Siljapewsh
Flørter med forumet
Kan jeg be legen henvise meg til tidlig ul? Fikk øh-time i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om det er medisinsk grunn til det, så. (og du er kommet så langt at det et noe å se)Kan jeg be legen henvise meg til tidlig ul? Fikk øh-time i dag
Stresser sån hele tiden. Er redd keg mister, har mistet 2 ganger før..vill ikke miste etter prøvd i 2 år..Om det er medisinsk grunn til det, så. (og du er kommet så langt at det et noe å se)
Enig!![]()
D er jo en kjempestart! Mn skjønner at du er nervøs! Går sikker braHvordan gikk det???? Hcg prøve fra fredag, da 3+ 3/4 var på 48!!!! Blir spennende og se dagens prøve i morgen... Døds nervøs.. Men so far so good!!!!
Ja, er fantastisk å få gode nyheter! Særlig når man er litt nervøs ogsåJa, det er en god start.. Står på den oversikten at uke 4-5 er hcg normen 40-300.. Jeg var 3+4 og hadde 48... Så det er positivt!
Gratulerer så mye... Kjempe morro med gode målinger.. Wuhuuuuu
Enig, er i samme båt som deg. Jeg fikk ikke, må vente :-(Stresser sån hele tiden. Er redd keg mister, har mistet 2 ganger før..vill ikke miste etter prøvd i 2 år..