Lenebeb dagbok!

Uke 7+5:

Jaaaaaaaa Lykke! Lille spiren sitt hjerte dunket så flott og er nå 16 mm stor :) Nye termindato ble 26.10.2014 ;) Så var ganske så likt som jeg trodde :) Vis vedlegget 53483
Gratulerer igjen!! Så fantastisk! :) Vi har brått termin på samme dag! Moro ❤️gleder meg til å følge deg videre!! :)

Nyydelig <3 <3

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Har bestemt meg for at det skjer nå på forsøket i mars :) ;)
Så bra!!!! ;) Da blir det en fin liten november spire på deg <3 Unner jeg deg :)

Uke 8+6: Halleluja imorgen er jeg 9 uker på vei!!!!! Tiden har stått stille merker jeg...men nå er det bare tre uker igjen til uke 12!!!!! Er så happy! Jeg er kvalmende happy...og det er de rette orda haha!!!

Kvalmen er egentlig verre...så dagan går sakte ja :) Gikk til innkjøp av to mammabukser idag! deilig å ha fine trange bukser som sitter...bortsett fra på magen :) Så nå kan jeg føle meg litt mer sexy enn å vandre i store bukser og joggebukser :D Mine trange vanlige bukser takler jeg ikke lenger pga magen og kvalmen!

Sikler fææælt på babyting fortiden...dumme meg klarte ikke å dy meg, så kjøpte en beige sparkebukse! Var bare såååå søt....litt dårlig karma men men håpe det går bra :) Sikler fælt på emmajlunga city cross som jeg vil ha!

Fikk også vite idag at svigerinna mi er gravid! Hurra! og hun bor i nærheten av oss, så da kommer vi til å gå barsel sammen :D Ble sååååå glad! De fikk det til på første forsøk, merket sambo virket furt over det, men som jeg sa glad at det skjedde siden hun er en av mine beste venniner :D Søster til sambo er gravid!!! men som sagt tidlig enda, så alt kan skje, men tror det går bra, for de har ei på 1 år nå :)

Føler mmeg mest hjemme her, så skriver heller her inne, prøver å føle meg hjemme i oktober forumet...men gjør desverre ikke. Kanskje noe med at ikke alle har gått gjennom det samme som oss her <3

Uke 8+6: Halleluja imorgen er jeg 9 uker på vei!!!!! Tiden har stått stille merker jeg...men nå er det bare tre uker igjen til uke 12!!!!! Er så happy! Jeg er kvalmende happy...og det er de rette orda haha!!!

Kvalmen er egentlig verre...så dagan går sakte ja :) Gikk til innkjøp av to mammabukser idag! deilig å ha fine trange bukser som sitter...bortsett fra på magen :) Så nå kan jeg føle meg litt mer sexy enn å vandre i store bukser og joggebukser :D Mine trange vanlige bukser takler jeg ikke lenger pga magen og kvalmen!

Sikler fææælt på babyting fortiden...dumme meg klarte ikke å dy meg, så kjøpte en beige sparkebukse! Var bare såååå søt....litt dårlig karma men men håpe det går bra :) Sikler fælt på emmajlunga city cross som jeg vil ha!

Fikk også vite idag at svigerinna mi er gravid! Hurra! og hun bor i nærheten av oss, så da kommer vi til å gå barsel sammen :D Ble sååååå glad! De fikk det til på første forsøk, merket sambo virket furt over det, men som jeg sa glad at det skjedde siden hun er en av mine beste venniner :D Søster til sambo er gravid!!! men som sagt tidlig enda, så alt kan skje, men tror det går bra, for de har ei på 1 år nå :)

Føler mmeg mest hjemme her, så skriver heller her inne, prøver å føle meg hjemme i oktober forumet...men gjør desverre ikke. Kanskje noe med at ikke alle har gått gjennom det samme som oss her <3
Gratulerer med nesten 9 uker! Bare 31 uker igjen nå, hihi:):)

Gratulerer så mye:-) Deilig når du snart har nådd de magiske 12 ukene!

Takk jenter :) Snart i mål med 12 uker hehe ;)

Så koselig åkomme inn her i dag og lese oppdattering fra deg :)

Forstår veldig godt at du føler deg mer hjemme her, litt flere som har de samme utfordringene på veien, som kanskje også gjør at vi tenker litt anderledes :)

Ikke lenge til 12 uker nå!! :)

Så koselig åkomme inn her i dag og lese oppdattering fra deg :)

Forstår veldig godt at du føler deg mer hjemme her, litt flere som har de samme utfordringene på veien, som kanskje også gjør at vi tenker litt anderledes :)

Ikke lenge til 12 uker nå!! :)
:D Ja her føler man seg hjemme, ikke bare det du skrev! men alle er så støttende og gode mot hvernadre her! en fantastisk gjeng har jeg aldri sett maken til <3

Joho bare hele tre uker til nå <3 Lykke <3

Uke 9+3: Idag er helt ferdig etter en hektisk helg. Besøk på lørdag fra søster, mannen hennes, tantebarnet mitt på 5,5 mnd og mamma. Søndag dro vi på leos lekeland. Prøvde å leke litt med datteren min, men ble begrenset lek med intens kvalme.

Idag har jeg fått kommet meg en liten tur etter å sovet en del timer. fikk handlet noen blomster, slik at det blir koselig i hjemmet vårt. Dreper alle blomstene våre så raskt :)

Begynner å innse mer at jeg er gravid...noe som jeg overveldet og lykkelig over :) Stor gleder meg til å få flott stor mage, kjenne spark og høre hjertet på doppler <3

Har funnet ut hvor vi skal ta 3d ultralyd i ca uke 28, men tørr ikke å bestille før etter uke 12. Han er visst super dyktig og tar seg god tid til å forklare alt. Spesialistsenteret for kvinner i Jessheim. :) Har visst et flotters apperat også, som gir super fine bilder. :) Koster 1600kr, men verdt hver eneste krone, siden han er så godt omtalt og flott utstyr :)

Har nå veeeeeldig lyst til å gå til innkjøp av babyting, men får drøye til etter uke 12 :) Vet jo akkurat hva jeg skal kjøpe, så bare venter på og håååper på å få ul i uke 12/13 slik at jeg kan roe nervene helt og kan begynne med innkjøp av dyre ting :)

Innkjøpsliste:

• Emmaljunga city cross vogn
  • Baby Dan Vugge
  • Ergobaby bæresæle
  • Babybjørn reiseseng
  • Besafe Izi Go bilsete
  • Stokke tripp trapp stol

Tiden flyr fort!!
Håper at kvalmen og slikt gir seg snart for deg. Skal det ikke begynte å bli bedre fra uke 10?
Lurer litt på om det kan ha vært han en venninne av meg gikk til også. Og hun var i hvert fall kjempe fornøyd :)

Tiden flyr fort!!
Håper at kvalmen og slikt gir seg snart for deg. Skal det ikke begynte å bli bedre fra uke 10?
Lurer litt på om det kan ha vært han en venninne av meg gikk til også. Og hun var i hvert fall kjempe fornøyd :)
Nei trur nok denne kvalmen forblir hvertfall til uke 12...men datteren min var jeg det til uke 16...så krysser for at jeg slipper det denne gangen :) Men jeg overlever fram til jeg må ;) Har uansett ikke så mye valg, men heller kvalmen enn ingen baby :)

Ja hørt masse bra om den plassen, så er nok verdt hver eneste krone ;)

Ja nå syns jeg plutselig tiden går litt fort og på fredag er jeg uke 10! Lykke!!!!

Koselig med oppdatering :) ja tiden den flyr plutselig avgårde noen ganger ;)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Uke 9+5: Formen igår var super, dårligere idag som forventet etter en praktfull dag igår. Dro til legen igår og ENDELIG skrev helsekort, sendt søknad til ordinær ul og søkt plass til ullevål! Spent på når jeg får svaret på det :)

Fikk ikke tidlig ul siden alt så bra ut med meg og jeg har kvalme som er typisk tegn på at man er gravid. Så bestilte privat ul da jeg er 13+4, hos spesialsenteret for kvinner. Han som tar ultralyden der er superdyktig og kjent innenfor yrket sitt. Fått en flott anbefaling fra flere om å dra dit...koster 1600kr men verdt det pga opplevelsen, pluss han har beste ultralyd appratet i landet (og et sykehus i nord har det samme), som gir skikkelige gode bilder. :) Speeeent!

Idag skal jeg sortere alle klærne til datteren min, hva jeg vil fortsette å ha og resten jeg ikke vil ha går til fretex. Klart allerede å få smalet sammen 2,5 søppelsekk med klær som skal gis bort. :) Ikke ferdig enda, så regner med minst en søppelsekk til <3 Spent på kjønnet, det beste hadde vært jente tanke på alle jente klærne jeg, men får vi gutt så blir jeg sjeleglad for det også :)

Last edited:
Uke 10+0: LYKKE! Endelig et skritt fremover, nå bare hele to uker til uke 12!!!! og bare 3,5 uke til ultralyd. <3

Ingen andre tanker idag enn at jeg er hormonell og litt lei meg uten grunn idag, hjelper ikke å høre på trist musikk heller . Av en eller annen grunn føler jeg meg veldig alene, sikkert fordi jeg er mye inne og sover. Ser lite folk. Orker ikke mye annet, så skal idag prøve å dra meg opp for å gjøre noe huslig eller sortere en haug med bilder på dataen.

Virket veldig negativ, men har bare noen få ganger jeg føler meg trist, ellers så positiv, glad og setter pris på alle rundt meg. Evig takknemmelig for denne reisen jeg får være med på <3 <3

Så deilig!! 10 uker er jo en kjempe bragd!

Og man har lov til å være trist uten grunn ;) trenger ikke å være gravid for å føle det ;)
Ta med deg noe godt å drikke og sett deg i solveggen og nyt den :)

Wuhuuu!! Gratulerer med 10 uker:) Kanskje det er lurt å komme seg ut og møte andre folk? Så ikke man blir innestengt i sitt eget hode...?

Back
Topp