Lenebeb dagbok!

Da har man sjekket eggene etter å få 150 ie på to dager og skal ned til 100 ie igjen fra med idag t.o.m søndag. Så tilbake å sjekke eggposene igjen på mandag :) eggene er ca 8-9 mm , så nye har skjedd på to dager:) hun var bare positiv til det og tror det blir mange egg å ta av :) merker hun jeg går til er nøye, så ikke eggene vokser for fort, pluss jeg har PCO, så hun vil nødig at jeg skal bli overstimulert. Raskt ut, men merker er ikke så mye å snakke om før eggene er stor nok. heldigvis ferie, så jeg kan dra så mye jg vil til legen den uka :) nå blir det Disney on ice med datteren :)
 
Da har man sjekket eggene etter å få 150 ie på to dager og skal ned til 100 ie igjen fra med idag t.o.m søndag. Så tilbake å sjekke eggposene igjen på mandag :) eggene er ca 8-9 mm , så nye har skjedd på to dager:) hun var bare positiv til det og tror det blir mange egg å ta av :) merker hun jeg går til er nøye, så ikke eggene vokser for fort, pluss jeg har PCO, så hun vil nødig at jeg skal bli overstimulert. Raskt ut, men merker er ikke så mye å snakke om før eggene er stor nok. heldigvis ferie, så jeg kan dra så mye jg vil til legen den uka :) nå blir det Disney on ice med datteren :)

Så bra! :)
Disse eggene vokser fort ;) Blir spennende å se hvordan det står til på mandag :)
Følger med ;)
 
Så bra! :)
Disse eggene vokser fort ;) Blir spennende å se hvordan det står til på mandag :)
Følger med ;)
Ja de gjorde visst det :) ja kjempe spent selv jeg :) koselig at du følger med ;)
 
Ja skikkelig trøtt idag!!! Kunne sovet en hel dag!!!! Gjesper i ett sett. Men er koselig og rolig dag :) tenker mer på prøverør nå, og spent på om jeg får tatt ut noen flotte og store egg neste uke :) har fått kjøpt meg en sprøyte til, så er klar for flere doser :)
 
Jeg ser at sprøytene inneholder litt mer enn 900 ie, med nesten 50 ie mer.... Men da tømmer jeg hele sprøyte... Men skal resterende kastes eller bruker dere de edle siste dråpene? Er det lurt å tømme den helt? Erfaring med gonal-f? Foresten så er jeg skikkelig kvalm. Etter siste sprøyte som jeg satt idag :( skikkelig vondt på begge sider der eggposene sitter... Kjenner det i hele nedre del av ryggen ... Redd for at jeg blir overstimulert.,Vil ikke vil ikke, tilfelle vi må avbryte hele greia! Nei nå ble jeg negativ... Sikkert ingenting :) må le av meg selv :)
 
Last edited:
Krysser fingrene mine at det går bra, og uten overstimulering! Om sprøta kan jeg ikke svare, siden jeg aldri har tatt den
 
Krysser fingrene mine at det går bra, og uten overstimulering! Om sprøta kan jeg ikke svare, siden jeg aldri har tatt den
Takk :) får se hvordan det går 13:15 idag :) får høre med legen om sprøyte :)
 
Ja nå er du vel inne hos legen ;)
Skulle til å si at hvis du kjeder deg så kunne du ta turen ned til blindern og ta en kaffe eller noe slikt der hvis du kjedet deg. Får bli hvis du skal tilbake :)
 
Hei :) Du er sånn ca like langt som meg på forsøket ditt ser jeg, jeg skal sette eggløsningssprøyte idag. Masse lykke til på forsøket, krysser for deg! :)
 
Eggposene var ca 13 mm store, så skal fortsette fram til onsdag, så skal sjekke da... Han sa jeg hadde altfor mange egg... Merket jeg mistet håp og motivasjon :( håpe jeg kommer noen vei i det hele tatt da :( disse legene får en virkelig nedfor lett med sin negativ holdning, ene sier det er positiv med mange egg, mens han her var negativ til det! Lurer fælt på hva som skjer på onsdag. Skulle gjøre det vanlige blodprøve og ul... Ikke noe beskjed om når uttak vil skje. matlyst har jeg ike, bare kvalm og uvel :(
 
Last edited:
Ja nå er du vel inne hos legen ;)
Skulle til å si at hvis du kjeder deg så kunne du ta turen ned til blindern og ta en kaffe eller noe slikt der hvis du kjedet deg. Får bli hvis du skal tilbake :)
Så ikke meldingen før nå siden jg ikke har hatt batteri på tlf :) men tar gjerne kaffe med deg en dag :)
 
Hei :) Du er sånn ca like langt som meg på forsøket ditt ser jeg, jeg skal sette eggløsningssprøyte idag. Masse lykke til på forsøket, krysser for deg! :)
Takk :) hvor store var dine egg siden du tar eggløsningssprøyte idag? Heldige deg!!! Gleder meg til mine er store nok og jeg kan ta eggløsningssprøyte :) lykke til :) spennende å se hvordan det går med deg også da :)
 
Takk :) hvor store var dine egg siden du tar eggløsningssprøyte idag? Heldige deg!!! Gleder meg til mine er store nok og jeg kan ta eggløsningssprøyte :) lykke til :) spennende å se hvordan det går med deg også da :)

Jeg aner ikke hvor store de var, det var det ingen som nevnte med et ord når jeg var inne på fredag. Fikk bare beskjed om å ta sprøyten idag, og uttak på onsdag. Du må ikke miste håp og motivasjon kjære deg, de overvåker hele tiden og om de avbryter så er det for ditt eget beste! Krysser fingrene for at det går bra, og at det snart er spørytetid for deg også :)
 
Eggposene var ca 13 mm store, så skal fortsette fram til onsdag, så skal sjekke da... Han sa jeg hadde altfor mange egg... Merket jeg mistet håp og motivasjon :( håpe jeg kommer noen vei i det hele tatt da :( disse legene får en virkelig nedfor lett med sin negativ holdning, ene sier det er positiv med mange egg, mens han her var negativ til det! Lurer fælt på hva som skjer på onsdag. Skulle gjøre det vanlige blodprøve og ul... Ikke noe beskjed om når uttak vil skje. matlyst har jeg ike, bare kvalm og uvel :(

Det var ikke noe hyggelig beskjed å få!
Tror ikke helt de forstår hvor sårbare vi er i den prossesen. Men håpet er ikke over enda! :)
Mener å huske at mine var fra 14-22 mm, må ærlig innrømme at jeg ikke husker helt.
 
Eggposene var ca 13 mm store, så skal fortsette fram til onsdag, så skal sjekke da... Han sa jeg hadde altfor mange egg... Merket jeg mistet håp og motivasjon :( håpe jeg kommer noen vei i det hele tatt da :( disse legene får en virkelig nedfor lett med sin negativ holdning, ene sier det er positiv med mange egg, mens han her var negativ til det! Lurer fælt på hva som skjer på onsdag. Skulle gjøre det vanlige blodprøve og ul... Ikke noe beskjed om når uttak vil skje. matlyst har jeg ike, bare kvalm og uvel :(
Nei, det var kjedelig:-( Forstår godt at du ble skuffet da. Jeg tror eggene helst skal være 17 mm ved uttak. Krysser fingrene for at de vokser godt frem til neste undersøkelse og at det blir uttak på deg!
 
Kjedelig at de fortsatt var for små... :( Man blir utålomodig av å vente og vente og ikke vite sikkert...

Hvilken dag begynte du med sprøyter?

Jeg begynte fredag 17. januar. Da jeg var på kontroll nå på fredag før helgen var mine 9 - 13 mm. Satte 125 ie puregon fredag og lørdag og 100 ie på søndag.

I dag var mine 19 - 23 mm, så jeg skal sette el-sprøyte i kveld.

Hold ut :) Det blir din tur :) Hva var blodprøveverdien din på i dag? Så lenge den ikke er for høy, går det nok bra :)
 
Det var ikke noe hyggelig beskjed å få!
Tror ikke helt de forstår hvor sårbare vi er i den prossesen. Men håpet er ikke over enda! :)
Mener å huske at mine var fra 14-22 mm, må ærlig innrømme at jeg ikke husker helt.
Nei skikkelig lei meg idag :( alt går utover de jeg er glad i dag :( jaja er vel disser hormonene som tar overhånd idag :( oki fortsatt håp da... Bare han var så ekstremt negativ til at jeg hadde så mange store egg... Trodde det var positivt jeg... :(
 
Nei, det var kjedelig:-( Forstår godt at du ble skuffet da. Jeg tror eggene helst skal være 17 mm ved uttak. Krysser fingrene for at de vokser godt frem til neste undersøkelse og at det blir uttak på deg!
Ja håpe det altså... Blir jo bare en undersøkelse, så må jo inn igjen eventuelt om det blir uttak denne eller neste uka ... Ja håper jeg også.. Store blir de nok , men redd for at de sier stopp pga overstimluering... Han virka så negativ og sa det var altfor mange egg som var store..
 
Kjedelig at de fortsatt var for små... :( Man blir utålomodig av å vente og vente og ikke vite sikkert...

Hvilken dag begynte du med sprøyter?

Jeg begynte fredag 17. januar. Da jeg var på kontroll nå på fredag før helgen var mine 9 - 13 mm. Satte 125 ie puregon fredag og lørdag og 100 ie på søndag.

I dag var mine 19 - 23 mm, så jeg skal sette el-sprøyte i kveld.

Hold ut :) Det blir din tur :) Hva var blodprøveverdien din på i dag? Så lenge den ikke er for høy, går det nok bra :)
Jeg begynte å sette sprøyte 18 januar :) men bare 100 ie nesten hele veien med gonal-f. Siden de er veldig redd for overstimluering og har fulgt veldig nøye med. Jeg har pco, så de er ekstra redd for det, siden jeg har så mange egposene på hver side . Bra jeg går ferieuke ! Aner ikke hva verdiene er... De sier aldri noe om den... Så spennende da:) når skal du ha uttak? :)
 
Back
Topp