Leans IVF reise

Det kan jeg like! Hvis de prøver å ta ut flere enn 14 på fredag så får jeg bare snakke strengt til dem og si at Lean har bestemt at det skulle bare komme 14 :rulez :D :Heartbigred

Da har vi en plan [emoji38][emoji1303] Sånn skal det gå! Love it[emoji16]
 
Wohooooooooooooo [emoji322][emoji322][emoji322] Første sprøyten er satt[emoji736] Mannen er en helt, jeg er en pyse og alt gikk strålende flott [emoji16] I tillegg våknet jeg til Mail om at resten av kjøkkenet mitt er på vei og prisjakt kunne fortelle meg at gulvet vi skal kjøpe er plutselig på tilbud [emoji7] Må si dette er en god morgen [emoji173]️
 
Wohooooooooooooo [emoji322][emoji322][emoji322] Første sprøyten er satt[emoji736] Mannen er en helt, jeg er en pyse og alt gikk strålende flott [emoji16] I tillegg våknet jeg til Mail om at resten av kjøkkenet mitt er på vei og prisjakt kunne fortelle meg at gulvet vi skal kjøpe er plutselig på tilbud [emoji7] Må si dette er en god morgen [emoji173]️

Hurra[emoji7][emoji7]
For en herlig start på dagen!![emoji173]️[emoji173]️
 
Jippiii! Endelig oppstart! [emoji7][emoji173]️[emoji1374]
 
Jeg holder av datoen! Har informert mannen om at jeg har en fødedate med deg [emoji38] [emoji23] Han lo og ristet på hodet [emoji13] I kalenderen: «Date med Fruflis på kk» [emoji38]

Haha! Disse mennene våre må jo tro vi er helt loco [emoji23]
 
Hinsides hodepine i kveld [emoji15] Kom brått på, og har såpass hodepine at jeg er litt sånn småkvalm! Usikker på om det er sprøyte eller bare en stressende dag som gjør det. Tatt et par paracetter nå, håper det hjelper [emoji4]
 
Sprøytedag 3. Jeg er glad det er helg og at jeg kan sove lenge. Tror jeg er helt utslitt av all venting og jobbing og forbereding i tillegg til oppussing i heimen [emoji38] Vanligvis sover jeg til mellom 8 og 9 i helgene. I dag våknet jeg kl 10:30 [emoji15] Var våken 07:30 og ble stukket i magen men sovnet igjen etterpå. Foreløpig tror jeg ikke jeg har noen bivirkninger. Litt løs mage, men vet ikke om det er på grunn av sprøyter. Er utrolig spent på om de finner noen egg når jeg skal på kontroll. Har en feeling at det blir få eller ingen.
 
Man blir fryktelig utslitt av alt i dette opplegget. Alt man gjør på fritiden og jobb blir liksom ekstra tungt når hodet kverner og kroppen fylles med hormoner. Blæ! Hold ut [emoji173]️
 
IVF er veldig tungt, både mentalt og fysisk.. Sover mye mer enn vanlig under forsøk..

Hvorfor tror du det ikke er det noen egg der? Jeg tror det er passe mange :Heartred
 
Man blir fryktelig utslitt av alt i dette opplegget. Alt man gjør på fritiden og jobb blir liksom ekstra tungt når hodet kverner og kroppen fylles med hormoner. Blæ! Hold ut [emoji173]️

Ja, mye kverning[emoji5] Håper tiden går fort fremover nå for oss alle [emoji173]️Forsøker å fylle dagene også, så blir jo ekstra sliten [emoji38]
 
IVF er veldig tungt, både mentalt og fysisk.. Sover mye mer enn vanlig under forsøk..

Hvorfor tror du det ikke er det noen egg der? Jeg tror det er passe mange :Heartred

Ja, merker at jeg er trøtt [emoji38]

Hmm.. er vel egentlig fordi at på alle ul hos gyn har han funnet ett eller to egg uten medisiner. Redd for at det er det samme nå [emoji15]
 
Ja, merker at jeg er trøtt [emoji38]

Hmm.. er vel egentlig fordi at på alle ul hos gyn har han funnet ett eller to egg uten medisiner. Redd for at det er det samme nå [emoji15]
Skal det ikke være bare ett til vanlig da? :confused:
 
Veeet ikkeeee [emoji38] Derfor jeg bekymrer meg [emoji849]
Såvidt jeg har skjønt så er det flere som starter modningsprosessen, men bare ett (og noen ganger to) som modnes ferdig. Det er derfor vi må gå på de hersens sprøytene, for å modne flere samtidig. Gynekologene jeg har gått til har og bare sett ett hos meg, så jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for :)
 
Såvidt jeg har skjønt så er det flere som starter modningsprosessen, men bare ett (og noen ganger to) som modnes ferdig. Det er derfor vi må gå på de hersens sprøytene, for å modne flere samtidig. Gynekologene jeg har gått til har og bare sett ett hos meg, så jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for :)

Åååh takk [emoji173]️ Nå har jeg mer håp igjen [emoji4]
Sånn er det når man ikke har peiling [emoji849] Tusen takk for oppklaring [emoji257] Håper det er nok egg til både innsett og et par på frys
 
Åååh takk [emoji173]️ Nå har jeg mer håp igjen [emoji4]
Sånn er det når man ikke har peiling [emoji849] Tusen takk for oppklaring [emoji257] Håper det er nok egg til både innsett og et par på frys
Bare hold deg under 15 så går alt bra :)
Jeg hadde 11 sist, det var visstnok helt perfekt :)
 
Bare hold deg under 15 så går alt bra :)
Jeg hadde 11 sist, det var visstnok helt perfekt :)

Jaaa [emoji38] Satser på 14 eller mindre [emoji173]️ Trenger egentlig bare to som overlever. Ett til innsett og ett søsken [emoji4]Er så spent på hvordan det går med deg! Føler du deg fremdeles bra?
 
Jaaa [emoji38] Satser på 14 eller mindre [emoji173]️ Trenger egentlig bare to som overlever. Ett til innsett og ett søsken [emoji4]Er så spent på hvordan det går med deg! Føler du deg fremdeles bra?
Blir spennende å se på kontroll! Det er så spennende å følge folk her inne, jeg er like spent som når det er jeg selv som skal i stolen liksom :D

Jeg føler meg fremdeles veldig bra, men det er jo fortsatt tidlig. Det er vel fra i dag og fra over at symptomene på tidlig overstimulering dukker opp, så jeg sitter i grunn bare og venter på dem. Hver eneste lille bevegelse i mageregionen tolkes som overstimulering :eek:
Men jeg håper på litt flaks, selv om jeg ikke akkurat er kjent for flaks. Men min samboer derimot, han har sinnsyk flaks i alt, som om verden og universet og alle høyere makter bare elsker ham. Så er litt overrasket over at ikke flaksen hans hjelper her, han vil jo og ha barn :p
 
Eggene dine kan ikke nekte å bli stimulert til vekst av hormoner så dette skal nok gå strålende :happy:
 
Back
Topp