Lenebeb dagbok!

Sier også riktig god bedring Lene, håper dette gir seg fort!! Er ikke akkurat noe kjekt! :(

God bedring! ! :-)

Uke 4+4: Har ikke helt skjønt...jeg skal regne fra uttak dag når det gjelder teminn :) men da er jeg jaggu 4+4 idag!!!! To dager lenger enn jeg har tenkt :)

Ja sliten hver eneste dag...urinveiene er litt bedre idag av en eller annen grunn...så får se ann litt. Kvalmen er litt bedre idag. Men takker ja til alle symptomer. :) Jeg turte å ha sex med sambo igår...dog rolig :) og det gikk fint :) redd for å begynne å blø.

Jeg er evig takknemilig at det gikk på første og er sjeleglad for at jeg ble gravid :) Lykkerus hver neste time som går <3

Last edited:
Gratulerer så mye med positiv test. Herlig! Håper spiren sitter der den skal i 9 mnder :)

Hvordan går det LeneB?

Hvordan går det LeneB?
jo går bra her :) ser bra ut hittils, men klarer vel ikke helt å tro det før jeg får se spiren den 12 mars på ul :) Men prøver å tenke positivt.

jo går bra her :) ser bra ut hittils, men klarer vel ikke helt å tro det før jeg får se spiren den 12 mars på ul :) Men prøver å tenke positivt.
Jeg skal også på ultralyd 12.mars :) blir så spennende!!

Blir spennende! :)

Uke 5+2: Ja jeg syns tiden går veeeeldig sakte! og jobbe nå fortiden er ekstremt hardt...så jeg dro hjem fra jobb idag pga kvalme og ekstrem svimmel . Men er i lykkerus fordi jeg har symptomer som hadde med datteren min, pluss konstant trøtt. Så fåt se om jeg blir sykemeldt fremover en stund. Kvalmen er verst på kvelden og midt på dagen. Hittils ikke på morgenen. Kan vel ikke klage uansett! Jeg har en spire i magen, som er helt uvirkelig, men som sagt tror ikke helt på det før den 12 mars. Synd dagene går altfor sakte frem til da. Håper alt er bra og fint. Aner ingenting mer enn at gravidtestene er skarpe og tydelige i fargen. Så får man tenke positivt og leve i god tro at ALT går bra frem til uke 12 ;) Ingen tegn til blod, så det er jeg glad for.

Så bra! Kjedelig med så kraftige symptomer. Men så lenge de betrygger deg så er der bra! Trille tur neste sommer ;-)

Så bra! Kjedelig med så kraftige symptomer. Men så lenge de betrygger deg så er der bra! Trille tur neste sommer ;-)
Ja jeg tar imot alle symptomer enn ingen :) jeg vil heller være kvalm enn å ikke ha noen spire i magen. Spy gjør jeg også gjerne haha så mye vil jeg ha denne spiren ;) ja det skal det jaggu bli!!!! Klar som bare det jeg :)

veldig enig med deg, dagene går saaaakte mot UL, men hver dag er et steg nærmere drømmen <3

veldig enig med deg, dagene går saaaakte mot UL, men hver dag er et steg nærmere drømmen <3
Saaaakte ja...helt enig med deg :) overlykkelig for hver dag som går.

Uke 5+3: Uggen, svimmel og fæææl idag, så ringte jobben å sa jeg var hjemme idag. Konstant svimmel, så tenkte å ringe lege å få tatt en blodprøve uansett, slik at jeg ser jern verdiene mine. og da samtidig få tatt blodprøve av hcg nivået.

Hver gang jeg sier jeg er syk...noe som er sjeldent..så får jeg dårlig samvittighet! Ingen andre enn sjefen som vet jeg er gravid...så vanskelig syns jeg. Hun var selvfølgelig ikke på jobb...så da måtte si meg syk til noen andre.

Merker når jeg stresser så blir jeg skikkelig uvel og ekstra svimmel. Eneste jeg syns er vanskelig er å forholde meg til jobben.

Men dog happy :)

Kjedelig med uggen form:-( Men som du sier så tar man vel alle symptomer man får når gleden over å være gravid er så stor:-) Kvalme skal visstnok være et tegn på at man ikke står i fare for å abortere, så med det i tankene kan det kanskje hjelpe på! Skjønner tiden frem til ultralyd virker lang, men plutselig er datoene der:-) Lykke til videre<3

Kjedelig med uggen form:-( Men som du sier så tar man vel alle symptomer man får når gleden over å være gravid er så stor:) Kvalme skal visstnok være et tegn på at man ikke står i fare for å abortere, så med det i tankene kan det kanskje hjelpe på! Skjønner tiden frem til ultralyd virker lang, men plutselig er datoene der:) Lykke til videre<3
Ja jeg tar alle gode symptomer godt imot ;) uansett! Takk det roet meg ned litt :) Takk takk :D

Uke 7+3:
Kvalm konstant og utslitt, Men såååååå verdt det!!! Kjedelig hverdager på sofaen, men skal prøve å få opp rumpa mi av sofaen og ta et ryddesjau her idag. Ser ikke ut her etter vi var borte i helga.

Bare hele toooooo dager til vi skal på tilig ul!!!! Hurra! Endelig kan jeg få den kjipe eller gode beskjeden...trenger å få et svar nå, for merker jeg blir gal av meg selv.

Jeg har verdens beste fastlege som forstår alt jeg har gått gjennom og har blitt sykemeldt til 29 mars i første omgang. En sjekk hos han igjen den 25 mars, hvor vi skal begynne å legge meg inn i systemet :) Det blir godt :) Får tett oppfølging pga jeg har chrons og hadde svangerskapsforgiftning med datteren min.

Så håpe jeg kan få fler ul underveis :)

Ellers koser meg med familien og skaffer meg energi til datteren min kommer hjem fra barnehagen :) Hun fortjener å få det jeg har av energi :)

Evig lykke!

Så herlig! Gleder meg til å få oppdateeing på gode nyheter:)

God bedring!! Om det er UVI så kan det hjelpe med tranebærkapsler og masse vann!!

klem

Back
Topp