Leans IVF reise

Jeg er bevis på at det KAN klaffe ved første forsøk, men skjønner tankegangen din veldig godt da jeg tenkte på samme måte selv! Men det finnes håp!
 
Det er flere eksempler her inne på at det er fult mulig med klaff på første forsøk [emoji2][emoji1374]
 
Det er flere eksempler her inne på at det er fult mulig med klaff på første forsøk [emoji2][emoji1374]

Ja, krysser for første forsøk på meg og andre forsøk på deg [emoji173]️ Håper veldig for deg altså [emoji257] Ååååh.. gleder meg til fødedaten vår [emoji38]
 
Ca 4 dager til sprøytestart. Jeg eeeer så spent. Ikke så spent på sprøytene men hele opplegget. Får vi det til nå? [emoji848]
 
Ca 4 dager til sprøytestart. Jeg eeeer så spent. Ikke så spent på sprøytene men hele opplegget. Får vi det til nå? [emoji848]

Krysser fingrene for at det holder med dette ene forsøket for dere [emoji173]️[emoji1374]
 
Tusen takk, fruflis [emoji173]️ Jeg håper like mye for deg som for meg selv [emoji4] Vi skal ha fødedaten vår [emoji38]

Ja, nå skal det bli fødedate på oss altså!! [emoji173]️[emoji1374]
 
Ingen tegn til mensen. Hadde håpet veldig at den kom i dag sånn at jeg kunne starte i morgen på sprøyter. Krysser fingrer for at den sukker opp snart
 
Ingen tegn til mensen. Hadde håpet veldig at den kom i dag sånn at jeg kunne starte i morgen på sprøyter. Krysser fingrer for at den sukker opp snart
Håper den kommer snarere enn snarest!
 
Krysser fingre og ber til «mensguden» om at tr kommer fortere enn svint [emoji1374][emoji173]️
 
Tusen takk, damer [emoji4] Heier på at den skal komme nå jeg også. Tok en cb early for å være helt sikker før vi skulle avgårde og handle sprøyter, og den hadde jo selvsagt en lurestrek så utsetter sprøyteshopping til i morgen siden mensen ikke er kommet enda :)
 
Ingen tegn til mensen [emoji30][emoji24] Møkk altså! Og tester er blenda og puls er dalende, det samme er temp. Vært og hentet de 4 første sprøytene i dag, henter resten så fort mensen melder sin ankomst. Aldri ventet sånn på mensen som jeg gjør nå [emoji52] Vil bare komme i gang og føle at det skjer noe!
 
Blææ for noe møkk!! Satser på den er like rundt hjørnet [emoji1374]
 
Typisk at den ikke kommer når du vil ha den. Det pleier å hjelpe for meg å ta g-test , men det har du jo allerede gjort..
 
Back
Topp