Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki så godt å høre aldri hørt om at de har gjort det serru takkGratulerer kjempe masse med flott resultat!!
Ekstra ruge dag gjør det bare enda mer klart hvilket som er gullegget.
Håper du blir fort frisk!!
Oki så godt å høre aldri hørt om at de har gjort det serru takk
Enda mer nervepirrende ... Kanskje ingen på frys da, men hvertfall gode egg daTror Atu var med på det på hausen. Da vil de kunne plukke ut de som oppfører seg normalt, at egget deler seg i 8
Jeg tenker og tenker og tenker... Plagsom er jeg , men ikke rart når jeg må ha en dag til å tenke på.. Trur jeg ringer imorgen uansett for å høre om deling av eggene , for det er optimalt at på dag 2 skal ha delt seg til fire...
Godt å høre at det ikke bare var meg ja håpe på du får mer neste gang, om så bare et til, og at de finner en god løsning for deg og din mann. Slik at spiren sitter fast frem til 9 mnd Det fortjener du!!! Virkelig!!!Var super nærvøs selv på vente dagen, i tillegg hadde jeg bare et befruktet egg. Nærvepinene er det uansett! !
Godt å høre at det ikke bare var meg ja håpe på du får mer neste gang, om så bare et til, og at de finner en god løsning for deg og din mann. Slik at spiren sitter fast frem til 9 mnd Det fortjener du!!! Virkelig!!!
Det hadde vært det beste!!! Hadde vært koselig å gå gravid med noen her inne som bor i samme by hint hint som degTakk!! Sattser på suksess på oss begge ;-)
Det hadde vært det beste!!! Hadde vært koselig å gå gravid med noen her inne som bor i samme by hint hint som deg
Hehe da satser vi på det må ha positiv innstillingDet hadde vært super hyggelig!!
Hehe da satser vi på det må ha positiv innstilling
Mandag, altså imorgen 13:15 skjer detKjempeflott resultat da Lene ikke mange timer igjen til ruging
Sent from my SM-P600 using Tapatalk
det var noen ansatte som var syke...så underbemannet idag....så derfor innsett mandagEller er det kanskje på sykehuset, sykdomen var?
Hihi jeg vet, men det er alltid bedre å nevne timer enn dager hehehheMandag, altså imorgen 13:15 skjer det
Åååå herlig herlig lesning!! Nå må du ruge vel!! og helst de neste 9 mnd!!Da er jeg rugekasse på et åttedelt egg og fire flotte egg på frys!!! Legen Var superfornøyd med egga mine