Lenebeb dagbok!

Gratulerer så mye igjen<3 Forstår at du er litt redd for å slippe jubelen løs, men om blodprøven er fin blir det nok lettere:) Send litt babystøv videre til oss som snart skal i ilden da;-)

Gratulerer så mye ♥️♥️♥️ nå ble jeg glad ♥️♥️♥️

jeg er i lykkerus og har faktisk litt mer trua på blodprøven etterpå :) best for at spiren setter seg godt <3

Fortalt det til sjefen, for hun vet om alt. Og hun ble såååååå glad!!!! og sa at jeg ikke fikk lov til å stresse, for det er dte ikke verdt <3 nesten så jeg gråter igjen :D

Last edited:
Gratulerer så mye igjen<3 Forstår at du er litt redd for å slippe jubelen løs, men om blodprøven er fin blir det nok lettere:) Send litt babystøv videre til oss som snart skal i ilden da;-)
Takk!!! skal sende masse babystøv til dere andre! jeg skjønner fortsatt ingenting og trur det egentlig ikke :)

å så gøy!!! :D :D
Ble kjempe glad :) Jeg kommer om ikke mange mnd ;)

å så gøy!!! :D :D
Ble kjempe glad :) Jeg kommer om ikke mange mnd ;)
Jaaaaa!!!! Gjett om du skal ;) Har fortsatt tanken om trilleturer med deg vettu ;)

Hurra!! Man blir jo bare så glad for at ting endelig klaffer for dere:)

Hurra!! Man blir jo bare så glad for at ting endelig klaffer for dere:)
Ja er så overlykkelig!!!! Verdens beste valentine gave ever!!!! Er i min happy boble :) Venter bare på resten av dere nå ;)

Rugedag 14: Tok en gravidtest idga for å sjekke om hcg har steget...og det har den. På billigstrimmelen har den blitt mye tydligere streken. :D Det er jeg glad for. Lykke!

Eneste som jeg er usikker på at jeg er fortsatt ekremt oppblåst og gjør nå vondt i både høyre og venstre siden av hofta når jeg presser litt...feks må på do.Mest vondt i høyre siden. Akkurat som jeg har en muskel som er øm, eller nerven har strekt seg feil. Eventuelt kjennes det ut som UVI, sterk UVI som har satt seg i nyra...Jaja blir det ikke bedre blir det lege imorgen. Eventuelt ringe sykehus.

Ja er så overlykkelig!!!! Verdens beste valentine gave ever!!!! Er i min happy boble :) Venter bare på resten av dere nå ;)
Jeg skal henge meg på straks!:) Starter med sprøyter på torsdag! YAY!!:D:D

Hvordan går det med deg Lene? Har du UVI?
Er nok det jeg har...legekontoret hadde laben stengt pga sykdom..merkeligste jeg har hørt...så var ikke noen der imorgen heller. skulle ringe å høre imorgen. Føles ut som jeg skal tisse hele tiden og det sprenger.

Er nok det jeg har...legekontoret hadde laben stengt pga sykdom..merkeligste jeg har hørt...så var ikke noen der imorgen heller. skulle ringe å høre imorgen. Føles ut som jeg skal tisse hele tiden og det sprenger.
Men da tar du en tur på legevakten i kveld! Ikke bra å gå med UVI for lenge, da kan det gå opp i nytene noe som er farlig! Så gjør heller det, er bare å tisse på en stix :) (er sykepleier) ;)

Men da tar du en tur på legevakten i kveld! Ikke bra å gå med UVI for lenge, da kan det gå opp i nytene noe som er farlig! Så gjør heller det, er bare å tisse på en stix :) (er sykepleier) ;)
Ja vet..men hvordan kan lille spiren reagere på antibiotika? vil nødig miste pga noe så teit!

Ja vet..men hvordan kan lille spiren reagere på antibiotika? vil nødig miste pga noe så teit!
Tror det skal gå bra.. Det får evt legen ta en beslutning om. Du kan jo ringe klinikken og dobbeltsjekke om det er greit at du tar den type antibiotikaen i morgen. Infeksjon er heller ikke bra for spiren vettu :)

Er forskjellige typer antibiotika som finnes, det er også noen som gravide kan ta.. Men uansett, er greit å få sjekket det ut :)

Tror det skal gå bra.. Det får evt legen ta en beslutning om. Du kan jo ringe klinikken og dobbeltsjekke om det er greit at du tar den type antibiotikaen i morgen. Infeksjon er heller ikke bra for spiren vettu :)
Nei er kanskje ikke det...men vant til å ha noe slags infeksjon i kroppen pga jeg har chrons hehe...men ikke helt samme type kanskje. jupp får gjøre det. blir nok ikke i kveld. har ei lita ei som skal sove nå og sambo kom hjem nå. men kan skal helle i meg syrlige ting og masse vann ;) pluss eg har tranebær kapsler her :)

Masse god bedring <3

Back
Topp