Lenebeb dagbok!

Gratulerer med 30 uker ❤️ Nydelig mage :D
 
Så fin du er og for en fin mage:) Gravide damer er såå fint!
 
Så fin mage <3 ❤️ :) Ikke lenge igjen nå!
 
Uke 31+2
Termin: 14. Juni 2016
Kjønn: Gutt
Trimester: 3.!!! ;)
Neste jordmorkontroll: 2 mai
Bevegelser: En liten og rolig kar som gir spark fra seg daglig. Men han er ingen fotball spiller ;)
Babyens størrelse: ligger på ca 1850 gram og 39 cm lang ifølge app
Navn: Melvin ❤️
Vann i kroppen: Ja. Mest i legger og føtter når jeg er veldig aktiv.
Vektøkning: nærmer meg 9,5 kg snart
Utålmodig: litt kanskje, for gleder meg så masse til prinsen kommer og all kos fremover med han ❤️
Strekkmerker: Ingen foreløpig, men tror to av de jeg fikk sist kommer frem mot slutten. Er vel kanskje på vei straks siden magen er større enn sist
Kynnere: Ja!
Melk i brystene: Begynt å få litt råmelk
Plager: Bekkenet er så som så. En haug med kynnere hver eneste dag når jeg er aktiv eller gjør mye på en dag. Urolige bein og lite søvn per natt, ca 2-3 timer søvn bare :( Nå er jeg 100 prosent sykemeldt og godt er det.
Humør: Veldig opp og ned, uvant for i de andre svangerskapene har jeg vært ei solstråle! Prinsen tuller med hormonene mine ;)
Cravings: Nå går det ikke i noe spesielt jeg må ha, men er jeg kvalm drikker jeg sjokomelk
Tanker om fødsel: Håper det går fort som sist :) ønsketenkning. ;) plutselig fått fødselsangst og syns det er greit han lille avventer en stund til jeg blir skikkelig lei.
 
Jammen går det unna for oss nå :) Går det bedre med deg etter at du ble sykemeldt 100%?
 
Jammen går det unna for oss nå :) Går det bedre med deg etter at du ble sykemeldt 100%?
Ja virkelig!!! ;)

Ja det er så deilig! Endelig slappe av og jeg har fått mye mer energi :) nå har jeg også ork til å gjøre siste forberedelser til prinsen i magen ❤️

Der da? Alt går bra? :)
 
Så bra :) Regner med at du koser deg med litt blått, du som har to jenter fra før :)

Går bra her. Kvalmen er tilstede, men ellers er formen veldig bra. Hadde trodd det skulle være tyngre nå (32+0). Vasket litt babyklær i går, var ikke planen å gjøre det så tidlig, men siden vi pusser opp så måtte det bli sånn. Var mye blått på stativet i dag tidlig ;)
 
Så bra :) Regner med at du koser deg med litt blått, du som har to jenter fra før :)

Går bra her. Kvalmen er tilstede, men ellers er formen veldig bra. Hadde trodd det skulle være tyngre nå (32+0). Vasket litt babyklær i går, var ikke planen å gjøre det så tidlig, men siden vi pusser opp så måtte det bli sånn. Var mye blått på stativet i dag tidlig ;)
Ja veldig rart å få kjøpt gutteklær, men veldig koslig også ❤️

Deilig å få ting unna ;) Hehe artig når man ser alt det nye tøyet ❤️ ja her har jeg vasket og brettet klærne, pluss lagt det på str i skuffer for en stund tilbake :) mangler å få vasket str 68 og det lille jeg har jeg i str 74, men det tar jeg når han kommer :)

Mangler egentlig bare noe småtterier å kjøpe inn, babycall og få satt opp vugga :) pluss fødebagen ;) mye du mangler enda? :)
 
Uke 31+4: ønsker å oppdatere litt med å skrive her :)

Nå som jeg er sykemeldt er ting aå mye bedre og har mye mer energi enn tidligere. Jeg kan sove litt på dagen om natta har vært forferdelig, energi til aktive barn og huset er ryddet og klesvaska blir tatt :) før så det ikke ut hjemme, og ork til noe var det fint lite av!

Lille Melvin i magen vokser og vokser, for magen er stor nå syns jeg :) han er jo litt større også, så er spent på hva de sier på 3D ul vi skal på fredag!

Vekta går ikke like mye opp, men egentlig bare godt! Jeg er jo ikke en person som har lagt på meg så mye i mine svangerskap, men denne gangen er jeg snart samme vekt som jeg var siste uka før fødsel ;)

Ellers så går det veldig bra! Kjenner masse deilige spark og at han hikker til stadig :) sparkene er fortsatt ikke like intense som med de to andre mine, men føler det bare er et kjekt tegn! Håper den lille fyren kan være en litt roligere baby :)

Er også veldig spent på om han har snudd seg rundt... For med de to andre hadde de snudd av før uke 29... Og han lå med stumpen ned når vi var på vekstkontroll i uke 29+5! :) tror det kan være litt derfor magen har en veldig annerledes form også.


Føler mye er så annerledes i dette svangerskapet enn med de andre. Cravings, mageform, sparkene, vekta mi, humøret mitt, sexlysten osv. Så ja merker jeg har en gutt i magen for å si det slik :)

Nå gleder jeg meg ekstremt masse til fredag!!!! Klokken 12:00 har vi time til 3D ultralyd :) joho! Blir spennende å se han på litt ordentlige bilder ❤️
 
ImageUploadedByBV Forum1460547117.634812.jpg
her er jeg i uke 30+6 :)
 
Uke 31+6: Ja da har jeg vært på 3D ultralyd og alt så super ut!!! Han er frisk, rask og garantert en kar hvertfall. ;) Det som var synd er at siden han fortsatt ligger i seteleie så fikk vi ikke noen særlige bilder pga måten han ligger i.

Jeg har aldri opplevd at babyen ikke snur seg før uke 30. Alltid før uke 28 faktisk ;) så to barn i riktig leie og nå han her nei da! ;) Skal tilbake 28 april for å få tatt nye 3D bilder i håp om han snur seg og vi får bedre bilder. Betaler da ingenting heldigvis ;)

Det positive i det hele er at han ikke er en stor baby, og veier nå 1852gram. Jeg fikk en følelse at hun på sykehuset hadde litt feil mål siden hun var litt stresset. Så han er helt gjennomsnittelig. Fikk beskjed om at om han fortsetter å ligge i seteleie så blir de gjerne litt mindre i vekst enn andre babyer.

Så ja spennende fremover. ❤️
 
Godt å høre at alt er bra i magen :) Håper dere får bedre bilder på forsøk nr 2! Ikke dårlig at de tilbyr det :)
 
Så bra :) Godt at alt er bra med lille Melvin.
Godt å høre at alt er bra i magen :) Håper dere får bedre bilder på forsøk nr 2! Ikke dårlig at de tilbyr det :)
Veldig godt å se alt er super med lillemann ❤️ ingenting bedre enn det :)

Ja han er veldig ålreit på slikt :) for bildene ble ikke mye å skryte av! Så godt å få en liten sjans til :)
 
Back
Topp