Lenebeb dagbok!

Det var fint! ❤️

Tror vi må ha det denne gangen altså, sist visste jeg ikke at det fantes en gang. Men sikkert greit å kunne "gå fra" litt når man har to eller flere barn :)
Det var veldig fint❤️ Brukte det såå masse sist. Vil ha det igjen :D
Aldri brukt sånt til mine to andre, men vet det blir godt brukt denne gangen ;) ja det er lettere å legge han over i vugga si også om det skulle være nødvendig ;) ikke minst på dagen når to andre herjer fælt, så kan jeg flytte han uten å måtte ta fra han en god og varm plass ❤️

Ja det skjønner jeg WCE ;) blir nok flittig brukt her også :)

ja kjempe fornøyd!
 
Så fint babynest :) <3
 
Så flott en mage og et nydelig nest :)
 
Fin mage:)
 
Uke 28+3
Termin: 14. Juni 2016
Kjønn: Gutt
Trimester: 3.!!! ;)
Neste jordmorkontroll: 4 april
Bevegelser: En liten og rolig kar som gir spark fra seg daglig. Men han er ingen fotball spiller ;)
Babyens størrelse: 35 cm og ca 1300 gr (ifølge app)
Navn: Melvin ❤️
Vann i kroppen: Ja. Mest i legger og føtter når jeg er veldig aktiv.
Vektøkning: 9 kg!!!
Utålmodig: litt kanskje, for gleder meg så masse til prinsen kommer og all kos fremover med han ❤️
Strekkmerker: Ingen foreløpig, men tror to av de jeg fikk sist kommer frem mot slutten. Er vel kanskje på vei straks siden magen er større enn sist
Kynnere: Ja!
Melk i brystene: Begynt å få litt råmelk
Plager: Bekkenet er så som så. En haug med kynnere hver eneste dag når jeg er aktiv eller gjør mye på en dag. Urolige bein og lite søvn per natt, ca 2-3 timer søvn bare :( Nå er jeg 100 prosent sykemeldt og godt er det.
Humør: Veldig opp og ned, uvant for i de andre svangerskapene har jeg vært ei solstråle! Prinsen tuller med hormonene mine ;)
Cravings: Appelsin
Tanker om fødsel: Håper det går fort som sist :) ønsketenkning. ;)
 
Uke 29+0: idag har jeg bare 80 dager igjen til termin og det vil si 11 uker og 3 dager! Er så godt å vite at vi nærmer oss, for gleder meg så innmari mye å se han. ❤️

Alt går litt bedre nå som jeg er 100 prosent sykemeldt og føler jeg duger bittelitt mer i hjemmet for mine barn.

Men nå i påsken er det ingen ferie for oss, for vi må pusse opp soverommet vårt. Heldigvis halvveis i prosessen, men merker på kroppen at jeg har to barn alene alle dagene, hele døgnet. Lite søvn, sliten gravid kropp og skal klare å delvis underholde to barn. Men uansett mannen er flink og har fått tatt ut innebygget garderobeskap, malt alle vegger og tak, lagt gulv og montert tilbake skyvedørsgarderoben. Idag skal det bli innkjøp av lister og liste hele rommet (forhåpentligvis ferdig).

Igår trådde jeg til å dra på teknisk museum med begge jentene. To timer for å komme oss dit med tog og buss. Fullt kaos der borte og gikk i hundre med jentene. Denne sporten her tar jeg ikke igjen alene ;) møtte ei venninne der, men jeg som tar ansvaret uansett. Koselig for jentene hvertfall.

Hittils lagt på meg 9 kg og en del uker igjen. Så spent på hva vekten vil vise til slutt. Regner med en del kg med vann mot slutten også.

Gutten vår sparker mye høyere i magen og jeg merker han har trangere plass :) men fortsatt en rolig baby vil jeg påstå. Deilig å kjenne daglig!

Når ferien er over, så skal ta meg tid til å fortsette på albumet til minstemor. Måler er å blir ferdig med det før Melvin kommer til. Tar sin tid, siden det er tusenvis av bilder å komme gjennom. For da blir det å begynne med han sitt album :)
 
Last edited:
Nå går tiden fort! Godt å høre at du føler det hjelper å være hjemme 100%. Skjønner godt at det er krevende å underholde to! Jeg merker det bare med en! Man vil jo så gjerne være en oppegående og god mamma til en hver tid ❤️
 
Nå går tiden fort! Godt å høre at du føler det hjelper å være hjemme 100%. Skjønner godt at det er krevende å underholde to! Jeg merker det bare med en! Man vil jo så gjerne være en oppegående og god mamma til en hver tid ❤️
Ja veldig fort! Idag er jeg i uke 30+0!!! Litt over ti uker til terminen bare.

Ja er ekstra sliten fortiden og godt å kunne fokusere på de som er viktigst for meg, barna mine ❤️ absolutt man ønsker jo det ❤️❤️❤️
 
Uke 30+0
Termin: 14. Juni 2016
Kjønn: Gutt
Trimester: 3.!!! ;)
Neste jordmorkontroll: 4 april
Bevegelser: En liten og rolig kar som gir spark fra seg daglig. Men han er ingen fotball spiller ;)
Babyens størrelse: ligger på ca 1740 gram nå etter vekstkontroll, så ligger litt over gjennomsnittet :)
Navn: Melvin ❤️
Vann i kroppen: Ja. Mest i legger og føtter når jeg er veldig aktiv.
Vektøkning: 9 kg fortsatt, så håper det roer seg med vektoppgangen nå.
Utålmodig: litt kanskje, for gleder meg så masse til prinsen kommer og all kos fremover med han ❤️
Strekkmerker: Ingen foreløpig, men tror to av de jeg fikk sist kommer frem mot slutten. Er vel kanskje på vei straks siden magen er større enn sist
Kynnere: Ja!
Melk i brystene: Begynt å få litt råmelk
Plager: Bekkenet er så som så. En haug med kynnere hver eneste dag når jeg er aktiv eller gjør mye på en dag. Urolige bein og lite søvn per natt, ca 2-3 timer søvn bare :( Nå er jeg 100 prosent sykemeldt og godt er det.
Humør: Veldig opp og ned, uvant for i de andre svangerskapene har jeg vært ei solstråle! Prinsen tuller med hormonene mine ;)
Cravings: Salat
Tanker om fødsel: Håper det går fort som sist :) ønsketenkning. ;) plutselig fått fødselsangst og syns det er greit han lille avventer en stund til jeg blir skikkelig lei.
 
ImageUploadedByBV Forum1459594579.958972.jpg
Her er jeg 29+5 :)
 
Gratulerer med 30 uker! :D Og så fin mage. ❤️
 
Takk :) hvordan går det med deg? :)

Går helt OK. Oppdaterer visst oftere i dagboken på mai enn her på assistert. :p Jeg har innfunnet meg med at kvalmen slik den er nå, sannsynligvis varer til fødselen, så da er det bare å vente (utålmodig) på at tiden skal gå. 33+5 i dag. Har hatt litt vondter og stikkinger nederst i magen de siste dagene, samt konstante kynnere, så tror det er noe modning på gang og/eller at hodet er på vei lenger ned i bekkenet. Det er såpass rolig at jeg ikke har ringt noen, men følger med på hva kroppen driver med. :)
 
Så fin du er med den flotte magen!! :-D
 
Går helt OK. Oppdaterer visst oftere i dagboken på mai enn her på assistert. :p Jeg har innfunnet meg med at kvalmen slik den er nå, sannsynligvis varer til fødselen, så da er det bare å vente (utålmodig) på at tiden skal gå. 33+5 i dag. Har hatt litt vondter og stikkinger nederst i magen de siste dagene, samt konstante kynnere, så tror det er noe modning på gang og/eller at hodet er på vei lenger ned i bekkenet. Det er såpass rolig at jeg ikke har ringt noen, men følger med på hva kroppen driver med. :)
Uff ikke godt med den kvalmen :( kjenner ei som har kastet opp hele svangerskapet og det er hardt!!!! Lov til å klage og lov til hate et slikt svangerskap, for det tar på! Men heldigvis nærmer du deg nå ;)

Ja veldig lurt å følge med, og føler du deg usikker er det alltid bedre å ringe føden en gang for mye fikk streng beskjed om ;)
 
Uff ikke godt med den kvalmen :( kjenner ei som har kastet opp hele svangerskapet og det er hardt!!!! Lov til å klage og lov til hate et slikt svangerskap, for det tar på! Men heldigvis nærmer du deg nå ;)

Ja veldig lurt å følge med, og føler du deg usikker er det alltid bedre å ringe føden en gang for mye fikk streng beskjed om ;)

Ja, ringer føden heller en gang for mye ja. :) Jeg er så heldig at jeg kaster sjelden opp nå, bare jeg tar kvalmestillende. :)
 
Back
Topp