Ser noe svakt der ja! Her kan det være en liten spire som har festet seg ja, blir spennende de neste dageneVis vedlegget 138515syns ikke her men skal se om jeg får tatt et bilde hvor det syns litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe svakt der ja! Her kan det være en liten spire som har festet seg ja, blir spennende de neste dageneVis vedlegget 138515syns ikke her men skal se om jeg får tatt et bilde hvor det syns litt
Får håpeSer noe svakt der ja! Her kan det være en liten spire som har festet seg ja, blir spennende de neste dagene![]()
Vi får se! Tok en test nå, men på morgenurin, og har det ikke kommet opp noe før 5 min.forventer som sagt ikke noe.Oioioiii Lene, der er det jo en svak streeeeeek!!! Hihihi![]()
![]()
❤❤ omg... spenning i hverdagen hihi
![]()
![]()
Godt du ser daSå spennende! Jeg ser helt klart strek på testen du la utHåper den veldig snart blir sterkere. Hvordan ble dagens til slutt?
Så bra! Ble jeg glad!!! Trodde det var jeg som så syner først hahaJeg ser, jeg ser! Dette ser lovende ut. Krysser mine fingre for at det utvikler seg![]()
Jeg hååååper hvertfallLovende![]()
JADDAAAAA!!! ❤❤❤❤❤Jupp sterkere strek idag! Nå ligger håpe der enda merVis vedlegget 138617
Er jeg det så er det helt utrolig!!!! Herremin for en glede det hadde vært!Dette er veldig lovendeTenk så moro om du er gravid igjen
![]()
Ser strek!!'Jupp sterkere strek idag! Nå ligger håpe der enda merVis vedlegget 138617