, men nå syns jeg den er grå!!!! :(
ImageUploadedByBV Forum1443674018.938544.jpg

Ble skikkelig stressa nå!!! Dumme test :( :( skal stresse igår på jobb ødelegge for idag? Nei nå tenker jeg mye rart!!!

Dumme morgentest ødela for morgen for meg :(

Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1443676193.021736.jpg
ny test men etter 15 min sjekket jeg den. Glemte meg! Men til og med mannen så den godt nå!!! Hååååper men skeptisk! Tar fryste egg lenger tid før HCG stiger?

Jeg ser i alle fall fortsatt strek :) Krysser fingreneee! Dette må da være spire??

Jeg ser streken godt! Jeg fikk også sterkere strek på kvelden enn på morgenurin av en eller annen grunn. Hvilken rugedag er du på igjen? Når jeg fikk svak positiv rundt rugedag 7-8 så kom streken først litt etter tiden. Krysser alt for en liten spire hos deg:-)

Vis vedlegget 138702ny test men etter 15 min sjekket jeg den. Glemte meg! Men til og med mannen så den godt nå!!! Hååååper men skeptisk! Tar fryste egg lenger tid før HCG stiger?
Ser streken! :)
Den første du tok var nok defekt- dumme test

Jeg ser i alle fall fortsatt strek :) Krysser fingreneee! Dette må da være spire??
Det er noe på gang hvertfall :) fordi ser streken har blitt sterkere siden 9 dpo :) men håpe det ikek bare blir en kjemisk :(

Vis vedlegget 138702ny test men etter 15 min sjekket jeg den. Glemte meg! Men til og med mannen så den godt nå!!! Hååååper men skeptisk! Tar fryste egg lenger tid før HCG stiger?
Jeg ser strek her jeg altså!!:D De sier jo også at fryste egg kan ligge litt i dvale. Men det er jo strek der. Jeg fikk også sterkere strek på formiddagen / ettermiddagen. Drikker for mye på kvelden, så urinen blir for utvannet.

Jeg ser streken godt! Jeg fikk også sterkere strek på kvelden enn på morgenurin av en eller annen grunn. Hvilken rugedag er du på igjen? Når jeg fikk svak positiv rundt rugedag 7-8 så kom streken først litt etter tiden. Krysser alt for en liten spire hos deg:-)
Jeg er faktisk 11 dpo, altså rugedag 8. Så streken burde snart komme før fem min syns jeg! Ellers så stoler jeg ikke på den helt.

Dumme one step tester. De kan jo skremme livskiten av hvem som helst; )

ImageUploadedByBV Forum1443684161.139598.jpg

Back
Topp