Jessheim, spesialsenteret for kvinner og legen heter martin lundringHvor er denne legen hen?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jessheim, spesialsenteret for kvinner og legen heter martin lundringHvor er denne legen hen?
Fantastisk! Jeg bor på Skedsmokorset, så da er jeg jo rett vedJessheim, spesialsenteret for kvinner og legen heter martin lundring![]()
Såååå liten å Skjønn <3 så bra kvalitet på bilde daVis vedlegget 58299Her er nurket vårt95 prosent sjans på at det blir ei jente!!!!! Lykke!!!! Alt var super bra
Vokste som hun skulle
Og han legen sa terminen var 25. oktober
Men samme det! Lykke
![]()
Takk!!! Tja litt syting er vel uansett lov heheNei da, ingen syting, du bare forteller det hvordan du har det, og det er ikke syting
Og gratulerer masse med 14 uker!!!!!
Lol lurer på hvordan det blir med meg og grønnsaker, siden jeg syns blomkål og brokkoli smakte fisk, er noe rsrt med søtpotet og gulerøtter også. Potet går tildels hvis jeg kan mose det i saus..... blir vel bedre etterhvert![]()
Takk <3 Ja veldig fornøyd med bildene <3Såååå liten å Skjønn <3 så bra kvalitet på bilde da
Jeg er livredd for at jeg ikke blir tatt på alvor om jeg blir gravid nå. Får høyrisikosvangerskap fra dag en. Ja en kollega skjønner ikke at jeg turte prøve bli gravid. Håper på oppfølging på Riksen denne gangen også, der kjenner de til min historie. Heldigvis ble det ikke tatt noen sjanser i mitt tilfelle. Hadde aldri tilgitt!Uke 15+0: Nå syns jeg plutselig dagene og ukene flyr unna.Koser oss med å glede oss over jenta i magen min som vokser for hver dag <3 Magen har vokst mye på kort tid allerede!
Har faktisk bare gått opp 2 kg hittils, og veldig fornøyd med det
Jeg jobber fortsatt 50 prosent og har nok bestemt meg for at det ikke blir noe mer jobb enn det frem til permisjon. Klarer ikke mer, og merker bekkenet egentlig ikke er så glad i at jeg jobber. Men vil prøve så lenge jeg kan.
Hva kan man si mer enn at vi gleder oss over nurket og at datteren vår skal endelig få bli storesøsterHun gleder seg masse og snakker mye om dette nesten daglig
Ikke bare det...men jeg er jo sååååå heldig som fortsatt har 4 egg på frys, som ventes på å bli brukt opp etterhvert
Så ja faktisk gått opp for meg at kanskje... at vi kanskje realisere største drømmen min å få tre barn.
men nå tar vi et barn om gangen. Jeg takker hver dag for min familie og mine barn <3
Nå er dte bare tre uker til ordninære ul...som er den 26 mai.Blir spennende.
Jeg fikk høre en trist histrorie idag fra en mor i barnehagen (hun er mor til ei god venn av datteren vår) som mistet barnet sitt i uke 32!!!! Merket det gjorde vondt i hjerterota, for hennes del! Unner ingen det der!!!! Grusomt! Var faktisk en feil en lege på Ullevål sykehus gjorde. Hun har tidligere hatt problemer med å forløse morkaka for tidlig, som er et høyrisiko svangerskap...noe ikke han tok hensyn til. Ikke bare det men hun var på kontroll og skulle sjekke hvordan ståa var med ungen sin i magen, og ting var ikke bra, både høyt blodtrykk og ujevn hjerterytme. Men nei da legen sendte henne hjem og tre dager etter døde babyen i magen! Herremin! Nå er hun gravid igjen, men sykemdlt fullt og er kjempe redd for at dette skal skje igjen, noe jeg forstår. Uff merker at dette må være det aller værste som kan skje med noen! Hun sier hun går daglig og er bitter over dette, pga babyen hennes kunne blitt reddet om de tok keisersnitt. For når man er i uke 32, så kan denne babyen overleve fint. Forresten datteren hennes ble født i uke 33 pga samme greia, men overlevde pga keisersnitt. Jeg har lært at man mååååå stå på krava sine uansett hva en lege sier...for man kan ikke alltid stole på valgene dems. Fy søren for en dum lege!
Ja enig!!!! Man skal virkelig stå på krava sine...for noe slikt ønsker jeg IKKE å oppleve...grusomt! Skjærer i hjerte å høre at hun opplevde dette...unner ingen noe slikt!Er det rart at det skjer mord. Var min første tanke. Så utrolig vondt det må være, ville aldri tilgi en slik lege. Nei, man må stå på krava som du sier!!
Men kjempe hyggelig å lese at du har kommet 15 uker![]()
Uff det skjønner jeg godt...men hjelper å være sta og kravstor...hvertfall når det gjelder noe slikt alvorlig. Og uansett så blir man ikke kravstor...men skjønner alvoret! Håper du får tett og flott oppfølging, tror riksen er veldig flinke altsåJeg er livredd for at jeg ikke blir tatt på alvor om jeg blir gravid nå. Får høyrisikosvangerskap fra dag en. Ja en kollega skjønner ikke at jeg turte prøve bli gravid. Håper på oppfølging på Riksen denne gangen også, der kjenner de til min historie. Heldigvis ble det ikke tatt noen sjanser i mitt tilfelle. Hadde aldri tilgitt!
Uff det skjønner jeg godt...men hjelper å være sta og kravstor...hvertfall når det gjelder noe slikt alvorlig. Og uansett så blir man ikke kravstor...men skjønner alvoret! Håper du får tett og flott oppfølging, tror riksen er veldig flinke altså![]()
Koselig at du syns detDer er så fantastisk å lese nyheter som dette!Herlig!!!
Hyggelig å høre at du synsKjempe koselig oppdattering!!
Ikke lenge igjen til 23 mai![]()