Lenebeb dagbok!

Så det er one step? De er kanskje ikke like følsomme som wondfo?
Wondfo ser sånn her ut:
8b7f083c2cabda1032e815bf9516f2c3

Har hørt flere si at one step er mindre følsomme ja. Vanskeligere å se farge osv.

Men nå har du jo strek på dine da:D

Wondfo ser sånn her ut:
8b7f083c2cabda1032e815bf9516f2c3

Har hørt flere si at one step er mindre følsomme ja. Vanskeligere å se farge osv.
Dine har jo mer farge enn mine :) så da er det kanskje håp da :)

Dine har jo mer farge enn mine :) så da er det kanskje håp da :)
Absolutt håp!:D Hadde jeg ikke vært i Spania, så hadde jeg personlig levert de på døra di så du fikk testet de :))

Absolutt håp!:D Hadde jeg ikke vært i Spania, så hadde jeg personlig levert de på døra di så du fikk testet de :))
Hehe såpass! Var da hyggelig ;) har to digitale. Ene sparer jeg til morgen den dagen jeg skal ta blodprøve. Og den andre til senere :) spent hvertfall :) hvor mye skal man ha i HCG for at en digital skal få 1-2?

Hehe såpass! Var da hyggelig ;) har to digitale. Ene sparer jeg til morgen den dagen jeg skal ta blodprøve. Og den andre til senere :) spent hvertfall :) hvor mye skal man ha i HCG for at en digital skal få 1-2?
De sier fra ca. 25 og opp til 200 men vi har vel funnet ut her at det er litt slingring på de uke indikatorene :D

Så det er one step? De er kanskje ikke like følsomme som wondfo?

Jeg ser strekene dine! :D

Nei, de er ikke like sensitive som wondfo. Se mine tester dyppet i samme urin her, streken på OneStep testen synes omtrent ikke på bilde:

tapatalk_1443718837675.jpeg

(Wondfo g-test øverst, wondfo EL-test, OneStep g-test og CBD. Jeg ville vise forskjellen på Wondfo og OneStep, og at EL-tester er tull til g-testing. Dette bildet ble tatt før testene ble tørre, så streken på OneStep ble bittelitt mer synlig når den ble helt tørr.)

Last edited:
Herreminhatt så spennende, Lene. Her krysses det som krysses kan :)

Jeg ser strekene dine! :D

Nei, de er ikke like sensitive som wondfo. Se mine tester dyppet i samme urin her, streken på OneStep testen synes omtrent ikke på bilde:

Vis vedlegget 138883
(Wondfo g-test øverst, wondfo EL-test, OneStep g-test og CBD. Jeg ville vise forskjellen på Wondfo og OneStep, og at EL-tester er tull til g-testing. Dette bildet ble tatt før testene ble tørre, så streken på OneStep ble bittelitt mer synlig når den ble helt tørr.)
Oi se der ja!!! Det var virkelig en stor forskjell! Burde fått tatt en annen test for å se forskjell. Kjøpe en vanlig på apoteket. :)

Denne her kom før fem min! One step er tydeligvis noe herk! Men tror faktisk jeg er preggers nå :) herremin!!!! Kan jeg virkelig være så heldig??? Idag er jeg 12 dpo, SVs rugedag 10!!!!

ImageUploadedByBV Forum1443760641.694281.jpg

Skal la testen tørke litt så blir den nok enda tidligere om 15 min :)

Denne her kom før fem min! One step er tydeligvis noe herk! Men tror faktisk jeg er preggers nå :) herremin!!!! Kan jeg virkelig være så heldig??? Idag er jeg 12 dpo, SVs rugedag 10!!!!

Vis vedlegget 138974
Gratulerer! Ja, du kan være så heldig :) Det er nok ingen rettferdighet i dette gamet. Jeg har vært like "velsignet" som deg og blitt gravid alle mine IVF-forsøk. Jeg er infertil av såkalt "ukjent årsak", men selv tror jeg at jeg har tette tuber etter en voldsom spontanabort ved pp 1. Livmora mi derimot suger til seg alle egg med stor lyst og holder på det lenge. Kanskje det er noe sånn for deg og?!? :)

Så utrolig moro!!! Sier gratulerer jeg:-) Nå begynner jeg å glede meg til mitt fryseforsøk kjenner jeg:-)

S
ImageUploadedByBV Forum1443765118.171907.jpg
streken har blitt sterkere etter ha tørket litt og jeg er absolutt gravid nå :) hurra!!! Endelig kan jeg juble!!! Men jeg skal ikek juble ordentlig før blodprøven på mandag :)

Hurraa, I knew it! :D Fine testen det!! Rug lenge og vel ♡

Hurraaaaa!!! Sa ikke jeg at du hadde en hyggelig livmor, kanskje!? :)) Klart du er gravid! :D

SVis vedlegget 138988streken har blitt sterkere etter ha tørket litt og jeg er absolutt gravid nå :) hurra!!! Endelig kan jeg juble!!! Men jeg skal ikek juble ordentlig før blodprøven på mandag :)

Du er så gravid du!! :D

Husker du når de åpner for å ta blodprøve?

Back
Topp