Takk!!! Lov å håper hvertfallÅååå herlig herlig lesning!! Nå må du ruge vel!! og helst de neste 9 mnd!!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!!! Lov å håper hvertfallÅååå herlig herlig lesning!! Nå må du ruge vel!! og helst de neste 9 mnd!!![]()
![]()
Vi håper virkelig det!!!!Så kjempe bra!!
Dette blir det baby av![]()
Jaaaa vet!!! Er så utrolig lykkelig og gladOgså du som var så bekymret - dette gikk jo supert!!! Knallbra resultatLykke til med rugingen
![]()
Så fantastisk!!Da er jeg rugekasse på et åttedelt eggog fire flotte egg på frys!!! Legen Var superfornøyd med egga mine
![]()
Gratulerer som ruger
Vedr kvitteringer til helfo så må man sende inn kvitteringer innen 6 mnd etter at man har oppnådd egenandelssummen på 15.000. Vi har derfor ventet til vi kommer over den summen på dette forsøket.
takkGratulerer som ruger
Vedr kvitteringer til helfo så må man sende inn kvitteringer innen 6 mnd etter at man har oppnådd egenandelssummen på 15.000. Vi har derfor ventet til vi kommer over den summen på dette forsøket.
TakkSå fantastisk!!Rug pent, og ta bare på deg selv!
takk!!!!Gratulerer med flott resultathåper du blir Ruger i mange mnd nå
![]()
takkKos deg med ruginga!Ikke bli testegal nå da, hihi
![]()
Jaaaa vet!!! Er så utrolig lykkelig og gladstor glede!!! Over stor forventing! Fire egg på frys var noe jeg ikke forventet i det hele tatt!!! De sa at de kom til å sette inn to og to egg om begge overlever på opptining når det skjer
nå skal jeg bare ruge og slappe av i en uke sykemeldt fra jobb... Og det trur jeg trenger
meg-tid!!! Ååååh det verste er over
alt hittils har vært mye bedre enn jeg trodde
![]()
tilhører riksen...nei hun legen sa at de setter inn to og to egg...faktisk, så lenge begge overlever!!! disse var frystHvor hører du til? Riksen? Jeg vil også ha inn to og to, men det er ikke vits å spørre de engang. Bare avslår det blankt.
tilhører riksen...nei hun legen sa at de setter inn to og to egg...faktisk, så lenge begge overlever!!! disse var frysthun som sa det og jeg spurte ikke en gang
![]()