Jeg tror ikke det enda før streken blir sterkere og kommer tidlig frem før de fem min har gått!Ser strek!!'![]()
Herreminhatt!! Jeg tror du er gravid jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror ikke det enda før streken blir sterkere og kommer tidlig frem før de fem min har gått!Ser strek!!'![]()
Herreminhatt!! Jeg tror du er gravid jeg![]()
Nå fikk jeg hvertfall et håp!!! Nå må den bli sterkere!!! Tenk om jeg er!!! Da skal jeg hoppe i taket av gledeJADDAAAAA!!! ❤❤❤❤❤
Åh nei tørr ikke å takke enda! Men skjønner det bare ikke, for kan jeg være sååååå heldig? For gravid på egenhånd går ikke, men IVF er tydeligvis noe for meg om det går igjen? Nei jeg må se sterkere strek før jeg tror det!Du er i alle fall gravid nå. Det er ingen tvil med de strekene derJeg hvisker gratulerer! ♡ Så herlig! Kroppen din er jo en skikkelig prøverørskropp! Knis.
![]()
Jeg tror du er så heldig, jeg. Nå må den/de bare klamre seg fastÅh nei tørr ikke å takke enda! Men skjønner det bare ikke, for kan jeg være sååååå heldig? For gravid på egenhånd går ikke, men IVF er tydeligvis noe for meg om det går igjen? Nei jeg må se sterkere strek før jeg tror det!![]()
Hyggelig å høre du har truaJeg tror du er så heldig, jeg. Nå må den/de bare klamre seg fastMan får jo ikke sånne streker uten HCG. Men det er fortsatt tidlig, så jeg forstår du er avventende. Krysser fingrene!!
Det er bare å snøre på seg joggeskoa!! Gleder meg til å se de neste testene dine!!Nå fikk jeg hvertfall et håp!!! Nå må den bli sterkere!!! Tenk om jeg er!!! Da skal jeg hoppe i taket av glede![]()
Hi hiDet er bare å snøre på seg joggeskoa!! Gleder meg til å se de neste testene dine!!![]()
Ser streken!Vis vedlegget 138702ny test men etter 15 min sjekket jeg den. Glemte meg! Men til og med mannen så den godt nå!!! Hååååper men skeptisk! Tar fryste egg lenger tid før HCG stiger?
Det er noe på gang hvertfallJeg ser i alle fall fortsatt strekKrysser fingreneee! Dette må da være spire??
Jeg ser strek her jeg altså!!Vis vedlegget 138702ny test men etter 15 min sjekket jeg den. Glemte meg! Men til og med mannen så den godt nå!!! Hååååper men skeptisk! Tar fryste egg lenger tid før HCG stiger?
Jeg er faktisk 11 dpo, altså rugedag 8. Så streken burde snart komme før fem min syns jeg! Ellers så stoler jeg ikke på den helt.Jeg ser streken godt! Jeg fikk også sterkere strek på kvelden enn på morgenurin av en eller annen grunn. Hvilken rugedag er du på igjen? Når jeg fikk svak positiv rundt rugedag 7-8 så kom streken først litt etter tiden. Krysser alt for en liten spire hos deg![]()