Leans IVF reise

CD31. Ingen tegn til mensen. Jeg holder på å bli sprø HJELP!!! Kan noen sende meg mensen? Helst i forgårs?
 
CD31. Ingen tegn til mensen. Jeg holder på å bli sprø HJELP!!! Kan noen sende meg mensen? Helst i forgårs?

Den kommer i morgen [emoji1374][emoji1374]
 
Også send den hit, så fort du har fått den selv... Del med meeeeeeeg! :woot::angel4
 
Den er på vei, bare litt treghet i systemet :D
 
Hehe [emoji4][emoji1303] Will do! Må bare få den hit først så skal jeg sende videre [emoji5]

Så bra :) Er 8.dagen på spray i morgen, så må vel komme snart nå vel...

Den som får den først må sende mensstøvet videre :)
 
[emoji38][emoji23] Så voldsom treghet da! Makan! Skal sende inn skriftlig klage [emoji38]

Det synes jeg så absolutt at du skal gjøre! I flere eksemplarer :D
Ikke for det, det tar sikkert så lang tid å prosesserer klagen at du er gravid innen du får svar.. Men da er du hvertfall gravid :D
 
Det synes jeg så absolutt at du skal gjøre! I flere eksemplarer :D
Ikke for det, det tar sikkert så lang tid å prosesserer klagen at du er gravid innen du får svar.. Men da er du hvertfall gravid :D

[emoji38][emoji38][emoji38] Helt enig! Drittservice her altså! Hahahaha.. ja, får satse på det! Blir jeg noensinne gravid glemmer jeg nok alt om klaging [emoji38]
 
Fremdeles ingen mens. Jeg gir opp! De har sikkert ikke plass til meg når jeg er så sen nå [emoji17]
 
Blæææ! Rart at EL-testen var så positiv hin dagen. Har du testet igjen med EL og HCG? De finner alltids plass til deg. Når du er lovet uttak i uke 38, så er du prioritert og mister ikke plassen din selvom tr lar vente på seg [emoji173]️
 
Blæææ! Rart at EL-testen var så positiv hin dagen. Har du testet igjen med EL og HCG? De finner alltids plass til deg. Når du er lovet uttak i uke 38, så er du prioritert og mister ikke plassen din selvom tr lar vente på seg [emoji173]️

Ja, veldig merkelig! Testet med el test i går kveld også. Så positiv ut den også. HCG tester har jeg tatt 3 for dagen [emoji38] Tok en digital i går kveld. Har egentlig satt av tid til uttak i uke 37. Nå aner jeg ikke hva som skjer. Gitt litt opp jeg nå. Til helvete med hele mensen! Er visst ikke meningen at vi skal bli foreldre [emoji15]
 
Joda, det er meningen! Bare kroppen din som tuller litt. Men de pleier å ta hensyn til de, de vet at vi er mennesker, ikke maskiner. Ikke gi opp! :Heartred
 
Det er klart du skal bli mamma en dag, Lean! [emoji173]️ Først må du holde ut i denne vanvittig kjipe prosessen, så skal du se at det blir både gull og blomster av det til slutt - deres livs største gave [emoji173]️ Håper kroppen din spiller på lag nå straks, slik at du får kommet i gang. I denne prosessen består det meste av venting-venting og atter venting [emoji17] Ikke gi opp! Det blir deres tur til slutt [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg har ofte lurt på om kroppen min utsetter mensen bare fordi jeg venter veldig på den, man kan bli forbannet for mindre! Men nå må den vel være like om hjørnet!?
 
Det er klart du skal bli mamma en dag, Lean! [emoji173]️ Først må du holde ut i denne vanvittig kjipe prosessen, så skal du se at det blir både gull og blomster av det til slutt - deres livs største gave [emoji173]️ Håper kroppen din spiller på lag nå straks, slik at du får kommet i gang. I denne prosessen består det meste av venting-venting og atter venting [emoji17] Ikke gi opp! Det blir deres tur til slutt [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Ja, håper vi lykkes alle sammen [emoji173]️ Hadde en utrolig kjip dag i går. Har en veldig mye bedre dag i dag [emoji4] Endelig kom mensen i morges! Var vill jubel i heimen [emoji23][emoji23] Ja, det er så mye venting i sånne prosesser! Helt utrolig! Jeg håper din venting er over nå [emoji173]️ Du hadde sprøytestart i dag sant?
 
Jeg har ofte lurt på om kroppen min utsetter mensen bare fordi jeg venter veldig på den, man kan bli forbannet for mindre! Men nå må den vel være like om hjørnet!?

Jaaa! Tror kroppen er i trassalderen og gjør det bare på pur f*** [emoji35] Endelig kom den i morges [emoji16][emoji322][emoji322] Aldri vært så glad for menssmerter og blod noensinne [emoji23]
 
Back
Topp