Lenebeb dagbok!

Det er sikkert bare forskjellig kvalitet på testene. Det hender de har litt forskjellig fargestoff i de. Jeg så ikke økning på mine daglig, men når jeg testet annenhver dag så kunne man se stigning. Jeg f.eks hadde også sterkere på ettermiddagen, for jeg drakk for mye væske på kvelden, så morgenurinen var veldig lys. Det går bra dette her:) Bare litt midlertidig thriller :)
Håpe det! Misliker sterkt at jeg får brunt blandet med crinone itilegg :( nei nå føler jeg alt går i grus :( håper virkelig de testene er dumme mot meg :(

En fjelltur skal vel ikke ha så mye å si :(
Hvis det skjer noe, så er det IKKE din feil!
Men ikke ta sorgene på forskudd. Vi får se hva blodprøven sier i morgen. Kanskje de dustetestene bare er skikkelig rævva!!
Jeg håper ikke det! Oppover bakker og bære Elvira hele veien... Sikkert bare jeg som er hysterisk nå :(

Ja de er visst ikke de beste, men mener fortsatt strekene burde blitt mye sterkere nå etter 14 dpo. Dine er jo super flotte og slike jeg forventer jeg skal ha nå. Hvertfall slike jeg hadde med Elvira. :( nei og nei jeg måååå bare ha feil håper jeg.

Håpe det! Misliker sterkt at jeg får brunt blandet med crinone itilegg :( nei nå føler jeg alt går i grus :( håper virkelig de testene er dumme mot meg :(
Brunt betyr gammelt blod. Du blør ikke brunt om du skjærer deg :p Så det er helt sikkert bare rester fra festeblødningen som kroppen dytter ut :)

Brunt betyr gammelt blod. Du blør ikke brunt om du skjærer deg :p Så det er helt sikkert bare rester fra festeblødningen som kroppen dytter ut :)
Ja får krysse! Nå kom det litt lyserosa med crinone også :( men det kan være crinone som gjør det. Krysser for en god Stigning imorgen. Bestill med Wondfo billigtestene. For de jeg hr som heter one step er visst ikke de beste. Så da får man håpe de kommer i løpet av neste uke

Ja får krysse! Nå kom det litt lyserosa med crinone også :( men det kan være crinone som gjør det. Krysser for en god Stigning imorgen. Bestill med Wondfo billigtestene. For de jeg hr som heter one step er visst ikke de beste. Så da får man håpe de kommer i løpet av neste uke
Ja, nå skal du hvertfall ikke bruke sånne dårlige billigtester.
Kan godt være crinonen som gir deg litt lyserosa. Husker du at du sa det til meg da jeg fikk rosa i crinonen? :)

Jeg syns du skal prøve å fokusere på noe annet i dag, for jeg merker at du blir helt ødelagt av denne grublinga.... Prøv å finne på noe koselig med mannen ute i sola eller dra på kino eller spis på hyggelig restaurant eller noe :)
Hjernene våres trenger litt pause fra disse tankene av og til <3 Vi kan ikke gjøre noe fra eller til uansett...

Ja, nå skal du hvertfall ikke bruke sånne dårlige billigtester.
Kan godt være crinonen som gir deg litt lyserosa. Husker du at du sa det til meg da jeg fikk rosa i crinonen? :)

Jeg syns du skal prøve å fokusere på noe annet i dag, for jeg merker at du blir helt ødelagt av denne grublinga.... Prøv å finne på noe koselig med mannen ute i sola eller dra på kino eller spis på hyggelig restaurant eller noe :)
Hjernene våres trenger litt pause fra disse tankene av og til <3 Vi kan ikke gjøre noe fra eller til uansett...
Ja blir mer bekymret for brunt faktisk :( men skal ta en digital bare jeg får spart opp litt til :) så håper jeg den lyser mot meg.

Ja jeg blir seriøst helt ødelagt :( vi er fremme endelig etter en lang reise fra hytta! Og skal nå rydde ut og gjøre klar hjemmet :)

Så blir det å ta unga ut å leke litt :)

Slutt med å bekymre seg nå :) hurra!!! Fikk denne nå :)
ImageUploadedByBV Forum1443960979.544473.jpg

Hurra!! :D

Nå MÅ du slutte å teste og å bekymre deg!!!
Ja!!!! Nå er jeg ikke et snev av bekymret og dette skal gå veien!!!! Happy happy!!!! :)

For en berg og dalbane i følelser dette er! Grusomt faktisk !

Fantastisk! Kjempebra det det da!! Også så tidlig!! :D ❤️ Nå legger du fra deg testene ;)
Gidder ikke å teste noe mer nå før etter jeg har fått wondfo testene ;)

Ja ble overrasket at 2-3 lyste mot meg!!! :) mannen som fikk se på den først ;)

Hurra og gratulerer så mye :)

15 dpo, altså rugedag 13:

Jeg er gravid!!!! Og smiler konstant nå! Når jeg møtte den fine digitale testen i ansiktet igår gikk det opp for meg skikkelig. Mannen min fikk æren til å se på testen først og ble stille og rar der oppe! Hehe han ble satt ut helt, men kjempe glad! Vi gleder oss til enda en glede i heimen ❤️

Jeg skal faktisk ble trebarnsmor!!! Noe jeg aldri i verden trodde jeg fikk oppleve! Heldige meg ❤️

Symptomer er ikke store greiene enda hvertfall:

* uggen og noen ganger småkvalm
* trøtt og sovner lett
* skikkelig mensmurringer

For en thriller å oppdatere seg på :eek: Dårlig gjort av testene å gjøre det så himla spennende, men suuupert med den digitale :D OneStep er noe skikkelig herk! Gratulerer på en måte på nytt :P :D

Gratulerer :D

Ler litt inni meg! Svigerinna mi tror vi skal ha forsøk i januar ;) og lurte på om det var litt tett oppå Elvira? Hun har jo to tette og ønsker sin tredje innen et år! Aner en viss misunnelse. For å glede seg sammen oss syns jeg hun ikke gjør.

Familien til mannen får ikke vite noe før etter 12 uker. Mamma fikk vite det og ei venninne vet at jeg er gravid. De er kjempe glade og unner oss det :)

Jaaaa! Blodprøven sa 268 i HCG på rugedag 13!!! Jeg er hvertfall gravid!!! Hun sa det var veldig høyt... Og ga et hint om at det muligens kan være to :)

Riksen hadde ikke mulighet til å gi ul i uke 8 pga overfylt der. Så får henvisning tilsendt i posten.

Men nå så jeg at jeg hadde litt ferskt blod når jeg tørker meg :( nervøs for å miste :(

Back
Topp