Lenebeb dagbok!

Hehehe.... :p:p:p
Det er sikkert! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fikk en liten blødning i går og ingenting idag! Og h skal begynne på primolut imorgen om mensen ikke dukker opp!!! Men mensen har på en måte dukket opp, men ike ordnrtlig! Hva skal jeg gjøre? Skal jeg droppe primoluten og ringe når tlf tid åpner 12:00 imorgen? Eller ta primolut imorgen tidlig for det???
 
Er det riksen du tilhører?
For det hender at sykepelierne svarer tidligere på dagen også. Jeg ville nok ha ringt og pratet med noen der når avd åpner kl 08. For da kan de i det minste få tak i en sykepelier, slik at du kan få svar med en gang :)
 
Er det riksen du tilhører?
For det hender at sykepelierne svarer tidligere på dagen også. Jeg ville nok ha ringt og pratet med noen der når avd åpner kl 08. For da kan de i det minste få tak i en sykepelier, slik at du kan få svar med en gang :)
Stemmer :) oki håpe at jeg får tak i dem :( for ellers så får jeg ikke uttak i uke fire om mensen kommer for fult :(
 
jeg er glad! selvom mensen jaggu kunne vente en dag til.slik at jeg skal starte med primolut og fått uttak i uke 4...så er jeg glad!!! får nå endelig vet jeg hva som skjer på mitt første forsøk. vi har en plan :)skal bruke primolut uansett slik at det ikke blir sånt tull som det ble nå :D hehe så da blir det spray og primolut fra 31 desember, forventet mens den 12 jan, 17 jan blir det gonal f, så 22 jan første kontroll for å sjekke eggposer...og uttak i uke 5 :D syyykt spennende :) og har regnet ut at ca 6000kr i medisiner...kan det stemme mon tro? nesten 4000kr for en sprøyte med 900ie gonal-f, nesspray med to stk til ca 1200kr, ovitrelle til under 400kr og crinone til 535 kr per pakke og 62kr for 30 tabletter med primolut....noe jeg mangler?seff også legetimer og de 1500kr for selve forsøket...men jeg forvnetet mye mer :/ har jeg regna feil?
 
Er det riksen du tilhører?
For det hender at sykepelierne svarer tidligere på dagen også. Jeg ville nok ha ringt og pratet med noen der når avd åpner kl 08. For da kan de i det minste få tak i en sykepelier, slik at du kan få svar med en gang :)
det ordnet seg ;) takket være at jeg ringte inn 08.00 :D takk for at du sa fra :)
 
det ordnet seg ;) takket være at jeg ringte inn 08.00 :D takk for at du sa fra :)

Så bra!!! :D:D Deilig å endelig vite hvordan løpet blir! Blir kjempe spennende å følge deg fremover nå! :):p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så bra!!! :D:D Deilig å endelig vite hvordan løpet blir! Blir kjempe spennende å følge deg fremover nå! :):p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
;) ja ikke lenge til jeg kan følge med deg også!!! :)
 
Masse lykke til. Og god jul til deg og dine.

Sender deg masse gode tanker og håper dere lykkes :)

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Så deilig å få en dato for oppstart:) Nå er det ikke lenge igjen! Lykke til med forsøket, krysser fingrene for full klaff på første forsøk:)
 
Så deilig å få en dato for oppstart:) Nå er det ikke lenge igjen! Lykke til med forsøket, krysser fingrene for full klaff på første forsøk:)
Veldig deilig! Takk! :) det må man jo håpe på ;) hadde vært flott om det gikk! :)
 
Jeg føler jeg lever i en boble til vi skal begynne med forsøket! Er jo ikke lenge til!! Og jula plutselig bare kom, har ikke rukket noenting ! Men julegaver er jeg ferdig med :) ingen snø eller kulde nå, så for meg føles det fjernt at det er 6 dager til selveste julaften. I år ble det litt sånn siden jg baaaaare lever i spenningen! Klarer nesten ikke å fokusere på jobb en gang , enda der er det julestri hehe forresten mange som blir dårlig av sprayet? Vet at jeg kan lett bli kvalm og dårlig av hormoner ... Men usikker på den sprayet! Men noen som har vært så dårlig at de måtte være hjemme fra jobb, vil nødig det. Men jg jobbe i butikk, så vanskelig å være der om jeg skulle bli skikkelig dårlig.
 
Masse lykke til. Og god jul til deg og dine.

Sender deg masse gode tanker og håper dere lykkes :)

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :)
Takk! Spennende tid nå fremover! Ser for meg en flott gravidmage i 2014! Trua på at det er året mitt :)
 
Jeg føler jeg lever i en boble til vi skal begynne med forsøket! Er jo ikke lenge til!! Og jula plutselig bare kom, har ikke rukket noenting ! Men julegaver er jeg ferdig med :) ingen snø eller kulde nå, så for meg føles det fjernt at det er 6 dager til selveste julaften. I år ble det litt sånn siden jg baaaaare lever i spenningen! Klarer nesten ikke å fokusere på jobb en gang , enda der er det julestri hehe forresten mange som blir dårlig av sprayet? Vet at jeg kan lett bli kvalm og dårlig av hormoner ... Men usikker på den sprayet! Men noen som har vært så dårlig at de måtte være hjemme fra jobb, vil nødig det. Men jg jobbe i butikk, så vanskelig å være der om jeg skulle bli skikkelig dårlig.

Hvis det er den jeg gikk på, husker ikke lenger hva den het. Men jeg ble småkvalm og svimmel av den. Og jo lengere jeg tok den jo mer uvel følte jeg meg. Den tullet med blodsukkeret mitt, så jeg da jeg lærte meg til å spise litt etter at jeg hadde tatt den, så ble det mye bedre. Er i hvert fall mitt tips ;)

Masse lykke til!!
 
Hvis det er den jeg gikk på, husker ikke lenger hva den het. Men jeg ble småkvalm og svimmel av den. Og jo lengere jeg tok den jo mer uvel følte jeg meg. Den tullet med blodsukkeret mitt, så jeg da jeg lærte meg til å spise litt etter at jeg hadde tatt den, så ble det mye bedre. Er i hvert fall mitt tips ;)

Masse lykke til!!
takk for tipset! :) da blir nok jeg kvalm også, siden jeg har en tendens til å reagere med kvalme på alt hehe het den noe som suprecur eller noe?
 
Ja stemmer, var den jeg gikk på, mener jeg *vimsehodet i dag ;)*
 
Ja da har man betalt deler av det som trengs til forsøket :) mangler bare å få gonal F :) så er alt klart :) joho!!! Håper jeg kommer hele veien til ruging :) foreløpig har alt kommet på ca 5500kr... Trodde medisinene skulle komme oppi mye mer! Pluss tillegg kommer jo 1500kr om gjennomført forsøk og legetime. Men alt i alt mye mindre enn jeg trodde. Men lurer på om jeg trenger mer en to stk sprayer og at det holder med en 900ie med gonal F? Erfaring? Keg skal bare ta 100ie per dag pga stor sjans for overstimuleres pga PCO så ni dager med sprøyter er kanskje vanlig?
 
Jeg syns det høres helt fornuftig ut med ni dager stimulering :) Åååå dette blir så spennende Lene!! :D Jeg gleder meg til du blir ruger hihi :D og JESS 2014 skal bli året!! :D
 
Jeg syns det høres helt fornuftig ut med ni dager stimulering :) Åååå dette blir så spennende Lene!! :D Jeg gleder meg til du blir ruger hihi :D og JESS 2014 skal bli året!! :D
Jaa veldig spennende! Nærmer seg med stormskritt hehe !! Tenk om jeg kommer helt frem til å bli ruger og kanskje får en positiv test i hånda!!! Herremin! Det er for rart for meg hehe
 
Back
Topp