Leans IVF reise

Disse kroppene er ikke alltid til å bli klok på :rolleyes::oops:
 
Det betyr jo oppstart tidligere da[emoji16] Om EL kommer tidlig.

Jaaa, men hadde jo plutselig et lite håp om å klare det selv mens vi ventet. Skjønner ikke at den kan være riktig. Har testet 2 ganger etterpå og fått negative tester. Håper den er feil. Kan man få falsk positiv el test? [emoji848] Men ja, er absolutt positivt hvis det nå først skal gå til helv*** denne mnd, at forsøket blir fremskyndet en ukes tid [emoji4][emoji1303]
 
Ca 20 dager til sprøytestart hvis ikke syklusen kødder seg nå [emoji15] Håper dagene flyr avsted! Vi har laget mye planer fremover for å få tiden til å gå [emoji5] Fortsetter å teste etter el og håper den positive testen på CD7 var feil. Nå nærmer det seg september [emoji5]
 
Er snart halvveis i august, så går fort nå :)
 
Så her kommer før og etter resultatene fra mannens sædanalyser. Nå skal det sies at vi glemte litt at han skulle ta prøve nr 2, så vi hadde sex rett over et døgn før prøven skulle tas. Første gang husket vi det og lot han «spare opp» i godt over 2,5 døgn så når antallet er ganske lavt på resultat nr 2 er jeg ikke så bekymret for det. Ellers er jo tallene gang nr 2 veldig mye bedre enn nr 1 [emoji322][emoji322][emoji4]
IMG_1429.JPG
 
Skal ærlig innrømme at jeg ikke skjønner så mye av de sædanalysene [emoji28][emoji85] Men er jo veldig bra at dere ser bedring! [emoji2] Skal dere prøve dere på en siste ventespire før sprøytestart?
 
Skal ærlig innrømme at jeg ikke skjønner så mye av de sædanalysene [emoji28][emoji85] Men er jo veldig bra at dere ser bedring! [emoji2] Skal dere prøve dere på en siste ventespire før sprøytestart?

Nei, måtte Google endel for å skjønne det, men det ser veldig mye bedre ut i alle fall [emoji4][emoji173]️ Ja, vi prøver en siste gang nå. Hvis ikke jeg faktisk hadde el på CD7 da [emoji15] Vi får se! Det nærmer seg forsøk for oss begge nå [emoji173]️[emoji257]
 
Ikke fått svar på prøva vi, bare at den var "normal". Men ikke noe skriv om hvordan :oops:

Men bra at dere ser forbedringer :D
 
Ikke fått svar på prøva vi, bare at den var "normal". Men ikke noe skriv om hvordan :oops:

Men bra at dere ser forbedringer :D

Her har vi bedt om utskrift da, tror ikke det er vanlig at man får det [emoji4] Men jeg liker å sette meg inn i ting og sammenligne, så vi har bedt spesifikt om det [emoji4]
 
Her har vi bedt om utskrift da, tror ikke det er vanlig at man får det [emoji4] Men jeg liker å sette meg inn i ting og sammenligne, så vi har bedt spesifikt om det [emoji4]

Ahh. Sånn ja. Det tenkte vi ikke på. Fikk bare normal til svar. Så vet liksom ikke så mye mer :oops:

Hadde vært interessant å hatt svaret og se på.
 
Ahh. Sånn ja. Det tenkte vi ikke på. Fikk bare normal til svar. Så vet liksom ikke så mye mer :oops:

Hadde vært interessant å hatt svaret og se på.

Ja, jeg syns det er veldig interessant å sette seg inn i! Sikkert bare til å spørre om å få en utskrift fra den som har fått svarene tilsendt [emoji4]
 
El testene ser ut som de er blitt bittelitt sterkere i kveld (nederste). Spent på morgendagens testing! Håper jeg får positiv test i morgen
IMG_1433.JPG
 
Kan se ut som du har EL en dag etter meg. Da er vi ganske så likt i løypa altså! Spent på om det blir like likt med sprøytestart da! Ikke lenge igjen nå. Vi driver også å legger inn aksjer, klarer liksom ikke la være - sånn i tilfelle.. Men hva er oddsen liksom, etter over to år uten en eneste positiv test..
 
Kan se ut som du har EL en dag etter meg. Da er vi ganske så likt i løypa altså! Spent på om det blir like likt med sprøytestart da! Ikke lenge igjen nå. Vi driver også å legger inn aksjer, klarer liksom ikke la være - sånn i tilfelle.. Men hva er oddsen liksom, etter over to år uten en eneste positiv test..

Ikke positiv test i dag heller [emoji30] Prøver igjen i kveld. Vet jo ikke om el kommer nå eller om jeg faktisk hadde el på CD7. Håper veldig på positiv test i ettermiddag Hvilken dato ligger du an til å starte på sprøyter? Oddsen er lav, men man kan ikke miste håpet [emoji173]️ Skjønner dere godt at dere også prøver [emoji257]
 
Ikke positiv test i dag heller [emoji30] Prøver igjen i kveld. Vet jo ikke om el kommer nå eller om jeg faktisk hadde el på CD7. Håper veldig på positiv test i ettermiddag Hvilken dato ligger du an til å starte på sprøyter? Oddsen er lav, men man kan ikke miste håpet [emoji173]️ Skjønner dere godt at dere også prøver [emoji257]
Hvis du hadde EL på CD 7 er du jo snart i gang:happy: Du må teste i ettermiddag og kveld. Jeg får aldri helt positiv test, men ganske sterk strek på kvelden den ene dagen ved EL. Ligger an til å starte sprøyter 31 august. Altså at CD 1 blir 30 august. Men ikke alltid like stabilt hos meg. Mister aldri håpet om et mirakel. :Heartred
 
Hvis du hadde EL på CD 7 er du jo snart i gang:happy: Du må teste i ettermiddag og kveld. Jeg får aldri helt positiv test, men ganske sterk strek på kvelden den ene dagen ved EL. Ligger an til å starte sprøyter 31 august. Altså at CD 1 blir 30 august. Men ikke alltid like stabilt hos meg. Mister aldri håpet om et mirakel. :Heartred

Ja, i know [emoji4] Det var den ene positive tingen hvis jeg hadde el på CD7 [emoji38] Men vi vil jo så gjerne klare det selv uten ivf og dette er siste håpet før vi er i gang med ivf [emoji5] Ja, tester 3 ganger for dagen jeg nå; morgen, ettermiddag og kveld [emoji4] Hvis jeg får positiv el test i kveld, regner jeg med ikm 31 august og sprøytestart 01 september [emoji4][emoji322][emoji322] Så vi kommer til å ligge veeeeldig likt. Du er en dag foran meg [emoji4][emoji173]️
 
Ja, i know [emoji4] Det var den ene positive tingen hvis jeg hadde el på CD7 [emoji38] Men vi vil jo så gjerne klare det selv uten ivf og dette er siste håpet før vi er i gang med ivf [emoji5] Ja, tester 3 ganger for dagen jeg nå; morgen, ettermiddag og kveld [emoji4] Hvis jeg får positiv el test i kveld, regner jeg med ikm 31 august og sprøytestart 01 september [emoji4][emoji322][emoji322] Så vi kommer til å ligge veeeeldig likt. Du er en dag foran meg [emoji4][emoji173]️
Håper du får positiv test i ettermiddag, så kan du begynne dpo-tellingen og at alt skal gå etter planen nå. Kanskje vi plutselig havner på samme dag!
 
Back
Topp