Lenebeb dagbok!

Hehehehe, det er vel nokså normalt, hvertfall nå når du venter på å starte opp med medisiner ;) Har du fått tilsendt alle papirer og resepter ennå?
Nei de skulle sende det ut når jeg melder mensen... Men da kommer det nok tidsnok vil jeg tro :)
Skal ha mensen den 6 desember :)

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tenkte på en ting... Hvorfor skal jeg ringe inn når jeg får mensen 6 desember? Slik at jeg begynner med sprøyter med en gang før mensen kommer i januar? Eller må jeg få mensen først i januar før jeg begynner på? Glemte jeg å spørre om... Ble sikkert sagt men ble såååå mye info på kort tid! Jaja går nok bra :) de vil kanskje bare få sendt ut alle papirer før mensen dukker opp i januar da :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Mener de ikke at du skal begynne med nesespray syklusdag 20 da? Må gå på den i 2-3 uker før oppstart med Gonal.
 
Altså starte med spray i slutten av desember?
 
Mener de ikke at du skal begynne med nesespray syklusdag 20 da? Må gå på den i 2-3 uker før oppstart med Gonal.
Haha ja mente det... Mente sprayen haha men de sa at jeg begynner med spray i første uka i januar


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Jeg har tenkt litt i nye baner , og kanskje spennende å prøve noe nytt... Så har tatt kontakt med en healer, så får man se om hun kan hjelpe meg eller ikke :) jeg tenker hvorfor ikke!!! Ingenting å tape på !


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg tenker mye for tiden...og har innsett mer og mer at man ikke kan grave sin egen grav....med tull og tøys...så NÅ blir det andre boller...jeg har trua at jeg vil bli gravid en gang, muligens når jeg minst forventer det. men i mens skal jeg gjøre alt i min makt for at det skal gå rikitg i vei l livet. målet er ned 15 kg, ønsker å få tilbake gamle meg med masse energi, så da healer (noe man får se funker) og eventuelt akupunktur som jeg vet fungerer på meg :) ja hvorfor deppe når man må heller se livets goder. tja ikke alle dager er like, men prøver å se på alle lyspunkter jeg har :)
 
Ja dagen går og tiden bare flyr!!! Neste uke dukker opp mensen og da skal jeg ta tlf til riksen om mensen!!! Slik at de får sendt papirer og resept på medisiner! Herremin som jeg gleder meg til å starte! Merker at håpet er litt for høyt enn det burde, og da blir nok skuffelsen stor når det ike går. Men allikevel må man ha håp eller så hadde man ikke orket kampen , som er lang . Men jeg prøver å fokusere på hvertfall at det er normalt med tre forsøk, så får man ta tiden til hjelp. Har en veldig støttende familie som ønsker oss alt godt og håper like mye som oss at vi får det til :) blir super stolt om vi får det til :) blir nok en av mine største gleder å få det til ja! Har ei stor gledesspreder hjemme fra før av !!!! Som gjør ventetiden kortere :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Dette går nok bra :) krysser fingre og tær for dere :)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Spennende med oppstart snart:) Masse lykke til og måtte spiren klamre seg fast på første forsøk:)
 
Det kan være du har nevnt det uten at jeg har fått det med meg, men hvor hører du til? I denne ventetiden kan en uke kjennes som en evighet ;-) Lykke til med oppstart!
 
Dette går nok bra :) krysser fingre og tær for dere :)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
Takk!!!! :) håper det da :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Spennende med oppstart snart:) Masse lykke til og måtte spiren klamre seg fast på første forsøk:)
Ja det er noe jeg virkelig håper, men ikke forventer :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Det kan være du har nevnt det uten at jeg har fått det med meg, men hvor hører du til? I denne ventetiden kan en uke kjennes som en evighet ;-) Lykke til med oppstart!
Tilhører Riksen :) takk takk!!! Oppstarten blir første uka i januar!!! Noe jeg tror går fort til :) hihi!!! Håper mensen er punktlg :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Ja da venter man på mensen :) som pleier å dukke delvis punktlig for tiden :) så forventet mens er mellom 6-8 desember. Hadde vært det beste om det klaffet før, men forventer absolutt ikke det :) føler det er så mange som har fått barn og skal ha barn dette året, og forsåvitt alle de tre årene vi har vært prøvere. Noen dager er det sårt å tenke på, andre ganger tenker jeg at det blir min tur også! Og tenk å lykkelig jg kommer til å bli! Jeg kommer til å sette pris på hver oppkast og kvalme dager, om jeg får vondt i bekken osv.., alt dette tar jeg gledelig imot for å få en liten spire i magen. En dag blir det vår tur også <3
 
Lykke til! Håper tanta kommer snart da! :)
 
idag fikk jeg et innfall om å ta en test :) selvfølgelig negativ, men er så klar for prøverør så ingen tårer eller skuffelser :) eneste har en brennende følelse i magen og sure oppstøt idag. men men denne mensen håper jeg dukker opp senest søndag :)
 
Hihi... spennende!! ;D
 
Back
Topp