Veromor nr.4
Veromor
Uke 8
har jeg fått time til 1. Kontroll hos Jordmor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For tidligFått time i slutten av mai da er jeg 8+5, kommer de til å lete etter hjertelyd da, eller er det tidlig?
Så spennendeJeg gleder meg sånn til i morgen!første legebesøk!
![]()

5+5Så spennendehvor mange uker er du da? Jeg har ikke ringt legen enda jeg
![]()
Skal drasse med gubben jeg ogsålaughing7 (han blir med frivillig altså5+5og kjæresten hadde tilfeldigvis fri i morgen, så da får han vært med!
greit å være to med spørsmål og info osv
vil at han skal være like inkludert som meg
![]()
Skjønner jeg godt.. Tenkte vel å se an rundt UL (siste uka i mai) før jeg ringer jaJeg har heller ikke ringt legen, og stresser ikke heller, jeg har ikke tenkt meg dit før i juni.
Dels lurer jeg på å vente med å ringe til jeg har vært på ul. Bare så jeg vet at det er liv inni der, jeg måtte avbestille første kontroll da jeg mistet for to år siden.
Nei jeg ble egentlig ganske overrasket over at jeg fikk komme så tidlig. Ringte forrige mandag og sa jeg hadde fått positiv test for litt over en uke siden. Så sa hun at jeg kunne komme den uken, men det var veldig fullt så hvis jeg klarte å vente til neste uke så var det flott.Skal drasse med gubben jeg ogsålaughing7 (han blir med frivillig altså) hehe.. Han er jo førstegangs, så regner med at han har tusen spørsmål
hvorfor ville de ha deg inn så tidlig? (Derfor jeg ikke har ringt enda, fordi jeg er så redd for å bli skuffet over at de ikke vil ha meg inn før om leeenge)