Takk!!! Lov å håper hvertfall uansett en fantastisk opplevelse selvom det går galt!! Ble nesten litt rørt når de tok inn egget hehe rare følelser msn fårÅååå herlig herlig lesning!! Nå må du ruge vel!! og helst de neste 9 mnd!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!!! Lov å håper hvertfall uansett en fantastisk opplevelse selvom det går galt!! Ble nesten litt rørt når de tok inn egget hehe rare følelser msn fårÅååå herlig herlig lesning!! Nå må du ruge vel!! og helst de neste 9 mnd!!
Vi håper virkelig det!!!!Så kjempe bra!!
Dette blir det baby av
Jaaaa vet!!! Er så utrolig lykkelig og glad stor glede!!! Over stor forventing! Fire egg på frys var noe jeg ikke forventet i det hele tatt!!! De sa at de kom til å sette inn to og to egg om begge overlever på opptining når det skjer nå skal jeg bare ruge og slappe av i en uke sykemeldt fra jobb... Og det trur jeg trenger meg-tid!!! Ååååh det verste er over alt hittils har vært mye bedre enn jeg troddeOgså du som var så bekymret - dette gikk jo supert!!! Knallbra resultat Lykke til med rugingen
Så fantastisk!! Rug pent, og ta bare på deg selv!Da er jeg rugekasse på et åttedelt egg og fire flotte egg på frys!!! Legen Var superfornøyd med egga mine
Gratulerer som ruger
Vedr kvitteringer til helfo så må man sende inn kvitteringer innen 6 mnd etter at man har oppnådd egenandelssummen på 15.000. Vi har derfor ventet til vi kommer over den summen på dette forsøket.
takk da venter jegGratulerer som ruger
Vedr kvitteringer til helfo så må man sende inn kvitteringer innen 6 mnd etter at man har oppnådd egenandelssummen på 15.000. Vi har derfor ventet til vi kommer over den summen på dette forsøket.
TakkSå fantastisk!! Rug pent, og ta bare på deg selv!
takk!!!! håper virkelig jeg ogsåGratulerer med flott resultat håper du blir Ruger i mange mnd nå
takk jeg skal ikke teste før den 14 februar , da jeg skal teste tørr ikke å bli skuffet før jeg burde bli skuffetKos deg med ruginga! Ikke bli testegal nå da, hihi
Jaaaa vet!!! Er så utrolig lykkelig og glad stor glede!!! Over stor forventing! Fire egg på frys var noe jeg ikke forventet i det hele tatt!!! De sa at de kom til å sette inn to og to egg om begge overlever på opptining når det skjer nå skal jeg bare ruge og slappe av i en uke sykemeldt fra jobb... Og det trur jeg trenger meg-tid!!! Ååååh det verste er over alt hittils har vært mye bedre enn jeg trodde
tilhører riksen...nei hun legen sa at de setter inn to og to egg...faktisk, så lenge begge overlever!!! disse var fryst hun som sa det og jeg spurte ikke en gangHvor hører du til? Riksen? Jeg vil også ha inn to og to, men det er ikke vits å spørre de engang. Bare avslår det blankt.
tilhører riksen...nei hun legen sa at de setter inn to og to egg...faktisk, så lenge begge overlever!!! disse var fryst hun som sa det og jeg spurte ikke en gang