Lenebeb dagbok!

Det er jo kjempebra resultater :) Nå er det værste over. Egguttak er ikke godt når man har mange egg... Stell pent med deg selv i kveld og ta det rolig <3 Drikk masse vann, siden du er i risikogruppen for overstimluering - det kan forebygge!
Takk! Det skal jeg gjøre :) skal ta det rolig en uke frem i tid hvertfall, siden jeg har en stress jobb med løft ... :)
 
Woooow, åå gratulerer med et suuupert uttak!! :D :D Ja, slappe av og ro og fred og gjør det du har lyst til, og gled deg til rugingen ;) :D :D
 
Woooow, åå gratulerer med et suuupert uttak!! :D :D Ja, slappe av og ro og fred og gjør det du har lyst til, og gled deg til rugingen ;) :D :D
Takk :) det skal jeg gjøre :) skal bli en god ruger hehe :) spise sunt og varmeflaske om kvelden tenkte jeg :)
 
Jeg er såååå innmari kvalm etter uttaket... Er det normalt? Ligget rett ut på sofaen i hele dag og har hatt verdens beste sambo som har styra og ordne her hjemme:) heldige meg!!!! :)
 
Så fantastisk med så mange egg! Gullegget må jo være blandt disse <3 Ta vare på deg selv, spent på veien din videre :)
 
Så fantastisk med så mange egg! Gullegget må jo være blandt disse <3 Ta vare på deg selv, spent på veien din videre :)
Takk :) var veldig fornøyd med resultatet :) forventet ikke det :) lykke til imorgen:) spent på hvordan det går med deg :)
 
Takk :) var veldig fornøyd med resultatet :) forventet ikke det :) lykke til imorgen:) spent på hvordan det går med deg :)
Jeg var inne idag, satt inn gullegget (satser jeg på) og ruger på sofaen nå med varmepute på magen! :D
 
Gratulerer kjempe masse igjen! :-) dette blir bra
 
Gratulerer kjempe masse igjen! :) dette blir bra
takk!!!! lykkerus! nå gleder jeg meg bare til samtalen imorgen :) men har en god følelse at det går bra :)
 
Litt over to timer før jeg får dommen om det blir innsett imorgen :) spennende timer :)
 
Lykke til
 
*krysser alt av fingre for deg nå*!!! :D :D :D
 
Åh, den ventetiden er så nervepirrende! Masse lykke til! :) Her krysses det som krysses kan!
 
7 befruktede egg!!! Jeg er er i ekstase !!!! Hun sa de alle var kjempe fine :)
 
Hurra!! Nå blir det ruging på høyt nivå i morgen
 
Ble ikke insett før mandag pga sykdom ... Håper ikke det har noe å si med egga
 
Ble ikke insett før mandag pga sykdom ... Håper ikke det har noe å si med egga
 
Gratulerer kjempe masse med flott resultat!!
Ekstra ruge dag gjør det bare enda mer klart hvilket som er gullegget.

Håper du blir fort frisk!!
 
Back
Topp