Lenebeb dagbok!

Så nydelig lesning og så flott å kunne ta imot omplasseringshunder/dyr :):):)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Så nydelig lesning og så flott å kunne ta imot omplasseringshunder/dyr :):):)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Ja syns det var det beste for oss! Og siden han trengte nytt hjem, så var det pluss for begge parter :) her skjemmes han bort med masse kos og kjærlighet :) og flotte lange turer :)
 
Ser ut til at mensen dukker opp idag! Mini lite blod på papiret, og kvalm som et uvær idag. Og jeg skal åpne butikken :( håpe det går seg til etter noen timer
 
Det var ingen god start på dagen! Håper det har bedret seg!!
 
Det var ingen god start på dagen! Håper det har bedret seg!!
Kvalmen ga seg litt på jobb og på vei hjem nesten så jeg kaste opp! Lavt blodsukker!!! Ikke veldig bra start nei, men men går seg vel til.
 
To dager hvor mensen velger å avvente på å komme skikkelig, små blødninger bare! Noen som vet hvordan det blir å sette sprøyte allerede fredag om ikke mensen kommer ordentlig før imorgen eller torsdag da?
 
Ta å spørr de. For med meg så tulla mensen også, det tok noen dager før den begynte å blø skikkelig. Og da oppførte de datoen det begynte å blø ordentlig som mens dato.
Hvis du ikke begynner å blø skikkelig innen så kan det hend at du må inn på UL for å sjekke hvordan ståa er, Men siden du blør, så regner jeg med at det er ok uansett :)
 
Ta å spørr de. For med meg så tulla mensen også, det tok noen dager før den begynte å blø skikkelig. Og da oppførte de datoen det begynte å blø ordentlig som mens dato.
Hvis du ikke begynner å blø skikkelig innen så kan det hend at du må inn på UL for å sjekke hvordan ståa er, Men siden du blør, så regner jeg med at det er ok uansett :)
Ringer de imorgen eller torsdag :) oki , men det ordner seg sikkert da :) orker ikke noe mer tull og forskyvninger nå!
 
Sytedag! Dårlig morgen med skikkelig hormon kropp! Sur og grinete , ingen grunn til egentlig! Migrene og kvalme fra helvete, morgen stress med dette er dårlig Kombo. Fått levert datteren min i barnehage og luftet hunden, nå kaller jobben. Måtte ha et syteinnlegg! Stort sett positiv av meg, men ikke idag :(
 
Slike dager har vi lov å ha og lov å syte på!! :) Håper dagen er blitt bedre og at det fortsetter å bli bedre utover dagen!! :) :) :) stor syte-klem! hehe :)
 
Slike dager har vi lov å ha og lov å syte på!! :) Håper dagen er blitt bedre og at det fortsetter å bli bedre utover dagen!! :) :) :) stor syte-klem! hehe :)
Takk! Var så dårlig at egentlig burde jeg ha ligget senga, men holdt meg i skinnet og var på jobb hele dagen i en butikk, men heldigvis mye bedre nå :)takk den klemmen trengte jeg :)
 
Fult lov å syte!! Hadde selv fler nn en gang mens jeg holdt på med hormoner :)
 
Ja da må man ringe sykehuset idag, siden jeg har blødning, men ikke en skikkelig menstruasjon! Må alltid være noe tull med min teite TR! Kroppen jobber i mot meg! Ja håpe de sier jeg får begynne på sprøyte imorgen da, pluss jeg skal ta blodprøve imorgen før jeg setter sprøyte!
 
Det går sikkert helt fint ;-)

Ps nesesprayen tulla til blodsukkeret mitt og gjorde også meg kvalm. Men det hjalp å spise etter at jeg tok sprayen. Du gjør det kanskje allerede :)

Lykke til! :)
 
Det går sikkert helt fint ;-)

Ps nesesprayen tulla til blodsukkeret mitt og gjorde også meg kvalm. Men det hjalp å spise etter at jeg tok sprayen. Du gjør det kanskje allerede :)

Lykke til! :)
Hun sa at siden jeg har fått mer ordentlig mens idag, så skal jeg bare begynne med sprøytene på lørdag , ikke imorgen. Og ta blodprøve imorgen som jeg skulle
 
Mensen kom med et skikkelig pang Igår før jeg snakket med sykepleier! Så nå blir det sprøyter fra imorgen istedenfor! En dag til bare! Så begynner alvoret og man er mer inn i forsøket :) skummelt og spennende samtidig :)
 
Ååååå, det begynner å tilspisse seg nå med spenning!! :D :D Gleder meg til du har uttak og seff til innsett :D go go go!!
 
Ååååå, det begynner å tilspisse seg nå med spenning!! :D :D Gleder meg til du har uttak og seff til innsett :D go go go!!
Ja gjett om det gjør! Bare etter jeg fikk mensen konstant kvalm!!!! Så vært borte fra jobb idag og Igår! Brekker meg til og med. Men måååå stikke å ta blod prøve idag, så er på vei nå enn så kjipt det er når man har lyst til å sove elle slappe av. Ja jeg også! Spent hvor store eggposene har blitt på onsdag, da skal jeg ta ny blodprøve og ul . Håper eg ikke har så lett for å bliboverstimulert. Mente sjansen var veldig stor hos meg pga PCO og høyt nivå amf
 
Ja gjett om det gjør! Bare etter jeg fikk mensen konstant kvalm!!!! Så vært borte fra jobb idag og Igår! Brekker meg til og med. Men måååå stikke å ta blod prøve idag, så er på vei nå enn så kjipt det er når man har lyst til å sove elle slappe av. Ja jeg også! Spent hvor store eggposene har blitt på onsdag, da skal jeg ta ny blodprøve og ul . Håper eg ikke har så lett for å bliboverstimulert. Mente sjansen var veldig stor hos meg pga PCO og høyt nivå amf
Ja overstimulering forekommer oftere hos pco/s damer, håper du ikke må oppleve overstimulering!!:) da gleder jeg meg til oppdatering på onsdag. Uff da, så kjedelig at du er så kvalm da:( er d pga spray?

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Back
Topp