Lenebeb dagbok!

God bedring!! Om det er UVI så kan det hjelpe med tranebærkapsler og masse vann!!

klem
takk...men går nok bedre nå :) har tatt UVI test...var ingenting :)

Hei! Hvordan vet jeg hvor langt jeg er på vei?? Er man 4+0 når man får svar på prøven(2 uker etter uttak)?

Hei! Hvordan vet jeg hvor langt jeg er på vei?? Er man 4+0 når man får svar på prøven(2 uker etter uttak)?
Du regner første dag med mens i denne syklusen. Så du er 2 uker på vei før du har unnfanget egentlig:-)

Jeg hadde første dag med mens 17. Feb, så jeg er 3+1 i dag:-)

:D Jeg regnet fra selve uttak og to uker før det... ;) de regnet ca at mensen startet den 17 januar...men litt vanskelig når man har styrt syklus hehe

:D Jeg regnet fra selve uttak og to uker før det... ;) de regnet ca at mensen startet den 17 januar...men litt vanskelig når man har styrt syklus hehe
Ok, da tror jeg at jeg har tenkt riktig:-)

Masse lykke til på UL imorgen ❤️ moro å følge deg, er jo så og si likt i svangerskapet :) Gleder meg til å få oppdatering imorgen!

Masse lykke til på UL imorgen ❤️ moro å følge deg, er jo så og si likt i svangerskapet :) Gleder meg til å få oppdatering imorgen!
Takk!!!! Og det samme ;) to/tre dager det skiller mellom oss så :D Joho!!!! Nå skal det gå bra for oss imorgen!

Uke 7+5:

Jaaaaaaaa Lykke! Lille spiren sitt hjerte dunket så flott og er nå 16 mm stor :) Nye termindato ble 26.10.2014 ;) Så var ganske så likt som jeg trodde :)
1069882_10152300333436341_1362643497_n.jpg

ÅÅÅÅÅ så fantastisk, gratulerer. Min tur i morgen, og er helt utavmegsjæl-nervøs

Ååååå!!! Herlig!!! Gratulerer så mye med den flotte spiren:)

Så herlig!! Gratulerer!!!

Åååååå, herlig!!! Gratulerer!! :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Takk alle jenter :) Overlykkelig og endelig kan jeg senke skuldrene litt ;) Nå mangler vi bare 4 uker igjen før jeg klarer å senke dem helt! Snart kommer dere etter <3 heier såååååå masse på dere alle :D

Håper! Tester neste torsdag:)

Gratulerer så mye:-) Fantastisk!!

Back
Topp