Leans IVF reise

Kjenner på at klokka går seint jeg også...
Går hjemme og prøver å finne på ting for å få tida til å gå ...

Men snart nå.... Snart.
 
Kan være godt å gjøre alt en kan for at tiden skal gå fort nå ja. Skjønner feelingen med å ville gå i hi [emoji85] Hva gjør du nå for å få tiden til å gå? [emoji4]

Jaaa, gjør det jeg kan! I dag har jeg ikke vært på jobb, så har hatt meg en liten handlerunde [emoji5] I morgen er det innflytningsfest (edru selvsagt), søndag skal vi ordne litt her i heimen, mandag er det jobb igjen. Innimellom er jeg så dum at jeg ser på fødeavdelingen [emoji849] Håper dagene går fort for oss alle. Hva gjør du for å få dagene til å gå da?
 
Kjenner på at klokka går seint jeg også...
Går hjemme og prøver å finne på ting for å få tida til å gå ...

Men snart nå.... Snart.

Ja, tiden snegler seg! Prøver å gjøre litt hjemme jeg også, når jeg er på jobb går tiden forholdsvis fort [emoji5] Blir spennende uker fremover!
 
Fødeavdelingen er selvpining på høyt nivå! Huff jeg klarer ikke sånt nå jeg.. men når jeg er i trygg del av svangerskapet kommer jeg nok til å se på det. God underholdning! Tror min beste få-tiden-til-å-gå-aktivitet for tiden er handling, gjerne klær til meg selv. Kos deg på innflyttingsfest i kveld!
 
Fødeavdelingen er selvpining på høyt nivå! Huff jeg klarer ikke sånt nå jeg.. men når jeg er i trygg del av svangerskapet kommer jeg nok til å se på det. God underholdning! Tror min beste få-tiden-til-å-gå-aktivitet for tiden er handling, gjerne klær til meg selv. Kos deg på innflyttingsfest i kveld!

Ja, samtidig syns jeg det ser drittskummelt ut [emoji15] Har sagt til mannen at jeg kan gå gravid i 9 mnd, og så får han ta fødselen [emoji38] Jeg haaaater klesshopping, så det blir nok ikke noe sånt på meg. Er blitt for tjukk til at det er gøy lenger [emoji30] Takk, skal prøve på det ja [emoji5]
 
Ja, samtidig syns jeg det ser drittskummelt ut [emoji15] Har sagt til mannen at jeg kan gå gravid i 9 mnd, og så får han ta fødselen [emoji38] Jeg haaaater klesshopping, så det blir nok ikke noe sånt på meg. Er blitt for tjukk til at det er gøy lenger [emoji30] Takk, skal prøve på det ja [emoji5]

Det er veldig VELDIG godt å lese at det er fler enn meg som hater å shoppe klær!
 
Det er veldig VELDIG godt å lese at det er fler enn meg som hater å shoppe klær!

Hater det! Sånn en gang i året-ish får jeg ånden over meg og bare tar meg en runde. Ellers holder jeg meg langt unna. Annen shopping derimot, typ ting til huset og sånt går mye bedre. Digger det ikke akkurat men syns det er mye kjekkere [emoji4] Hvordan liker du annen shopping utenom klær?
 
Hater det! Sånn en gang i året-ish får jeg ånden over meg og bare tar meg en runde. Ellers holder jeg meg langt unna. Annen shopping derimot, typ ting til huset og sånt går mye bedre. Digger det ikke akkurat men syns det er mye kjekkere [emoji4] Hvordan liker du annen shopping utenom klær?

Jeg liker å handle mat, ting til leiligheten og til hundene.
Liker IKKE å kjøpe ting til meg selv sånn sett.
Jeg jobber jo på bjørklund, så jeg har bestilt meg en klokke etc. Men det føler jeg er noe annet. Men det er ikke noe jeg synes er gøy.
 
Jeg liker å handle mat, ting til leiligheten og til hundene.
Liker IKKE å kjøpe ting til meg selv sånn sett.
Jeg jobber jo på bjørklund, så jeg har bestilt meg en klokke etc. Men det føler jeg er noe annet. Men det er ikke noe jeg synes er gøy.

Helt enig! Ting og tang er [emoji1303] Klær er [emoji1304] [emoji38]
 
Jeg er ikke så glad i å verken kjøpe klær eller ting jeg... :oops:
Men ting til det rommet jeg pusser opp, det er koselig å kjøpe.
 
Jeg er ikke så glad i å verken kjøpe klær eller ting jeg... :oops:
Men ting til det rommet jeg pusser opp, det er koselig å kjøpe.

Er ikke alle som er glad i shopping, og godt er det [emoji5][emoji1303] Mannen prøver å få meg til å kjøpe klær og sko til meg selv, men jeg haaaaater det, så blir lite av det [emoji38]
 
Er ikke alle som er glad i shopping, og godt er det [emoji5][emoji1303] Mannen prøver å få meg til å kjøpe klær og sko til meg selv, men jeg haaaaater det, så blir lite av det [emoji38]

Jeg har hatt en periode med en del kleskjøp, men det var etter å ha bodd alene med utgifter på 11 tusen og inntekt på 13 tusen, så var plutselig litt godt å kunne kjøpe litt nytt :)
Men stort sett så sliter jeg på det jeg har, og kjøper sjelden klær, hehe.
 
Ca 9DPO/ 7 dager til sprøytestart. Puls og temp holder seg stabil ser det ut som. Har fått en kjempesmell i ryggen, så jeg går her og vagger som en idiot. Klarer ikke å sitte, klarer ikke å ligge, klarer ikke å stå, klarer ikke å gå. ALT gjør vondt [emoji849] Har ikke tid til dette tullet her! Blenda test i dag også forresten.
IMG_1557.JPG
IMG_1559.jpg
IMG_1564.jpg
 
God bedring! Håper du blir fort bra igjen!
 
God bedring [emoji173]️[emoji173]️
 
Ca 1 uke til sprøytestart! Nå må bare mensen komme når den skal, gjerne 2-3 dager før [emoji38] Har av en eller annen grunn en ganske bestemt følelse av at vi ikke fikk det til denne gangen heller så nå ser jeg frem mot å ringe inn mens og starte på sprøyter og avtale nøyaktig dato for ul osv osv [emoji4] Veldig spent og dessverre veldig forhåpningsfull. Skulle ønske jeg klarte å tenke at første forsø er litt sånn «finne ut av hvilke medisiner kroppen trenger-runde». Istedet har jeg forhåpninger om klaff på første forsøk og vet at fallhøyden er uendelig høy [emoji849]
Litt sånn før-mensen murringer i dag, så krysser litt fingrer for at den dukker opp i løpet av denne uken :)
 
Back
Topp