Lenebeb dagbok!

Så braaaaa :) Hipp hurra for egguttak!!!
 
Hurra!!! Så bra at det blir uttak på fredag:-) Masse lykke til, det kommer til å gå fint!
 
Hurraaa! ! Hihi, dette var herlig nyhet Lene :D gleder deg til å være ruger ; D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Ja jeg er glad som bare det nå jenter :) for en opptur og ja det ble en bra dag :) imorgen ringe sjefen og forklare at muligens borte noen dager til fra jobb, se Ann formen pga jobben. Er aldri borte, så har en god sjef som forstår meg :)
 
Jaaaaaaa!!! Da skal jeg ta el- sprøyte 23:00 i kveld !!! Jeg skal ha uttak på fredag og innsett på søndag om alt går bra :) johooooo!!! Eg er glad!!! Skjelver av glede :) nå får man bare håpe eggene kan dyrke seg gode når til søndag ;) neste skremmende steg!!! Eller neste detg er jo uttak og håp om at det får dine egg. Verdiene hadde blitt på litt over 6, på to dager fra 3 til 6 så stor sjans for overstimulering. Men hun var positiv til at jeg fikk mange flotte egg :)
HURRAAAA!!! Så gøy å lese! Åh, jeg er så spent EGG EGG EGG EGG EGG EGG EGG EGG EGG EGG EGG EGG !!!
 
Ja det håper jeg også!!! :) takk takk!!! Jeg er i ekstase, endelig en skikkelig opptur :) oki det er godt å vite, fikk en haug med tabletter :) så får vi se om det slår inn hehe innrømmer at jeg ikke er så tøffing med sånt, men gjennomfører alltid uten å klage uansett hva det er :) ja blir en nervepirrende fredag, fram til lørdag hvor jeg får svar hvordan eggene er :)

hehehe,,,, ja de tablettene virker voldsome! Men de gjør jobben ;) Man blir litt tøffere etter å ha hatt noen runder med de tror jeg ;)

Ta de på klokkeslettet du har fått, for de tar deg inn når de skal ha begynt å virke. Husker jeg ble usikker, og de bak skranken viste ikke, eller nei, det var ingen i skranken for hadde uttak på en søndag stemmer det. :)
 
Hvordan har det gått med deg i dag? Klem <3
 
hehehe,,,, ja de tablettene virker voldsome! Men de gjør jobben ;) Man blir litt tøffere etter å ha hatt noen runder med de tror jeg ;)

Ta de på klokkeslettet du har fått, for de tar deg inn når de skal ha begynt å virke. Husker jeg ble usikker, og de bak skranken viste ikke, eller nei, det var ingen i skranken for hadde uttak på en søndag stemmer det. :)
Hehe så bra de gjør jobben sin disse tablettene :) hørte sykepleier sa at noen sovner t.o.m... Men vet at jeg ikke gjør det hvertfall :) jupp 10:10 imorgen skal de tas!!! Så det husker jeg!!! Og sædprøvern leveres 9:45 :) johoooo imorgen skjer det!!! Rart , men godt å vite at det er bare imorgen.
 
Hvordan har det gått med deg i dag? Klem <3
Her går alt bra vettu :) bare gleder gruer meg til imorgen :) klar for uttak :) så at du fikk masse fine egg :) hurra!!! Imorgen skal du sette inn :) johooo :)
 
Da håper jeg på at jeg klarer å få med meg oppdattering fra deg før jeg går av skift og hopper på helikopter og fly!
Masse lykke til i morgen i hvert fall!! :D
 
Masse lykke til i morgen:-) Jeg ble likegyldig og litt susete av tablettene. Skrøyt uhemmet av sykepleieren og følte meg litt brisen:p Var så letta over at det ikke var mer vondt og følte jeg svevde ut av rommet!! xsmile9
 
Masse lykke til med uttak imorgen :)
 
Takk jenter!!! Håper jeg blir like beruset av pilla hehe :)
 
Masse lykke til i morgen:) Jeg ble likegyldig og litt susete av tablettene. Skrøyt uhemmet av sykepleieren og følte meg litt brisen:p Var så letta over at det ikke var mer vondt og følte jeg svevde ut av rommet!! xsmile9

Heheh... var vel ikke så langt unna jeg heller ;)
Følte meg susete og litt brisen jeg også ;) Måtte ha hjelpt til å få pleddet riktig på plass, for så treg I oppfadelsen hehehe :D
 
Da har eggene blirt tatt ut :) av alle posene fikk de ut 14 egg :) joho!!! Lykke!!! Så spent imorgen !!! Hun var veldig positiv hvertfall :) men må innrømme at det gjorde vondt de siste eggene:) men såååå verdt :) sambo var i ekstase :)
 
Gratulerer med hele 14 egg ut:-) Gullegget må jo være blant de! Gleder meg til å lese i morgen hvordan det har gått med eggene dine i natt:-) Tvi tvi videre!
 
Det er jo kjempebra resultater :) Nå er det værste over. Egguttak er ikke godt når man har mange egg... Stell pent med deg selv i kveld og ta det rolig <3 Drikk masse vann, siden du er i risikogruppen for overstimluering - det kan forebygge!
 
Gratulerer med hele 14 egg ut:-) Gullegget må jo være blant de! Gleder meg til å lese i morgen hvordan det har gått med eggene dine i natt:-) Tvi tvi videre!
Takk!!! Ja er så spent på om det er et gullegg blant der :) herremin snart skjer det :) ja håper det er hvertfall to som har overlevd :)
 
Back
Topp