Lenebeb dagbok!

Tanta burde være her idag eller imorgen altså :) den har ikke gitt et lite tegn til seg enda desverre... Men men
 
Drømte forresten at jeg stod med en positiv gravidtest!!! Aldri drømt før!!! Eg var så lykkelig og glad :) alt var perfekt, og nå er den skatten enda mer etterlengtet <3 ville ikke våkne fra drømmen, beste drømmen jeg har hatt på flere år.
 
Jaaa da venter man på mensen!får jeg den ikke i løpet av dagen, så blir det å ta en test imorgen, og om den er negativ så hååååper keg mensen dukker opp fort! Typisk om den skal være skikkelig forsinket nå som det er viktig at den er tidsnok!
 
Det er altså så typisk! Når man venter på den, så blir den selvsagt forsinket... Det hadde jo vært supert om den ikke kom fordi du er gravid da! Hvis ikke så håper jeg den dukker opp fort:)
 
Det er altså så typisk! Når man venter på den, så blir den selvsagt forsinket... Det hadde jo vært supert om den ikke kom fordi du er gravid da! Hvis ikke så håper jeg den dukker opp fort:)
Ja vet!!! Og egentlig litt stress at den blir så forsinket! I følge meg og sykepleier så skulle jeg ringt inn den 6 desember! Baaaah håper jeg får forsøket for det da :( ja best er om jeg er gravid! :) Men ikke noe tegn til å være gravid.
 
Merker følelsen på at jeg ønsker jeg er gravid, men virkeligheten har slått tilbake på meg og jeg et den teite bare er forsinket! Men nå kaller jobben, så får tenke på noe annet :) den kommer nok imorgen , når ordentlige jobbstress er!
 
Negativ test :( så da måååå mensen komme fort! :(
 
Hehe huff, kjenner til akk det der når jeg skulle ringe inn mensen... den ble daaaauforsinket!! :( det er nok kroppen som stresser litt ekstra, og vips så tenker tanten å vente på seg litt, typisk!! :p
 
Hehe huff, kjenner til akk det der når jeg skulle ringe inn mensen... den ble daaaauforsinket!! :( det er nok kroppen som stresser litt ekstra, og vips så tenker tanten å vente på seg litt, typisk!! :p
Jupp mensen dukker nok opp!!!
Men er så redd for at jeg ikke kommer inn til forsøk!!! Hva om??? Da kommer jeg til å gråte! :(
 
Nå gir jeg opp!!! Teite mensen vil ikke komme ! Første gangen den er hjertelig velkommen . Tenk om jg må utsette flere mnd pga at den er skikkelig forsinket :( hva gjør jeg da???
 
Syklus dag 37 :( kan det være at jeg er litt dårlig form som gjør det?
 
Er så typisk at den mensen ikke vil komme når vi vil at den skal komme!! Jeg kan normalt sett stille klokka mi etter min. Men da jeg forbredte meg til oppstart, begynte den å tulle helt, pluttselig 4 dager fortidlig, og så 5 dager forsent da jeg gikk på hormoner, og var så vidt innafor til å kunne ta uttaket. Mulig jeg hadde fått det uansett, men uansett frustrerende. Håper den kommer snart, helt dag!!
 
Er så typisk at den mensen ikke vil komme når vi vil at den skal komme!! Jeg kan normalt sett stille klokka mi etter min. Men da jeg forbredte meg til oppstart, begynte den å tulle helt, pluttselig 4 dager fortidlig, og så 5 dager forsent da jeg gikk på hormoner, og var så vidt innafor til å kunne ta uttaket. Mulig jeg hadde fått det uansett, men uansett frustrerende. Håper den kommer snart, helt dag!!
Håper jeg er innafor da!!! Sikkert ikke :( må ringe imorgen :(tar en siste gravidtest imorgen tilfelle jeg produserer hcg sent, men vêr at den er forsinket. Greit å utelukke tilfelle ! Verste av alt, jeg har ikke stressa så fælt om den mensen som jeg har gjort tidligere! Teite Tanta !!!
 
Kryssr fingren!! :)
 
Det er helt typisk at sånt skjer når man går og venter. Det samme skjedde meg... Den kroppen vår er en underlig sak;-)
Håper testen din er positiv, og hvis ikke at mensen kommer slik at du får satt i gang!
 
Det er helt typisk at sånt skjer når man går og venter. Det samme skjedde meg... Den kroppen vår er en underlig sak;-)
Håper testen din er positiv, og hvis ikke at mensen kommer slik at du får satt i gang!
veldig typisk!!!men men får håpe på postiv tlf imorgen...mer det jeg gruer meg til om jeg får forsøket når den er så forsinket.
 
Negativ test! Som forventet, men Tanta lar seg ikke vise.... Så får ringe inn å høre... Men tlf tid med sykepleier åpner ikke før om en halv time
 
Ja da har man snakket med Riksen! Hvis ikke mensen dukker opp så blir det primolut og nesespray fra mandag! Og uttak i uke 4 som er bedre for min del! MEN får jeg mensen før, så blir det et problem! :(
 
Da krysser jeg fingrene for at du ikke får mensen! Masse lykke til!!
 
Da krysser jeg fingrene for at du ikke får mensen! Masse lykke til!!
Takk!!! det håper ikke jeg heller ;) blir fort endring på hva man øsnker innenfor prøverør hehe
 
Back
Topp