6dpo og jeg er helt tullerusk! Tenker så mye på hvor koselig det er å gå gravid, få flott stor mage, kjenne spark, glede seg over forberedelser og spenningen når det nærmer seg fødsel!
Jeg er ekstremt følsom idag og merker tårene presser på bare jeg tenker på en liten til! Kan jeg virkelig bli så heldig å få en skatt til? Jeg så heldig? Jeg tror ikke på det enda! Hadde vært en ære å bære fram enda en juvel inn i denne familien
Igår fikk jeg en dårlig magefølelse som sa til meg at de ikke er der lenger

vet ikke helt hvorfor den kom skyllende over meg. Var bare et plutselig innfall ut av det blå. Men vet du hva vi får håpe jeg har feil der! For idag er jeg virkelig slik at JO jeg skal bli gravid!

håpet er langt utifra ute.
Må le litt av meg selv. På jobben igår strøk jeg automatisk på magen min og tenkte på de to frøene som ble satt inn. Godt ingen så meg!

jeg ser gravid ut med den mega oppblåste magen da, så uansett kanskje de hadde tenkt at jeg var gravid
Hva jeg gjør for å hjelpe spirene er:
Vitaminer, folat og magnesium
Progynova
Crinone
Varmeflaske ved magen min
Gode ullsokker hver natt
Gode nattklær i senga
Stresser mye mindre i jobb sammenheng ( prøver så godt jeg kan)
Mye mindre koffein enn før, men burde absolutt blitt enda flinkere ( avhengig av te) så nå har jeg gått til innkjøp av koffein fri te
Selvfølgelig alkoholfri ( vært det siden jeg begynte med progynova), er ingen stordrikker, men liker godt å ta en øl på lørdagskveldene
Helt glemt spekemat, altså salami! Kom på nå! Det blir fra nå av å holde seg helt unna ( så lenge det ikke er varmebehandlet) har uansett bare spist det typ en gang.
Her tar man alle forholdsregler for å sikre seg at alt går bra!