Truddelutt'n
Gift med forumet
Hurraaaa for 10 uker!!! <3<3 trist er man av og til og det er det lov til!!
Stå på 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 9+3: Idag er helt ferdig etter en hektisk helg. Besøk på lørdag fra søster, mannen hennes, tantebarnet mitt på 5,5 mnd og mamma. Søndag dro vi på leos lekeland. Prøvde å leke litt med datteren min, men ble begrenset lek med intens kvalme.
Idag har jeg fått kommet meg en liten tur etter å sovet en del timer. fikk handlet noen blomster, slik at det blir koselig i hjemmet vårt. Dreper alle blomstene våre så raskt![]()
Begynner å innse mer at jeg er gravid...noe som jeg overveldet og lykkelig overStor gleder meg til å få flott stor mage, kjenne spark og høre hjertet på doppler <3
Har funnet ut hvor vi skal ta 3d ultralyd i ca uke 28, men tørr ikke å bestille før etter uke 12. Han er visst super dyktig og tar seg god tid til å forklare alt. Spesialistsenteret for kvinner i Jessheim.Har visst et flotters apperat også, som gir super fine bilder.
Koster 1600kr, men verdt hver eneste krone, siden han er så godt omtalt og flott utstyr
Har nå veeeeeldig lyst til å gå til innkjøp av babyting, men får drøye til etter uke 12Vet jo akkurat hva jeg skal kjøpe, så bare venter på og håååper på å få ul i uke 12/13 slik at jeg kan roe nervene helt og kan begynne med innkjøp av dyre ting
![]()
Innkjøpsliste:
- Emmaljunga city cross vogn
- Baby Dan Vugge
- Ergobaby bæresæle
- Babybjørn reiseseng
- Besafe Izi Go bilsete
- Stokke tripp trapp stol
ja vet! HurraSå deilig!! 10 uker er jo en kjempe bragd!
Og man har lov til å være trist uten grunntrenger ikke å være gravid for å føle det
Ta med deg noe godt å drikke og sett deg i solveggen og nyt den![]()
Takk!!!Wuhuuu!! Gratulerer med 10 ukerKanskje det er lurt å komme seg ut og møte andre folk? Så ikke man blir innestengt i sitt eget hode...?
Takk!!! Fikk opp humøret når man så familien <3 <3 <3Hurraaaa for 10 uker!!! <3<3 trist er man av og til og det er det lov til!!Stå på
![]()
Jupp hørt godt om ergobaby serruVi har ergobaby bæresele, emmaljunga city cross, bb reiseseng og triptrap. Supre produkter alle sammen! Måtte ha nyfødtinnlegg i ergobaby i starten, men den er helt fantastisk. Bruker den masse enda på 2årigen min
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvertfall slitsomt at jeg så vitt orker mat nå....Men jeg tenker posititvHuff, slitsomt med sånn kvalme!! Og håper inderlig selv at jeg slipper unna så alt for mye. Har jo bestemt meg for å reise på nordsjøen nå selv om jeg kan være gravid. Har bare bestemt meg for at jeg orker ikke en ny runde med dårlig samvitighet og stress. Da er det mye bedre å være på jobb, og ta det der i fra. Blir jeg alt for kvalm så får de bare sende meg hjem... lol... sier jo allerede at jeg skal bli gravidJeg føler i hvert fall at jeg denne gangen ikke skal sette livet på vent, slik jeg følte jeg gjorde sist. Så krysser bare fingrene for at sykepleieren offshore godtar alt det jeg kommer til å ta med meg av medikamenter. Litt usikker på hvordan de stiller seg til blodfortynnende, men det går vel bra. Sitter spiren så får jeg heller be jobben min sette meg på land på neste jobbe runde
Jeg leste forresten en gang om at mange som slet med kvalme under gravid hadde for lite salt. Så da de fikk i seg mer salt så forsvant ofte kvalmen. Det hun anbefalte var rett og slett å ta en ts salt i juice, og så skulle det bli bedre, for da fikk man også i seg noe søtt. Er i hvert fall vært et forsøk![]()
Hjalp en bitteliten stund med feit burger haha...men time senere var det pån igjenDa håper jeg at du blir litt bedre når du får i deg litt salt
Hehehe.... jeg blir nesten sjokka selv hvis det ikke går denne gangen. Tydelig at vi har får hånds bestemt hvordan dette skal gåOg da må det jo bare gå
Høres sikkert rart ut men jeg vet at jeg kommer til å blø denne gangen også, men spiren blir fortsatt sittende. Vi får nå da se
Ja, tror jeg vil stresse mindre når jeg er på jobb. Mulig at jeg kommer til å unngå og gå og ta vedlikehold på shakeren, og få han på motsatt skift til å gjøre det. Men utover det så tenker jeg at er det meningen at spiren skal bli sittende så blir den sittende uavhengig om jeg må en tur innom det rommet eller ikke. Er da andre som har overlevd det
Er bare så utrolig mye mer avslappet denne gangen enn det jeg var sist![]()
ja prøvd salte kjeks...ingenting slikt hjelper desverre... men men går nok sin gangKjedelig å være kvalm, men bra tegn på masse gravidhormoner. Når jeg var gravid og kvalm dtakk jeg litt ingefærte og hadde alltid med salte kjeks i veska
Sent from my iPhone using Tapatalk