Lenebeb dagbok!

ImageUploadedByBV Forum1443557117.227592.jpg
litt bedre bilde!! Litt! ;)

Oioioiii Lene, der er det jo en svak streeeeeek!!! Hihihi ;) ;) ;) ❤❤ omg... spenning i hverdagen hihi ;) :D

Whoop whoop!! Heia streken!! :D :))

Oioioiii Lene, der er det jo en svak streeeeeek!!! Hihihi ;) ;) ;) ❤❤ omg... spenning i hverdagen hihi ;) :D
Vi får se! Tok en test nå, men på morgenurin, og har det ikke kommet opp noe før 5 min.forventer som sagt ikke noe. ;)

Leser tilbake i dagboka mi at når jeg var 11dp4dt hadde jeg svak rosa!!! Men egget hadde kost seg et par dager ekstra. Dvs rugedag 11. Så jeg får vel ikke gi opp håpet helt enda? ;)

Håper jeg bare er en person som har treg HCG!!! Blir nok å ta meg seg tester til hytta! Må jo det nå. Men mandag får jeg uansett svaret!! Wææææ gruer meg altså!

Så spennende! Jeg ser helt klart strek på testen du la ut :D Håper den veldig snart blir sterkere. Hvordan ble dagens til slutt?

Jeg ser, jeg ser! Dette ser lovende ut. Krysser mine fingre for at det utvikler seg :-)

Så spennende! Jeg ser helt klart strek på testen du la ut :D Håper den veldig snart blir sterkere. Hvordan ble dagens til slutt?
Godt du ser da :) men har ikke helt trua før jeg ser den blir sterkere... Denne stoler jeg ikke helt på siden den kom etter de fem min :) men vi får se vi får se ;)

Skal hjem å sjekke den nå :) men tror jeg bare tar en ny ;) for da ser jo bedre da :) holde meg et par timer hvertfall.

Jeg ser, jeg ser! Dette ser lovende ut. Krysser mine fingre for at det utvikler seg :-)
Så bra! Ble jeg glad!!! Trodde det var jeg som så syner først haha

Ja det får jeg håpe!!! :)

10 dpo:

Stresset på jobb gjorde meg skikkelig kvalm og uvel! Og ja hodepinen følger med :( Men nå slipper jeg å tenke på det en måned frem i tid hvertfall. Digg er det!:)

Tja ellers ingen symptomer! Vil hjem å teste bare nå :) så første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem fra jobb. Wæææææ! Gi meg en sterkere strek innen et par dager! Jeg blir gaaaal! ;)

Jupp sterkere strek idag! Nå ligger håpe der enda mer :)
ImageUploadedByBV Forum1443630507.746008.jpg

Lovende ;)

Dette er veldig lovende:-) Tenk så moro om du er gravid igjen❤️

Last edited:
Back
Topp