Lenebeb dagbok!

Hihii, ja slike tanker har vært så sykt mye mer fjerne før og nå skal man gjennom det som hjelper oss veldig med den positive testen vi vil ha <3 Det er samtidig utrolig tøft psykisk, og det ligger mye i det man sier om å bruke mye tid på seg selv og gjøre ting en ønsker å gjøre!! :) Men det skal også en gang få drømmen til å gå i oppfyllelse og det er en deilig tanke!! :) :)
 
Hihii, ja slike tanker har vært så sykt mye mer fjerne før og nå skal man gjennom det som hjelper oss veldig med den positive testen vi vil ha <3 Det er samtidig utrolig tøft psykisk, og det ligger mye i det man sier om å bruke mye tid på seg selv og gjøre ting en ønsker å gjøre!! :) Men det skal også en gang få drømmen til å gå i oppfyllelse og det er en deilig tanke!! :) :)
Ja vet! Føler at man kommer et steg nærmere baby! :) men vet jo at man skal gjennom en lang prosess som kan gå galt før rugedagene, men med en positiv holdning og godt mot, så hjelper det veldig mye på veien :) jeg VET at 2014 blir et bra år ;)
 
Joho da skal man dra å hilse på omplasseringshund :) veldig glad i barn og kjempe kosete :) så håper eiern velger oss :) vi vil såååå ha han! Hadde vært godt å ha noe annet å tenke på, og savnet etter dyr har vært lenge :) nå blir dette bare en ekstra god bonus i familien :)
 
Herlig! Her driver jeg og overtaler mannen så vi kan skaffe oss hund også :)
Mye kos og selskap i et dyr ja. Håper den blir med dere hjem!
 
Herlig! Her driver jeg og overtaler mannen så vi kan skaffe oss hund også :)
Mye kos og selskap i et dyr ja. Håper den blir med dere hjem!
Yeeeey! Blir hund på oss, men vi ble enig om at det blir i januar :) slik at eiern får tatt det til seg, for hun syns det er trist, pluss passer best for oss da! Joho!!! Er så glad :) her blir det en liten langhåret chiuahiau :) da syns jeg du skal jobbe litt til med han om det, det hjalp her :)
 
ImageUploadedByBV Forum1387739866.243785.jpg
 
Nommen så nusselig! :D han der var skikkelig fin altså :) :)
 
Kjempe søt
 
Aah for en søt liten hund :) :) :) misunnelig ; D og god jul!!

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Tenk nå er det bare 5 dager til jeg begynner med nesespray og primolut! Wow! Tiden har bare flydd avgårde :) nå begynner jeg endelig og forstår at det nærmer seg ! Skitt! Nå har jeg masse å glede meg til fremover :) hund og prøverør :) spenning i januar mnd ja :)
 
Ja 10 januar får vi Cocco!!! Blir herlige tider fremover :)
 
Åååå, gu kor herlig!! :D :D
 
Teller ned dagene til oppstart!!! Ike mange dagene igjen nå :) tirsdag!!! Ja eller så flyr tiden :) vært på lekeland med min skjønne idag og kino igår :)
 
Da er man på sprayer og primolut :) joho nå har det begynt! Kribler i magen :) men lurer på om hvor nazi må man være på tidspunkt man tar sprayen? Jeg har satt tidspunkter 9:00, 13:00, 17:00, 21:00. Men kan vel variere med en time fra dag til dag? Altså istedenfor 9, så blir det 8:00, 12:00, 16:00 og 20:00? For hender jeg drar før eller senere på jobb...
 
Jeg gjorde det et par ganger siden jeg måtte opp så tidlig og slikt. Det gikk fint på meg så da går det sikkert fint på de også ;)
 
Gratulerer med oppstarten! Deilig å være i gang:) Jeg var ganske nøye med tidspunktene selv, men tror ikke det er såå nøye. Godt nyttår og lykke til med forsøket:)
 
Ååå hihi SÅ utrolig spennende!! Heier på deg skjønne! Når begynner du m stikkingen nå? Og godt nyttår til deg, må det bringe babylykke inn i tilværelsen! :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Jeg gjorde det et par ganger siden jeg måtte opp så tidlig og slikt. Det gikk fint på meg så da går det sikkert fint på de også ;)
Oki :) så bra! Syns hun nevnte at det ikke må være på klokkeslettet :) msn går jo en lang natt uten spray så :)
 
Gratulerer med oppstarten! Deilig å være i gang:) Jeg var ganske nøye med tidspunktene selv, men tror ikke det er såå nøye. Godt nyttår og lykke til med forsøket:)
Takk!!! Merkelig følelse å være i gang :) håper og tror man ikke må være så pirkete med tidspunkt :)
 
Back
Topp