Hehe du hadde rett jaHurraa, I knew it!Fine testen det!! Rug lenge og vel ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe du hadde rett jaHurraa, I knew it!Fine testen det!! Rug lenge og vel ♡
Jaaaa jeg har visst det!!!!!!! Herremin at det går an å bli så heldig!!!! Overlykkelig! Hehe ja jeg er faktisk detHurraaaaa!!! Sa ikke jeg at du hadde en hyggelig livmor, kanskje!?) Klart du er gravid!
❤
Hehe ja det var det daHerlig LeneGratulerer så mye. Nå ligger spenningen i hvor mange som skjuler seg inni der<3
Ja jeg er visst detDu er så gravid du!!![]()
Husker du når de åpner for å ta blodprøve?
Wææææ jeg ser brunt blandet inn med crinonehåper ikke fjellturen gjorde noe med nurkene mine eller nurket!!! Bekymret over at eg har mistet allerede
dumme tester jeg har og derfor gleder meg til å komme hjem å ta en digital!
Takk for at du roer meg! Bare skikkelig bekymret! Var helt på gråten her og mannen prøvde å roe meg med at dette går veien osv. Snille mannenNei vennen, det er bare gammelt blod. Husk at jeg har blødd annahver dag og fikk jo pos test!Har lest at det er supervanlig å blø litt.
Når skal du ta digital?
Jeg tar digital mandag morgen. Er på hytta med svigers nå og tok ikke med testen hit![]()
Vent til mandag morgenTakk for at du roer meg! Bare skikkelig bekymret! Var helt på gråten her og mannen prøvde å roe meg med at dette går veien osv. Snille mannen![]()
Jeg får se om jeg sparer opp til å ta en test på kvelden imorgen eller om jeg avventer til mandagnei tok ikke med jeg heller vettu.
Kveldstestene mine er alltid sterkere enn morgenVent til mandag morgen![]()
Kveldstesting er bare tull hvertfall..
Godt vi har disse mennene <3 Min prøver å få meg ned på jorda igjen![]()
Da skjønner jegKveldstestene mine er alltid sterkere enn morgenså jeg blir mer glad når seg ser den enn morgen testene!
WHAT?!?!Vis vedlegget 139360nederste er fra idag tidlig!!! Og den øverste fra igår kveld... Mister jeg nå så hyler jeg rett it![]()
Ja jeg håper det at det er noe feilDa skjønner jeg![]()
WHAT?!?!![]()
Hvorfor er de sånn? Må jo være noe galt med testene!!![]()
En fjelltur skal vel ikke ha så mye å siJa jeg håper det at det er noe feilkjempe lei meg akkurat nå!!! Skulle aldri vært på den fjellturen hvor jeg slet meg ut og bærte Elvira for mye
![]()
![]()