Lenebeb dagbok!

Åååå herlig herlig lesning!! Nå må du ruge vel!! og helst de neste 9 mnd!! :D :D
Takk!!! Lov å håper hvertfall ;) uansett en fantastisk opplevelse selvom det går galt!! Ble nesten litt rørt når de tok inn egget :) hehe rare følelser msn får :)

Så kjempe bra!!
Dette blir det baby av ;)

Også du som var så bekymret - dette gikk jo supert!!! Knallbra resultat :) Lykke til med rugingen :)

Også du som var så bekymret - dette gikk jo supert!!! Knallbra resultat :) Lykke til med rugingen :)
Jaaaa vet!!! Er så utrolig lykkelig og glad :) stor glede!!! Over stor forventing! Fire egg på frys var noe jeg ikke forventet i det hele tatt!!! De sa at de kom til å sette inn to og to egg om begge overlever på opptining når det skjer :) nå skal jeg bare ruge og slappe av i en uke sykemeldt fra jobb... Og det trur jeg trenger :) meg-tid!!! Ååååh det verste er over :) alt hittils har vært mye bedre enn jeg trodde :)

Last edited:
Hmm lurte på angående sende kvitteringer til Helfo... Vi er oppi 9000kr på medisiner, men ikke oppi mer på denne runden. Men ser på papiret at kvitteringer må sendes før det har gått 6 mnd. 6 mnd siden kjøpet av medisinene.. Men går det Ann å sende inn dem uten at vi har oppnådd 15 000? Slikt at de får det registrert , til neste forsøk? Skjønner ikke helt dette

Gratulerer som ruger:-)

Vedr kvitteringer til helfo så må man sende inn kvitteringer innen 6 mnd etter at man har oppnådd egenandelssummen på 15.000. Vi har derfor ventet til vi kommer over den summen på dette forsøket.

Da er jeg rugekasse på et åttedelt egg :) og fire flotte egg på frys!!! Legen Var superfornøyd med egga mine :)
Så fantastisk!! ❤️ Rug pent, og ta bare på deg selv!

Gratulerer som ruger:)

Vedr kvitteringer til helfo så må man sende inn kvitteringer innen 6 mnd etter at man har oppnådd egenandelssummen på 15.000. Vi har derfor ventet til vi kommer over den summen på dette forsøket.
:)

Gratulerer som ruger:)

takk :) da venter jeg :)

Gratulerer med flott resultat :) håper du blir Ruger i mange mnd nå :)

Kos deg med ruginga! :D Ikke bli testegal nå da, hihi ;)

Kos deg med ruginga! :D Ikke bli testegal nå da, hihi ;)
takk :) jeg skal ikke teste før den 14 februar , da jeg skal teste :) tørr ikke å bli skuffet før jeg burde bli skuffet :)

:)

Last edited:
Jaaaa vet!!! Er så utrolig lykkelig og glad :) stor glede!!! Over stor forventing! Fire egg på frys var noe jeg ikke forventet i det hele tatt!!! De sa at de kom til å sette inn to og to egg om begge overlever på opptining når det skjer :) nå skal jeg bare ruge og slappe av i en uke sykemeldt fra jobb... Og det trur jeg trenger :) meg-tid!!! Ååååh det verste er over :) alt hittils har vært mye bedre enn jeg trodde :)

Hvor hører du til? Riksen? Jeg vil også ha inn to og to, men det er ikke vits å spørre de engang. Bare avslår det blankt.

Hvor hører du til? Riksen? Jeg vil også ha inn to og to, men det er ikke vits å spørre de engang. Bare avslår det blankt.
tilhører riksen...nei hun legen sa at de setter inn to og to egg...faktisk, så lenge begge overlever!!! disse var fryst :) hun som sa det og jeg spurte ikke en gang :)

tilhører riksen...nei hun legen sa at de setter inn to og to egg...faktisk, så lenge begge overlever!!! disse var fryst :) hun som sa det og jeg spurte ikke en gang :)

Jeg hører til i Porsgrunn. Jeg får spørre de igjen:)

Jeg tilhører riksen og vi har spurt om å få sette inn to egg. Vi fikk tilbud om det på fryseforsøket, men da overlevde bare det ene egget. Ved ferskforsøket fikk vi ikke da jeg hadde egg av topp kvalitet. Hadde jeg hatt middels gode egg hadde vi fått lov til å sette inn to.

Back
Topp