Legebesøk

Var hos legen i går for noe annet så tok med meg en urinprøve og fikk graviditeten bekreftet. Fikk første time til kontroll og blodprøver 24.juni. Føler det er en hel evighet til!!

Var hos legen i går for noe annet så tok med meg en urinprøve og fikk graviditeten bekreftet. Fikk første time til kontroll og blodprøver 24.juni. Føler det er en hel evighet til!!
Lenge ja, men det er i de tider jeg har tenkt å ha time selv, om ikke legekontoret vil ha meg før.

Jeg har bestilt time hos privat jordmor for tidlig ultralyd i uke 7, 26 mai. Gleder meg enormt og håper på liv denne gangen, alle gode ting skal jo være tre :-)

Lenge ja, men det er i de tider jeg har tenkt å ha time selv, om ikke legekontoret vil ha meg før.

Vet jo det kommer til å gå fort med alle helligdager, eksamener og jobbing men slutten av juni føles såååå lenge til uansett.. Hvor ofte skal man gå på kontroll? Har tydeligvis glemt dette..

Skal den 29 mai, legetime med ultralyd :) er da 7+4 uker. Vil vite at det er en spire der denne gangen :)

Sniker litt fra oktober...eg var med legen førstegang 11+3 å måtte då komme tilbake etter passert uke 12 for blodprøve,for de kunne ej ikkje ta før etter de !!

Eg har allerede vært, for må gå på albyl-E i svangerskapet si jentungen kom i uke 27 ;)

Er det blodfortynnende? Jeg går på Trandate som er for høytblodtrykk☺️
Ja, da e blodfortynnande. Hadde så dårlig gjennomstrømming i livmoro med fyste, ho kom som sagt i uke 27 og vog berre 610g. Ho e heldigvis frisk og rask i dag :)

Ja, da e blodfortynnande. Hadde så dårlig gjennomstrømming i livmoro med fyste, ho kom som sagt i uke 27 og vog berre 610g. Ho e heldigvis frisk og rask i dag :)

Blir det tettere oppfølging denne gangen da? Var du satt igang eller begynte den selv? Det er godt å høre at hun er frisk og rask i dag:D

Blir det tettere oppfølging denne gangen da? Var du satt igang eller begynte den selv? Det er godt å høre at hun er frisk og rask i dag:D
Ho blei tatt ut pga lite liv og dårlige forhold i magen. Fekk ekstra oppfølging med nr 2, og rekne med eg får da denne gongen og :)

Hadde time for noe annet 5+6 og fikk målt hcg samtidig. Skal tilbake 6+3 for ny hcg-blodprøve.

Her er det hcg stigning sjekk i morgen... Spent på svaret fra fredagen..
Ul i starten av juni... Så legetime etter det en gang.. Privat ul i uke 12-13 tipper jeg...

Back
Topp