Leans IVF reise

Blir spennende å se på kontroll! Det er så spennende å følge folk her inne, jeg er like spent som når det er jeg selv som skal i stolen liksom :D

Jeg føler meg fremdeles veldig bra, men det er jo fortsatt tidlig. Det er vel fra i dag og fra over at symptomene på tidlig overstimulering dukker opp, så jeg sitter i grunn bare og venter på dem. Hver eneste lille bevegelse i mageregionen tolkes som overstimulering :eek:
Men jeg håper på litt flaks, selv om jeg ikke akkurat er kjent for flaks. Men min samboer derimot, han har sinnsyk flaks i alt, som om verden og universet og alle høyere makter bare elsker ham. Så er litt overrasket over at ikke flaksen hans hjelper her, han vil jo og ha barn :p

Ja, har det sånn jeg også! Jeg griner og ler og feirer og sørger med folk her inne som om det skulle vert meg selv [emoji38] Man klarer å sette seg inn i hvordan folk har det og føler så voldsomt med alle sammen. Godt å kunne følge med andre så man slipper å tenke på seg selv av og til også [emoji4]
Hvis du aldri har flaks ellers, så er det jaggu meg din tur til å ha flaks nå! Skulle bare mangle at mannen smitter deg litt [emoji38] Nå skal det bli innsett og baby på dere [emoji173]️ Er egentlig samme her. Aldri hatt flaks med noe, utenom når jeg møtte og kapret mannen [emoji173]️
 
Eggene dine kan ikke nekte å bli stimulert til vekst av hormoner så dette skal nok gå strålende :happy:

Nei, sant? Åååh.. håper det [emoji173]️ Ti tusen tanker flyr gjennom hodet. I det ene minuttet har jeg troen, i det neste er jeg sikker på at det aldri kommer til å gå.
 
Ja, har det sånn jeg også! Jeg griner og ler og feirer og sørger med folk her inne som om det skulle vert meg selv [emoji38] Man klarer å sette seg inn i hvordan folk har det og føler så voldsomt med alle sammen. Godt å kunne følge med andre så man slipper å tenke på seg selv av og til også [emoji4]
Hvis du aldri har flaks ellers, så er det jaggu meg din tur til å ha flaks nå! Skulle bare mangle at mannen smitter deg litt [emoji38] Nå skal det bli innsett og baby på dere [emoji173]️ Er egentlig samme her. Aldri hatt flaks med noe, utenom når jeg møtte og kapret mannen [emoji173]️
Det er så følsomt et tema og, man kjenner seg så fryktelig godt igjen. Og dette er jo en Berg- og dalbane av følelser hele veien, høye topper og dype daler, det er så fint å ha noen som vet nøyaktig hva jeg mener hvis jeg snakker om tar opp noe. Venner og familie som enten aldri har prøvd å få barn eller aldri har slitt med å få barn, de skjønner ikke hvordan dette føles. Hele konseptet prøving er tungt, men IVF er virkelig hardt. Da er dere gode å ha :Heartred

Jeg har generell uflaks, det virker som om ting som kan gå dårlig for meg, de går dårlig. Ikke for det, jeg har ikke kreft og jeg lever i Norge, jeg har det veldig mye bedre enn mange her i verden. Jeg skal egentlig ikke klage. Men mannen er typen som bare glir gjennom, han får den jobben han vil ha på første forsøk, han får den leiligheten han vil ha, han bare får ting :p Så jeg hadde aldri trodd at han skulle ha problemer med å få barn, og hvertfall ikke at det ikke skulle gå når vi først fikk hjelp.. Så er spent på utfallet nå :)
 
Det er så følsomt et tema og, man kjenner seg så fryktelig godt igjen. Og dette er jo en Berg- og dalbane av følelser hele veien, høye topper og dype daler, det er så fint å ha noen som vet nøyaktig hva jeg mener hvis jeg snakker om tar opp noe. Venner og familie som enten aldri har prøvd å få barn eller aldri har slitt med å få barn, de skjønner ikke hvordan dette føles. Hele konseptet prøving er tungt, men IVF er virkelig hardt. Da er dere gode å ha :Heartred

Jeg har generell uflaks, det virker som om ting som kan gå dårlig for meg, de går dårlig. Ikke for det, jeg har ikke kreft og jeg lever i Norge, jeg har det veldig mye bedre enn mange her i verden. Jeg skal egentlig ikke klage. Men mannen er typen som bare glir gjennom, han får den jobben han vil ha på første forsøk, han får den leiligheten han vil ha, han bare får ting :p Så jeg hadde aldri trodd at han skulle ha problemer med å få barn, og hvertfall ikke at det ikke skulle gå når vi først fikk hjelp.. Så er spent på utfallet nå :)

Ja, jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv [emoji257] De venninnene jeg har rundt meg som vet vi prøver har fått alle sine barn på første forsøk. De aner ikke hva det vil si å være en prøver og de hadde så vidt hørt om ivf når jeg fortalte de om det. Da er dere her inne gull verdt altså! Det betyr alt å kunne skrive med mennesker som ikke forteller meg at jeg må slappe av og «det er jo bare til å ha masse sex» [emoji849] Godt å møte forståelse og trøst her inne altså!

Håper virkelig med alt jeg har at dere lykkes denne gangen og at du slipper å vente mer nå [emoji173]️ Vi som ikke seiler gjennom livet med en sølvskje i munnen og puter under armene vet å sette pris på ting og jobber for det vi har og fortjener å lykkes [emoji173]️
 
Kjenner jeg er mer stinn og rar i magen i dag. Bare på venstre side da.. spent på om det er egg på begge sider eller bare ene siden. Hinsides hodepine i dag også, så begynner å kjenne på bivirkningene nå tror jeg.
 
Håper på masse egg!
 
Kjenner jeg er mer stinn og rar i magen i dag. Bare på venstre side da.. spent på om det er egg på begge sider eller bare ene siden. Hinsides hodepine i dag også, så begynner å kjenne på bivirkningene nå tror jeg.
Det høres ut som meg i dag og :wtf:
Og vondt i korsryggen :wtf:
Jeg er såå glad jeg er ferdig med medisiner fra i dag av..
 
Det høres ut som meg i dag og :wtf:
Og vondt i korsryggen :wtf:
Jeg er såå glad jeg er ferdig med medisiner fra i dag av..

Er ikke noe behagelig nei [emoji17] Jeg er bare på sprøytedag 4 så dette skal bli spennende [emoji38]
Masse lykke til videre [emoji173]️
 
Er ikke noe behagelig nei [emoji17] Jeg er bare på sprøytedag 4 så dette skal bli spennende [emoji38]
Masse lykke til videre [emoji173]️
Takk, må ha lykke til du og ❤️
Jg syns tiden egentlig går fort når man har startet på de sprøytene :p
 
Kjenner jeg er mer stinn og rar i magen i dag. Bare på venstre side da.. spent på om det er egg på begge sider eller bare ene siden. Hinsides hodepine i dag også, så begynner å kjenne på bivirkningene nå tror jeg.
Min venstreside er langt mer aktiv enn den høyre, det har den vært på begge rundene. Kanskje du har noe tilsvarende? :)
 
Min venstreside er langt mer aktiv enn den høyre, det har den vært på begge rundene. Kanskje du har noe tilsvarende? :)

Ja, helt sikkert! Kjenner kun el smerter på venstre side sånn ellers også. Aldri noe på høyre [emoji849] Så jeg er øm og stinn på venstre siden, høyre er helt fin! Håper det er noen fine egg der som gjør det
 
Ja, håper på Max 14 [emoji4] Vil ikke bli overstimulert og ende opp med totalfrys. Har av en eller annen grunn en rar feeling på at det blir 7 egg. Skal bli veldig fornøyd med det hvis de er av god kvalitet [emoji5]

Hvor raskt får du svar på antall egg og kvaliteten? :)
 
Fin form i dag så langt. Litt stinn på venstre siden, ellers bra form. Ser veldig frem mot kontroll på fredag hvor jeg får vite litt mer [emoji4]
 
Får nok en indikasjon allerede på kontroll på fredag, men helt sikkert vet man nok ikke før uttak er overstått tror jeg. Håper håper håper uttak på mandag [emoji4]

Jeg mente mandagen :) Hvor lang tid etter uttaket du får info :D
 
Jeg mente mandagen :) Hvor lang tid etter uttaket du får info :D

Ahaaa! [emoji38] Jeg tror de sier under uttaket hvor mange egg det er. Litt usikker på hvilken annen info man får den dagen. Dagen etter ringer de og informerer om hvor mange (hvis noen) som er blitt befruktet. Etter det er jeg usikker på når jeg får oppdatering. Tror de ringer hvis ingen overlever. Faktisk veldig usikker! Jeg vet nok mye mer etter kontrollen på fredag for jeg har tenkt å spørre om når jeg får vite hva da [emoji38]
 
Ahaaa! [emoji38] Jeg tror de sier under uttaket hvor mange egg det er. Litt usikker på hvilken annen info man får den dagen. Dagen etter ringer de og informerer om hvor mange (hvis noen) som er blitt befruktet. Etter det er jeg usikker på når jeg får oppdatering. Tror de ringer hvis ingen overlever. Faktisk veldig usikker! Jeg vet nok mye mer etter kontrollen på fredag for jeg har tenkt å spørre om når jeg får vite hva da [emoji38]

Da må du dele på fredag :P
 
Back
Topp