Uke 21+6: Lenge siden jeg har vært inne her nå merker jeg og tiden bare flyr unna som alltid,
Magen blir flottere og flottere for hver uke og lille jenta vår sparker masse i løpet av dagen

Herlig følelse å kjenne liv. Hun er en sterk lita jente som sparker godt nedi blæra så jeg nesten tusser på meg flere ganger om dagen haha! Men heldigvis greie muskler så ikke skjedd noe uhell
Fortsatt sykemeldt og blir nok det resten av svangerskapet, og det e nok like greit. Bekkensmerter har bare blitt verre, så nå velger jeg å ringe privat fysioterapi for å få fortgang i ting. Vente på det offentlige tar sin tid gitt. Orker ikke å sove så dårlig lenger. Urolige beina mine har blitt verre som bekkenet har blitt verre. Så smøret på isgele så og si hver dag. Døyver plagene og holder meg unna medisiner jeg ikke burde ta mot slikt. Kvalmen har smått dukket opp i en uke nå hvor jeg brekker meg, men klager ikke for det er ikke så ille som det var før

Chrons har også blusset opp, så går på medisiner mot dette nå, så får man håpe det gir seg.
Jeg snakker utrolig mye til babyen vår og stryker masse på magen

koser meg og gleder meg bare så masse til å få henne i armene mine. Datteren vår gleder seg utrolig masse til å bli storesøster og tar godt vare på meg. Hun er mer forsiktig , stryker og koser

uten at jeg hele tatt har sagt hun må ta noe hensyn

herlige henne, gjør at tiden går fort og smertefritt.
Fått kjøpt inn det meste vi trenger og merker det er deilig å bare ha alt klart tidlig denne gangen. Vogna skal vi hente imorgen, noe jeg gleeeeder meg masse til. Meste av klær er kjøpt inn også. Vugge får vi av mamma og bæresele ergobaby som vi ønsker oss får vi av søsteren min. Nå mangler vi bare såpe, bleier, salver, pysj, strømpebukse, sokker og et par sengetøy

de fleste store tingene har vi etter datteren min og masse klær fra henne også. Vi er så heldig at de kommer til å få bursdag rundt samme mnd, så sparer mengder av penger på dette .
Dette var en lang oppdatering, men alt i alt så går alt supert