Lenebeb dagbok!

Takk :D Veldig stas!!!! ja nå går jeg på asacol...men syns ikke det funker så bra...så må nok sikkert begynne på noe annet. Mye dårlig nå i svangerskapet. Så håpe det går seg til litt :) Var stikk motsatt med datteren min, men der fikk jeg det heftig etter fødselen og et par år etter.
Uff! Så kjedelig. Men det er kanskje greit å unngå for mye medisiner i svangerskapet?

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff! Så kjedelig. Men det er kanskje greit å unngå for mye medisiner i svangerskapet?

jeg mener det jeg også...men spesialistlegen mener noe annet....at jeg må tenke på meg selv...men hallo jeg har en baby i magen!!!! kan ikke bare tenkepå min egen helse...først og fremst tenker jeg på jenta i magen jeg da...derfor jeg har blitt så dårlig også.

Så godt å lese at alt står bra til med jenta i magen:-) Pass godt på deg selv nå! Tiden raser synes jeg, liksom ikke lenge siden du skrev om positiv test... Lykke til videre i svangerskapet!

Så godt å lese at alt står bra til med jenta i magen:) Pass godt på deg selv nå! Tiden raser synes jeg, liksom ikke lenge siden du skrev om positiv test... Lykke til videre i svangerskapet!
Takk, hyggelig å høre fra deg:) Nå tar jeg vare på meg selv mye bedre ;) Sykemeldt og tar hensyn til kroppen og ikke minst hun lille i magen :) Nei tiden flyr altfor fort <3 Ser at du snart skal ha frys forsøk? Det blir spennende <3 Håper det går din vei denne gangen <3

18+4: Nyter solen ute på balkongen med en alholfri øl og vannmelon :) Tar livet med ro og nyter hvert øyeblikk. Siden jeg er nå 100 prosent sykemeldt merker jeg at jeg slapper av mye mer og gleden ble overveldende for meg :) Lille nurket i magen sparker mye nå, og ting kunne ikke vært bedre <3 jeg setter pris på alt jeg har og jenta som vokser seg flott og stor inni magehuset mitt.

Jeg takker alle som har støttet meg hele veien, for veien til den lille har ikke vært lett.

Nå ønsker jeg at enda fler her inne får det samme, for jaggu er det velfortjent at dere får et nurk som sitter fast i hele 9 mnd <3 Dette mener jeg virkelig av hele mitt hjerte <3 <3 <3

Bli med på treff nå til tirsdagen :) mange koselige ivf damer som skal ;)

Bli med på treff nå til tirsdagen :) mange koselige ivf damer som skal ;)
Åh nei det visste jeg ikke noe om :) kanskje gått glipp av det jeg da ...neste uke? eller har det vært?

Tirsdag neste uke:) Den 10. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

typisk!!!! Da skal jeg desverre på et annet treff i Moss :(
Åjaaaa....men om noe skulle skje og det ikke blir noe av, så er vi på Jacob Aall på Majorstua fra kl. 17 :)

19+6: Imorgen er jeg halvveis!!!! Helt sykt! Merke rjeg er mye mer utålmodig til å se lille jenta vår i magen enn hva jeg var med datteren min. Men nå vet jeg mer hva som venter meg, ogf vet gleden er så stor! Gleder meg å kunne holde henne i armene mine <3 Gleden er enda større når jeg ser at datteren min er så stolt og glad for å bli storesøster. Hun er mye med kusina si som er litt over ett år og jeg ser hvor flink hun er med henne. Gjør meg enda mer stolt og ser at hun er klar for å bli storesøster.

Masse liv og røre i magen, mye hardere spark enn tidligere, og sambo kjenner sparkene hver dag nå :)

Eneste som er litt kjedelig å tenke på er at det er over 10 uker til jeg får se henne igjen på ul. Men da tenkte vi at datteren vår skulle få være med siden alt har vært så bra med jenta i magen. Tror dette hadde vært skikkelig stas. Vil at hun skal føle seg ekstra inkludert, og at dette ikke bare handler om lille babyen, men om henne også :) Har også fått ekstra ul på Ullevål pga jeg har Chrons sykdom, for de ville følge med om babyen vokser seg stor nok som hun burde. Så godt å få litt mer oppfølging denne gangen , enn hva jeg fikk med datteren min.

Ellers går faktisk dagene veldig fort, for søsteren til sambo bor rett ved oss og går hjemme i permisjon. Så vi er mye sammen. Neste uke begynner de med badene her i borettslaget, så da skal vi bo hos dem i to uker. gruer meg til alt støvet og rotet som blir etter en slik oppussing. Ikke minst alt vi må dra med oss, for å bo borte i et par uker. De skal holde på her i fire uker, så vi får se om vi klarer å bo i vårt eget hjem de neste to ukene.

Åjaaaa....men om noe skulle skje og det ikke blir noe av, så er vi på Jacob Aall på Majorstua fra kl. 17 :)

Oki :) flott takk da vet jeg hvertfall, så får man se om jeg dukker opp :) Hyggelig å bli bett med da :) Setter pris på det :)

Åh nei det visste jeg ikke noe om :) kanskje gått glipp av det jeg da ...neste uke? eller har det vært?

Skal si i fra til deg neste gang det blir noe ;) Så kanskje det passer da :) For hadde vært kjempe koselig å møte deg :)

Skal si i fra til deg neste gang det blir noe ;) Så kanskje det passer da :) For hadde vært kjempe koselig å møte deg :)
Ja enig!!! :D det må du gjøre <3 Hadde vært kjempe koselig å møte herlige gjengen <3

Uke 21+6: Lenge siden jeg har vært inne her nå merker jeg og tiden bare flyr unna som alltid,

Magen blir flottere og flottere for hver uke og lille jenta vår sparker masse i løpet av dagen :) Herlig følelse å kjenne liv. Hun er en sterk lita jente som sparker godt nedi blæra så jeg nesten tusser på meg flere ganger om dagen haha! Men heldigvis greie muskler så ikke skjedd noe uhell:)

Fortsatt sykemeldt og blir nok det resten av svangerskapet, og det e nok like greit. Bekkensmerter har bare blitt verre, så nå velger jeg å ringe privat fysioterapi for å få fortgang i ting. Vente på det offentlige tar sin tid gitt. Orker ikke å sove så dårlig lenger. Urolige beina mine har blitt verre som bekkenet har blitt verre. Så smøret på isgele så og si hver dag. Døyver plagene og holder meg unna medisiner jeg ikke burde ta mot slikt. Kvalmen har smått dukket opp i en uke nå hvor jeg brekker meg, men klager ikke for det er ikke så ille som det var før :) Chrons har også blusset opp, så går på medisiner mot dette nå, så får man håpe det gir seg.

Jeg snakker utrolig mye til babyen vår og stryker masse på magen :) koser meg og gleder meg bare så masse til å få henne i armene mine. Datteren vår gleder seg utrolig masse til å bli storesøster og tar godt vare på meg. Hun er mer forsiktig , stryker og koser :) uten at jeg hele tatt har sagt hun må ta noe hensyn :) herlige henne, gjør at tiden går fort og smertefritt.

Fått kjøpt inn det meste vi trenger og merker det er deilig å bare ha alt klart tidlig denne gangen. Vogna skal vi hente imorgen, noe jeg gleeeeder meg masse til. Meste av klær er kjøpt inn også. Vugge får vi av mamma og bæresele ergobaby som vi ønsker oss får vi av søsteren min. Nå mangler vi bare såpe, bleier, salver, pysj, strømpebukse, sokker og et par sengetøy :) de fleste store tingene har vi etter datteren min og masse klær fra henne også. Vi er så heldig at de kommer til å få bursdag rundt samme mnd, så sparer mengder av penger på dette .

Dette var en lang oppdatering, men alt i alt så går alt supert :)

Last edited:
Har tenkt masse på deg, og lurt på hvordan det gikk med deg. Så var kjempe koselig å komme inn her og få en oppdattering :) Syns tiden flyr så innmari fort! Gleder meg til fortsettelsen :)

Har tenkt masse på deg, og lurt på hvordan det gikk med deg. Så var kjempe koselig å komme inn her og få en oppdattering :) Syns tiden flyr så innmari fort! Gleder meg til fortsettelsen :)
Hyggelig å høre :) stakk mest innom for å se hvordan det gikk med dere :) men tenkte å oppdatere litt samtidig :) ja dagene har flydd og nå pusser de opp badene i borettslaget , så da fikk vi nok å sette fingrene i å forberede til det :)

image.jpg
Meget fornøyd med dagens kjøp!!! Alt dette for 980kr! Billig og ser helt nytt ut :) lite brukt :)ull er tingen for oktober barn :)

oioioi.... Det var et kjempe kupp :D Masse fint var det :)

22+6: Imorgen er jeg heeeele 23 uker på vei :D Hvor blir av tiden? Masse harde spark og jeg ser at magen beveger på seg mye :) Hun her er ei livlig ei :D Beveger sge mye mer enn hva datteren min gjorde, når jeg står ,går, sitter og ligger :) Koser og stryker magen hele tiden, og faller naturlig å snakke litt med lillemor inni der :)

Merker jeg har et svingende humør...ingen grunn til å være sur og grinete...og egentlig kommet som et sjokk at jeg skal være slik. For lykkelig er jeg, og har alt jeg kunne bett om...så hvorfor en cranky bitch :( Syns synd på de rundt meg...Vi fikk endelig til å få nr 2, verdens herligste datter, og en god og snill samboer. Når jeg gikk gravid med datteren min var jeg konstant blid og strålte hele tiden. Hvorfor slik nåååå????? Teite hormoner, teite meg...Men prøver å ikkke være det, for går utover de jeg er mest glad i :(

Lurer på om dte kan ha en sammenheng med altfor lite søvn, leilighet som ser ut som en dynge pga oppussingen av badet og vi bor i dette rotet! og ja datteren tester grensene til de grader enkelte dager (men det ligger til alderen ) Gleder meg til at badet blir ferdig og jeg kan ro i sjela pga dette, Neste uke skal de bli ferdige, men vi får se...treige og plutselig er de ikke her nesten på to dager....sånn er det å pusse opp gjennom borettslag gitt...Ting vi må klage pga løse fliser osv...

Nå gleder jeg meg til mini ferien vi skal ha fra den 14-18 juli :) Kristiansand dyrepark blir stas for datteren vår og blir godt å komme seg bort fra byen. Hun trenger å få fokus på seg selv, etter mye om babyen og innkjøp :) Så dette unner jeg henne så masse :)

Back
Topp