Så det er one step? De er kanskje ikke like følsomme som wondfo?Dumme one step tester. De kan jo skremme livskiten av hvem som helst; )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det er one step? De er kanskje ikke like følsomme som wondfo?Dumme one step tester. De kan jo skremme livskiten av hvem som helst; )
Wondfo ser sånn her ut:Så det er one step? De er kanskje ikke like følsomme som wondfo?
Dine har jo mer farge enn mineWondfo ser sånn her ut:![]()
Har hørt flere si at one step er mindre følsomme ja. Vanskeligere å se farge osv.
Absolutt håp!Dine har jo mer farge enn mineså da er det kanskje håp da
![]()
Hehe såpass! Var da hyggeligAbsolutt håp!Hadde jeg ikke vært i Spania, så hadde jeg personlig levert de på døra di så du fikk testet de
)
De sier fra ca. 25 og opp til 200 men vi har vel funnet ut her at det er litt slingring på de uke indikatoreneHehe såpass! Var da hyggelighar to digitale. Ene sparer jeg til morgen den dagen jeg skal ta blodprøve. Og den andre til senere
spent hvertfall
hvor mye skal man ha i HCG for at en digital skal få 1-2?
OkiDe sier fra ca. 25 og opp til 200 men vi har vel funnet ut her at det er litt slingring på de uke indikatorene![]()
Så det er one step? De er kanskje ikke like følsomme som wondfo?
Oi se der ja!!! Det var virkelig en stor forskjell! Burde fått tatt en annen test for å se forskjell. Kjøpe en vanlig på apoteket.Jeg ser strekene dine!
Nei, de er ikke like sensitive som wondfo. Se mine tester dyppet i samme urin her, streken på OneStep testen synes omtrent ikke på bilde:
Vis vedlegget 138883
(Wondfo g-test øverst, wondfo EL-test, OneStep g-test og CBD. Jeg ville vise forskjellen på Wondfo og OneStep, og at EL-tester er tull til g-testing. Dette bildet ble tatt før testene ble tørre, så streken på OneStep ble bittelitt mer synlig når den ble helt tørr.)
Gratulerer! Ja, du kan være så heldigDenne her kom før fem min! One step er tydeligvis noe herk! Men tror faktisk jeg er preggers nåherremin!!!! Kan jeg virkelig være så heldig??? Idag er jeg 12 dpo, SVs rugedag 10!!!!
Vis vedlegget 138974
Takk!!! Lykkerus!Så utrolig moro!!! Sier gratulerer jegNå begynner jeg å glede meg til mitt fryseforsøk kjenner jeg
![]()
SVis vedlegget 138988streken har blitt sterkere etter ha tørket litt og jeg er absolutt gravid nåhurra!!! Endelig kan jeg juble!!! Men jeg skal ikek juble ordentlig før blodprøven på mandag
![]()