takk...men går nok bedre nåGod bedring!! Om det er UVI så kan det hjelpe med tranebærkapsler og masse vann!!
klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk...men går nok bedre nåGod bedring!! Om det er UVI så kan det hjelpe med tranebærkapsler og masse vann!!
klem
Du regner første dag med mens i denne syklusen. Så du er 2 uker på vei før du har unnfanget egentligHei! Hvordan vet jeg hvor langt jeg er på vei?? Er man 4+0 når man får svar på prøven(2 uker etter uttak)?
Hei! Hvordan vet jeg hvor langt jeg er på vei?? Er man 4+0 når man får svar på prøven(2 uker etter uttak)?
Ok, da tror jeg at jeg har tenkt riktigJeg regnet fra selve uttak og to uker før det...
de regnet ca at mensen startet den 17 januar...men litt vanskelig når man har styrt syklus hehe
Takk!!!! Og det sammeMasse lykke til på UL imorgenmoro å følge deg, er jo så og si likt i svangerskapet
Gleder meg til å få oppdatering imorgen!
takk!!!!! ja kjenner meg igjen <3 går nok bra skal du se <3ÅÅÅÅÅ så fantastisk, gratulerer. Min tur i morgen, og er helt utavmegsjæl-nervøs
Takk!!!! <3Ååååå!!! Herlig!!! Gratulerer så mye med den flotte spiren![]()
det går fort til daHåper! Tester neste torsdag![]()
snart din tur vennenSå herlig!! Gratulerer!!!