Lenebeb dagbok!

Ååå hihi SÅ utrolig spennende!! Heier på deg skjønne! Når begynner du m stikkingen nå? Og godt nyttår til deg, må det bringe babylykke inn i tilværelsen! :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Takk!!! Jeg begynnere med stikking den 17 januar om alt går etter plan at jeg får mensen senest 12 januar :) men det tror jeg siden jeg tar primolut :) den bestemmer når mensen skal komme :) godt nyttår :) det skal bringe baby lykke for oss alle! :)
 
Ååå hihi SÅ utrolig spennende!! Heier på deg skjønne! Når begynner du m stikkingen nå? Og godt nyttår til deg, må det bringe babylykke inn i tilværelsen! :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Takk!!! Jeg begynnere med stikking den 17 januar om alt går etter plan at jeg får mensen senest 12 januar :) men det tror jeg siden jeg tar primolut :) den bestemmer når mensen skal komme :) godt nyttår :) det skal bringe baby lykke for oss alle! :)
 
Foreløpig bivirkninger, heldigvis ikke så ille :) oppblåst mage som en ball, ulyder fra magen hele tiden, ømme eggstokker, migrene
 
Last edited:
Litt trist å lei meg idag uten grunn.... Klarer ikke å sette ord på ting idag. Mest lyst til å sove et helt døgn, ikke tenk på jobb eller noe. Jaja håpe på en bedre dag imorgen
 
Sender deg en stoooor bamse klem!! Er bare noen uker til nå, så er det hele over med disse dumme hormonene!!
 
Sender deg en stoooor bamse klem!! Er bare noen uker til nå, så er det hele over med disse dumme hormonene!!
Ja det blir godt å nærme meg den tiden :) men syns det er så verdt det uansett :)
 
Ja nå er det bare tre dager igen med primolut! Så får man håpe mensen dukker opp ganske fort :) så den 17 januar begynner jeg med stikking :) ikke lenge til!
 
Det går fort fem til den 17. ja:) Håper mensen kommer når du ønsker den:)
 
Hvordan går det med bivirkningene?
Ikke lenge igjen til den 17 :)
 
Det går fort fem til den 17. ja:) Håper mensen kommer når du ønsker den:)
ja neste uke!!!! hihi en uke igjen til stikking! :D sykt å tenke på at man gleder seg til det. Men man blir litt rar av prøverør forsøk hehe :)
 
Hvordan går det med bivirkningene?
Ikke lenge igjen til den 17 :)
går egentlig greit, men det verste er vel at jeg er konstant trøtt...kunne sovet i flere dageri strekk! hetetokter så det holder og ja denne migreneen. men må si jeg trodde det skulle bli mye verre :) så bedre å bli positivt overrasket :) glad den kvalmen ikke tar overhånd :) jaaaa nærmer seg!!!!!
 
Godt at symptomene ikke tar overhånd! :) En uke i dag til hormoner ;)
 
Vår nye lille Cocco er i vårt hjem <3 koser oss masse! Han er en god og snill hund, som aldri bjeffer :) trasker rundt og er fornøyd med sine nye eiere ! Kunne ikke godt bedre tanke på at han er fem år og omplassert :) lykke! Og ja gode ting skjer fremover her :) første gangen på leeeenge jeg ikke går å tenker på baby! :)
 
Å så herlig! :)
Masse lykke til med cocco!!
 
Å så herlig! :)
Masse lykke til med cocco!!
Takk vi koser oss masse alle mann :)ikke bare det, men hele familien ellers elsker han også, :) siden vi var i bursdag til svigerfar, så ble han sliten etter all kos, så nå liggger han panneflat i sofaen og sover hehe
 
Å ham gjør sitt beste for å vise seg frem, og vise at han bare er snill og god.
 
For at han vil være hos dere. Bare en følelse jeg fikk ;-)
 
Back
Topp