Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lenge ja, men det er i de tider jeg har tenkt å ha time selv, om ikke legekontoret vil ha meg før.Var hos legen i går for noe annet så tok med meg en urinprøve og fikk graviditeten bekreftet. Fikk første time til kontroll og blodprøver 24.juni. Føler det er en hel evighet til!!
Lenge ja, men det er i de tider jeg har tenkt å ha time selv, om ikke legekontoret vil ha meg før.
Sniker litt fra oktober...eg var med legen førstegang 11+3 å måtte då komme tilbake etter passert uke 12 for blodprøve,for de kunne ej ikkje ta før etter de !!
Eg har allerede vært, for må gå på albyl-E i svangerskapet si jentungen kom i uke 27![]()
Ja, da e blodfortynnande. Hadde så dårlig gjennomstrømming i livmoro med fyste, ho kom som sagt i uke 27 og vog berre 610g. Ho e heldigvis frisk og rask i dagEr det blodfortynnende? Jeg går på Trandate som er for høytblodtrykk![]()
Trudde man kunne ta de mellom uke 8 og 12?;o
Ja, da e blodfortynnande. Hadde så dårlig gjennomstrømming i livmoro med fyste, ho kom som sagt i uke 27 og vog berre 610g. Ho e heldigvis frisk og rask i dag![]()
Ho blei tatt ut pga lite liv og dårlige forhold i magen. Fekk ekstra oppfølging med nr 2, og rekne med eg får da denne gongen ogBlir det tettere oppfølging denne gangen da? Var du satt igang eller begynte den selv? Det er godt å høre at hun er frisk og rask i dag![]()
Jeg skal på d samme! Har ikke målt hcg før, så er veldig spent! Tok også blodprøve på fredagHer er det hcg stigning sjekk i morgen... Spent på svaret fra fredagen..
Ul i starten av juni... Så legetime etter det en gang.. Privat ul i uke 12-13 tipper jeg...
Jeg skal på d samme! Har ikke målt hcg før, så er veldig spent! Tok også blodprøve på fredagmasse lykke til
![]()
Enig!Lykke masse til du og!!! Måtte vi få bare positive resultater....