Lenebeb dagbok!

Hørtes deilig ut å male huset å se flotte resultater etterpå :D

Jo går kjempe bra med han...snill som bare det og koser oss med han :) Han har vært litt syk etter en vaksine han fikk...så stakkars han får litt medisiner nå. Så fikk beskjed om korte turer. Så gleder meg jeg får lov til å gå lange turer med han igjen <3

Takk det samme :D Kos deg :D

Du får gi han en godbedrings klem i fra meg :)

Uke 13+3: Idag er formen mye dårligere igjen, magen herjer og kvalmen er tilbake for fullt. Kan være fordi jeg var altfor aktiv igår. Men klarer ikke å dy meg med å finne på masse når formen er god og sola skinner :)

Imorgen ul og det blir kjempe spennende :) Jobben kaller fra med imorgen også, så håper fomen er litt bedre.

Nå syns jeg faktisk tiden går veldig fort og plutselig var påskeferien til sambo og datteren min over. Kost oss masse i sola disse dagene og funnet på noe hver eneste dag. Flotte gåturer i Hvervenbukta, prøvd å fiske krabber (er nok litt tidlig enda), vært langs sjøen, grillet, lillemor har fått lekt masse ute og vi har besøkt ei fra barnehagen hennes :)

Blir spennende å få sett på ulttalyden i morgen da:) Så langt allerede!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lykke til på ul i morgen!! :)

Lykke til i morgen :)

Lykke til i morgen :D

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk

Wuhuuuu!!! Lykke til!!:):):)

Hvordan gikk det i dag ?

3d1.jpg
Her er nurket vårt :) 95 prosent sjans på at det blir ei jente!!!!! Lykke!!!! Alt var super bra :) Vokste som hun skulle :) Og han legen sa terminen var 25. oktober :) Men samme det! Lykke :D

Wow!! Stilig bilde! Aldri sett sånt før:):) Så fiiiiin hun er:) Gratulerer! :)

Aaw så herlig å høre :D :D

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk

Gratulerer!! Så fint bilde, er det 3D? Visste ikke at de kunne se kjønnet så tidlig. Stas med en jente til da:-)

Wow!! Stilig bilde! Aldri sett sånt før:):) Så fiiiiin hun er:) Gratulerer! :)

Takk :) Ja kjempe fornøyd med bildene...kun han her legen som har dette apparatet pluss et sykehus i nord :) Stolt av nurket <3

Gratulerer!! Så fint bilde, er det 3D? Visste ikke at de kunne se kjønnet så tidlig. Stas med en jente til da:)
Dette er 3d ja :) jeg visste ikke det jeg heller, men han så det klart og tydelig :D Han er lege itillegg, så peiling på hva han ser etter :) Ja veldig stas med jente <3

Å så herlig!! Kjempe fint bilde!! Gleder meg til å møte lille jenta ;)

Takk :) Ja kjempe fornøyd med bildene...kun han her legen som har dette apparatet pluss et sykehus i nord :) Stolt av nurket <3
Hvor er denne legen hen?

Å så herlig!! Kjempe fint bilde!! Gleder meg til å møte lille jenta ;)
Gleder meg masse til vi skal trille jeg :D Og møte ditt nurk...for dette skal gå bra ;)

Back
Topp