Truddelutt'n
Gift med forumet
Sier også riktig god bedring Lene, håper dette gir seg fort!! Er ikke akkurat noe kjekt! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jo går bra herHvordan går det LeneB?
Jeg skal også på ultralyd 12.marsjo går bra herser bra ut hittils, men klarer vel ikke helt å tro det før jeg får se spiren den 12 mars på ul
Men prøver å tenke positivt.
jo går bra herser bra ut hittils, men klarer vel ikke helt å tro det før jeg får se spiren den 12 mars på ul
Men prøver å tenke positivt.
Ja jeg tar imot alle symptomer enn ingenSå bra! Kjedelig med så kraftige symptomer. Men så lenge de betrygger deg så er der bra! Trille tur neste sommer ;-)
Saaaakte ja...helt enig med degveldig enig med deg, dagene går saaaakte mot UL, men hver dag er et steg nærmere drømmen <3
Ja jeg tar alle gode symptomer godt imotKjedelig med uggen form:-( Men som du sier så tar man vel alle symptomer man får når gleden over å være gravid er så storKvalme skal visstnok være et tegn på at man ikke står i fare for å abortere, så med det i tankene kan det kanskje hjelpe på! Skjønner tiden frem til ultralyd virker lang, men plutselig er datoene der
Lykke til videre<3
Det håper jeg ogsåSå herlig! Gleder meg til å få oppdateeing på gode nyheter![]()