Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!!! skal sende masse babystøv til dere andre! jeg skjønner fortsatt ingenting og trur det egentlig ikkeGratulerer så mye igjen<3 Forstår at du er litt redd for å slippe jubelen løs, men om blodprøven er fin blir det nok lettereSend litt babystøv videre til oss som snart skal i ilden da;-)
Jaaaaa!!!! Gjett om du skalå så gøy!!!![]()
Ble kjempe gladJeg kommer om ikke mange mnd
![]()
Jaaaaa!!!! Gjett om du skalHar fortsatt tanken om trilleturer med deg vettu
![]()
Ja er så overlykkelig!!!! Verdens beste valentine gave ever!!!! Er i min happy bobleHurra!! Man blir jo bare så glad for at ting endelig klaffer for dere![]()
Jeg skal henge meg på straks!Ja er så overlykkelig!!!! Verdens beste valentine gave ever!!!! Er i min happy bobleVenter bare på resten av dere nå
![]()
Er nok det jeg har...legekontoret hadde laben stengt pga sykdom..merkeligste jeg har hørt...så var ikke noen der imorgen heller. skulle ringe å høre imorgen. Føles ut som jeg skal tisse hele tiden og det sprenger.Hvordan går det med deg Lene? Har du UVI?
Men da tar du en tur på legevakten i kveld! Ikke bra å gå med UVI for lenge, da kan det gå opp i nytene noe som er farlig! Så gjør heller det, er bare å tisse på en stixEr nok det jeg har...legekontoret hadde laben stengt pga sykdom..merkeligste jeg har hørt...så var ikke noen der imorgen heller. skulle ringe å høre imorgen. Føles ut som jeg skal tisse hele tiden og det sprenger.
Ja vet..men hvordan kan lille spiren reagere på antibiotika? vil nødig miste pga noe så teit!Men da tar du en tur på legevakten i kveld! Ikke bra å gå med UVI for lenge, da kan det gå opp i nytene noe som er farlig! Så gjør heller det, er bare å tisse på en stix(er sykepleier)
![]()
Tror det skal gå bra.. Det får evt legen ta en beslutning om. Du kan jo ringe klinikken og dobbeltsjekke om det er greit at du tar den type antibiotikaen i morgen. Infeksjon er heller ikke bra for spiren vettuJa vet..men hvordan kan lille spiren reagere på antibiotika? vil nødig miste pga noe så teit!
Nei er kanskje ikke det...men vant til å ha noe slags infeksjon i kroppen pga jeg har chrons hehe...men ikke helt samme type kanskje. jupp får gjøre det. blir nok ikke i kveld. har ei lita ei som skal sove nå og sambo kom hjem nå. men kan skal helle i meg syrlige ting og masse vannTror det skal gå bra.. Det får evt legen ta en beslutning om. Du kan jo ringe klinikken og dobbeltsjekke om det er greit at du tar den type antibiotikaen i morgen. Infeksjon er heller ikke bra for spiren vettu![]()